![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#26
|
||||
|
||||
![]() |
#27
|
||||
|
||||
![]()
Miä mitään ruuvaa..
![]() ![]() ![]() ![]() |
#28
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Kokeilepas pitää nenästä kiinni ja suuta vain hieman raollaan ja lähdet juoksee kenttää ympäri. Kulkeeko juoksu vähän heikommin kuin tukkimatta hengitysaukkoja? Ja syöttöä jos ruuvaa lisää niin olisi hyvä myös lisätä ennakkoa koska syötön lisäys tapahtuu ruiskutusajan loppupäästä, käyntiin lähtökin helpottuu. Voihan se toki olla että liiallisilla pakopaineilla on jo venttiilien seetit pilattu. Seuraavaks saattaa palaa mäntä. Yhteenvetona: Koneen pitää hengittää muualtakin kuin vaimentimen jälkeen. |
#29
|
||||
|
||||
![]()
LJ:n vakio ahdin ja viritys ai mahdu samaan lauseeseen.
Se ei taida olla kovinkaan virtaavaa mallia. Sen ahtimen kun vaihtaa pikkusen passelimpaan niin voi saadakkin jotain aikaan. Eikä ne syöttöpumpun vakio sisuskalutkaan kovin pitkälle riitä. Taitaa 9mm nestepää riittää jonnekkin 100-120hv tietämille, mutta se ahdin voi alkaa jo jarruttelemaan aijemmin ![]() Itelläni oli kans aikoinaan ahtopaineet vakio ahtimella jossain tuolla 1,5bar tietämillä ja syötöt tapissa niin eipä siinä hyvin pitkään mennyt kun alko vuotamaan öljyt pakopesään jne. Ilmeisesti laakereiden voitelukaan ei riittänyt kun ahdin karkasi kartalta, tai sitten sillä tuli vaan kilometrit täyteen. |
#30
|
||||
|
||||
![]()
omaani laitoin rav4.n vnt ahtimen 0,9bar ahdoilla, sprintterin coolerin ja suuttimet kävi pajalla. yli 500000 ajettu puristustesti 95%sen OK. nyt hyvin vetää ja savutuskin väheni.
__________________
Paikka minne ei pääse jalan, on paikka minne mennään TOIJOTALLA!!!! KRM team Maasturistit Ry. Montenegro Off Road Club |