![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Jos tien päällä joudut renkaan vaihtoon, niin ei sitten oo minnekkään enää kiirekkään.
Ite käytän töissä tervaspaytä kaikissa pyöränmuttereissa, ja erinomaisesti se on toiminu. Se on sen verran tahmeaa, et ei irtoa pinnoilta eikä väliin pääse suola/rapa/vesi ruostuttamaan. Vaseliinillä on taipumus peseytyä välistä pois ja ruostetta kehittyy tilalle. Lisäksi se toimii eräänlaisena "ruuvilukitteena", mutterit ei pyöri niin nopeasti auki, jos pääsevät löystymään. Kireyksiä tarkistaessa ne tulee sit kiristettyä ennenkun kerkeevät liian löysälle pyörimään. |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Toyota 2L2 kiristys momentit? | _VESALA_ | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 23.02.2008 08:44 |
| B koneen momentit? | Eris | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 21.01.2008 21:13 |
| Pyöränpulttien irroitus vetoakselista | jappe | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 13.12.2005 07:28 |