![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#76
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#77
|
||||
|
||||
![]()
Olit apteekin parkissa ko kö?
|
#78
|
||||
|
||||
![]()
Juu kyl.
|
#79
|
||||
|
||||
![]() Akut uusiks
Jonkunlaista sähkövikaa on ilmassa, liekö wepasto mikä purkaa hommaa. No toinen akku on jokatapauksessa heikommassa hapessa...
Pitääkö/kannattaako nämä nyt vaihtaa samalla kertaa ja millasias akkuja tonne HJ:n konesaliin on kannattavaa laittaa? Mietin kyllä et pitäiskö vetää samantien kapiinin puolelle laatikoihin noi akut. |
#80
|
|||
|
|||
![]()
Molemmat kerralla ja ainakin sataset Bannerit sopii hyvin. Eli mahdollisimman isot.
![]() |
#81
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#82
|
||||
|
||||
![]()
Entisessä 61:sessä jännitteenalennin purki akut alta viikon tyhjiksi. Sit ku laitto pääkytkimen ja ainaku auto seiso kauemmin käyttämättä nii pääkytkin auki ja ei irrat kavonnu minnekkään
![]()
__________________
4x4 Chervolet Suburban 6.5 Turbo Diesel |
#83
|
|||
|
|||
![]()
Mullon HooJiissä (61 ja vm.1989) konetilassa jännitteiden ulosotot omin sulakkein omassa rasiassaan. Siellä on kolme nastaa, joihin tulee sähöä jatkuvasti, virtalukon asennossa ACC ja moottorin käydessä. Jännitteenalennin on tuon rasian ACC-navassa kiinni, niin ei akut tyhjene miten sattuu.
Liekkö tämä varuste sitten tullut vasta 1987-malleihin.
__________________
A-P *Muovi on saatanasta* KAIKKI ihmiset ovat mölöjä, kunnes toisin todistavat. |
#84
|
||||
|
||||
![]()
Akut vaihdettu, iski laiskuus ja hain Vartat paikallisesta. Liekö sitten mitälie paskaa, mutta on niissä kahden vuoden takuu sentäs.
Seuraavaksi safaritelinettä katolle, siinähän se talvi meneekin mukavasti kun nakertelee pienessä autotallissa telineen... ![]() |
#85
|
||||
|
||||
![]()
Jaahasjaaahas, kiirus ja laiskuus on vaivannut. Mutta tuli sentään rymyttyä ja rypytettyä peltiä! Siinä sivussa tehtiin jarrupääsylinterin sisuskalujen vaihto, laskipa onneksi pakkaset kymmeneen asteeseen niin ei tarvinnut sormia palelluttaa.
Samalla reissu testiin pääsi uudet palkki- ja putkihelmat, mukava kun ei jatkuvasti tarvi varoa ja voi tarvittaessa kääntää autoa kiveen nojaten. No maalithan siinäkin ropisi... ![]() Kesällä ei tullut tehtyä takapään palkkeja, joten nyt meni sit kyljet vekille. Pitää oikoa kesällä ja pistää palkkia/putkea. ![]() Jumissa Nokialla: |
#86
|
||||
|
||||
![]() Etujortaani poikki
Käytiin ihan äkkiä kokeilemassa kesärenkaita...
|
#87
|
||||
|
||||
![]()
Pitäs vissiin leimahuoltoa alkaa tekemään, syksykin painaa päälle perskuta! Ennen leimaa pitäs laittaa taakse palkkituraukset, levikkeet lokareihin, pari pienempää paikkaa ja vaihdella kaikki öljyt.
Nokialla käytiin vähän uittamassa autoa. |
#88
|
||||
|
||||
![]() |
#89
|
||||
|
||||
![]()
mitäs prkl sitä on tullu tehtyy?? sattuko ketää?
|
#90
|
||||
|
||||
![]()
Murros kaiketi sanoi poks. Auto vetäs ojaan. Onneksi ei ollut ketään kyydissä...
|
#91
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() noo kylhä tosta vielä leipoo.. |
#92
|
||||
|
||||
![]() MYYTY
Jäähyväiset, kiitos hyvistä kilsoista. Metässä oli hauskaa monesti, joskus meinattiin kaatua katolleenkin, mutta aina selvittiin ajamalla pois. Viimeinen tapaus oli sinulle liikaa.
|
#93
|
||||
|
||||
![]()
Ei oo todellista, just ku oli alkanu kiinnostaa tää topicci.
![]() |
#94
|
||||
|
||||
![]()
Sellastase. Vitutuksen määrä on melkoinen, mutta ei muutako kohti uusia pettymyksiä!
|
![]() |
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
40 vuotta keskioluen vaputumisesta | toyota4x4 | Chit-Chat | 1 | 05.03.2009 22:40 |
hyvää uutta vuotta | boozer | Chit-Chat | 7 | 01.01.2009 13:30 |
Karpiolan sorvi 50 vuotta | samisami2 | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 18.02.2007 15:47 |
Ihan SIKANA musiikkia | Lars | Music | 0 | 13.03.2002 23:13 |