![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#201
|
||||
|
||||
|
Eii ku Ooppelilla hinattii ja tuo Caddy puuhasteli iha omiaa tuol Sukin hanurissa.
Poltti muunmuassa kumia
|
|
#202
|
||||
|
||||
|
Tapahtuu noille miunki romuille välil jotai; tänää lähti viimeinki Jeepin moottori ja runko on nyt työnnetty pihalle oottamaa hiekkapuhallusta!
![]() Järjestelin miun autopaikkaa muutenkin, työpöytä haettii vanhalt paikalta ja laittelin kaluja paikoillee ja kasattii varastoo mäelle meneviä Jeepin ja mopon osia vinopino. Tässä ku aktivoitus lisää ni Suki pitäs saada sisälle moottorijumppaan ku ensi vaihtas ne tiivisteet siihe koneesee ja maalais sen
|
|
#203
|
|||
|
|||
|
Lohkostahan tulee sitte pinkki?
|
|
#204
|
||||
|
||||
... voi olla
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
#205
|
||||
|
||||
|
Tässä päivänä eräänä tuupattii Sukisuki sisälle talliin.
Rupesin sitä uutta konetta purkamaan tässä joku päivä, viimene kannenpultti oli vaa nii tiukassa et pulttikone ei saanu sitä auki enkä pystyny millää vääntää sitä auki ku kone liikku mukana ku se lepäs vaa pumppukärryjen päällä. Tänää ku sen verra olin lentsusta toipunu et mentii toho pajalle ja mie pidin konetta paikallaa ja Late väänti sen viimesen pultin auki. Oli nimittäi aavistuksen tiukassa.... Huomasin sinä iltana ku konetta purin et tiivisteet mitkä olin siihe hommannu oli väärät, pitää huomen lähtee hakee uuet tiivisteet... Otin nyt sen vanhan kannentiivisteen irti. Vaatii ehkä hieman putsaamista sieltä sun täältä tuo moottori mut kyl siit hyvä tuloo. Kyl tuo remppa pitäs onnistua, oon koulussa kaikenkaikkiaan yhen kerran tehny vaastaavanlaisen remotin, sillo oikastii kaikki kannet sun muuta ja se auto vainoo vielä välillä tuol liikentessä ni luulis et tuoki sujuu ilma ongelmia... ![]() Tai parempi ainaki olis et onnistuu. Inhottavaa vaa oli jättää tuo kone kaikkine osinee levällee tuonne tallii ku miulla on jo tuo Jeeppi atomeina ja se aiheuttaa sellasta ahistusta ja sydämentykytystä et en haluis enää yhtää samanlaista rojektia ku se...
|
|
#206
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() Kyl se siitä, no worries! Ja mistäkö tiedän...? köh köh
__________________
---------------------------------------- If it works, tear it apart and find out why! https://roverfriends.fi/palsta/ ![]() 3 Amigos-never travel alone |
|
#207
|
||||
|
||||
|
Niinno joo, pitäs varmaa olla ilonen ku on kaks tollast pommia tekeillä.
Sit ku leipääntyy toisee voi tehä sitä toista, nii ja olisha miulla viel mopoki mikä pitäs saada ajokuntoseks kesää mennessä. Mut oikeesti antaa olla viimene noin suurtöine rojekti ku tuo Jeeppi on, korjailee sit tuota Sukia aina kisojen jälke minkä viittii/tarttee... Ois nimittäi tarkotus tos kesällä ainakii parii crossii lähtee ja syksyllä Worrycrossii ![]() Vieti Jeepin osia ylävarastoo enneku tuupatti Suki sisälle ni sanoin iha äänee et näinköhä näist osist enää syntyy toimivaa Jeeppiä, ahisti nimittäi iha oikeesti .Mut jospa nuo kummatki tuosta pikkuhiljaa valmistuis
|
|
#208
|
||||
|
||||
|
Kai sää käytät männät ylhäällä tuosta? Meinaan jumineet öljyrenkaat aika yleinen vaiva.
|
|
#209
|
||||
|
||||
|
Ei miulla taia riittää taidot sellasee eli jää tekemättä, tietty voisin harjotella siihe vanhaa koneesee siitä kun tulee muutenki sellane empiiristen kokeiden ja muun yleisen tutkailun ja kopeloinnin kohde
|
|
#210
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
![]() Tai sit ei ![]() . Ei mut jos tarvii kantta oikoo tai osia pestä ni onnistuu jos sul ei oo tulenpalava kiire. Eikä maksa paljon.
|
|
#211
|
||||
|
||||
|
Ei tartte oikoo ja saan putsattuu riittävän hyvi kotikonstein
|
|
#212
|
|||
|
|||
|
on makeet kummit alla.
|
|
#213
|
||||
|
||||
|
oli. ne sosialisoitiin kommunisti hengessä veljen xj:hin
10,5" leveetä seuraavaks. oli jätti -ofsetti + 11,5" levee kumi vähä hankala yhistelmä suzukissa.
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
#214
|
||||
|
||||
|
Miul ois tohon suitzaa kyl hyvät boggerit..
voisin ottaa noi pikkupyörät vaihos.. tosin et ne pökkyrät ei oo 10,5..
|
|
#215
|
||||
|
||||
|
Mutku tahtoo ne 10.5
|
|
#216
|
||||
|
||||
|
15' leveet sopii sukii ihan hyvin.
meiän kerhoskii yhel on..![]()
|
|
#217
|
||||
|
||||
|
Laten Jeep saapui Konnunsuolle, paluukyydissä lähti miun Jeepin runko pajalle odottamaan hiekkapuhallusta!
![]() Kuvat ei tietenkää onnistunu ku kamerasta loppu sopivasti patterit ja kännykällä ei saanu ku huonoja kuvia. |
|
#218
|
||||
|
||||
|
Nyt seuraa typerä kysymys MUTTA, en löydä netin syövereistä toho Toyn koneesee venttiilien välyksiä, kannen momentin luulen löytäneeni...
Osaako kukaa ulkomuistista kertoa tai jos jostai linkistä sen löytäs niin suurkiitos ![]() EDIT: Heti tais löytyä ku mourusin etten löydä
Viimeksi muokannut Hanna : 07.04.2013 18:04 |
|
#219
|
||||
|
||||
|
Oisko imu ollu 0,20mm ja pako 0,25mm, joskus 12 vuotta sitten oli ke20 Corolla ja toi kuului viikkohuoltoon...
|
|
#220
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Mut jonku ohjeen mukaa minkä löysin ni pako 0.30mm? Onks sil kuinka iso merkitys? Onkos noi kylmänä säädettävät arvot? |
|
#221
|
||||
|
||||
|
Joo, saatto olla 0,30mm. Kalkattaapahan enemmän.
Kylmänä tai kädenlämpöisenä tais olla, eihän niitä kuumia kukaan pysty käsittelemään. |
|
#222
|
||||
|
||||
|
Okei
|
|
#223
|
||||
|
||||
|
imu 0,20 kylmänä
pako 0,30 lämpimänä näin oon aikanaan omista toyotista säätäny venat ja hyvin rokkas..
__________________
LaMaas offroad Pohjois-suomen offroad Offroad Oulu Www.Suzuki4x4club.fi www.laplandtrophy.com Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !! Viimeksi muokannut cybress : 07.04.2013 20:08 |
|
#224
|
||||
|
||||
|
Eilen oli Calmari käymässä meillä ja heti päätin käyttää sitä hyväkseni!
Säädettiin Toyn koneesta venttiilit ja sit keksitiin käydä kopeloimaan porukassa miun jakopäätä. Avattiin siis koneesta jakopään koppa ja ihmeteltiin ajotusmerkkejä. Intterneetistä tutkailtiin ja mitä mie niitte päälle ymmärsin ni ihan oli kohallaan kun ensi näytti et olis perseellään. Uus stefakin tuli ku Late kävi sen hakemassa mut en saanu sitä paikallee ku tartuin spraypurkkiin ![]() Saatoin hieman innostua.. Hitaasti etenee ja sit ku tulee tuollasia ennalta suunnittelemattomia remontteja lisäks mut toisaalt ne ei kyl haittaa mitää, parempi vaa... Aajttelin et jos tuo paska nyt sit vaik syksyn Worrycrossiin mennessä liikkuis, tahti kun on tämä ni hyvi vois olla mahollista ![]() ![]() Ja kun P.Jäppinen toi vielä sen ohjaustehostimenkin niin jos sen saa käymään ni ei tunnu nii kovalta urheilulta ajaa tuota
|
|
#225
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myyty Suzuki SJ410 vm-84 | -JoNe- | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 16.01.2014 09:08 |
| Suzuki SJ410 -84 kokemuksia ja kysymyksiä. | JariM | Maasturiprojektit | 88 | 15.09.2010 15:48 |
| Myyty Suzuki SJ410 -84 | Tom-ppa | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 06.02.2010 11:14 |
| M: SJ410 -84 vaihteisto+renkaat yms. | Jp | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 26.11.2006 22:53 |
| M; SJ410 vm-84 | RANSKIKSET | O/M/V Muut | 5 | 13.07.2005 19:23 |