Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #26  
Vanha 14.08.2012, 17:19
Late_:n Avatar
Late_ Late_ ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 04.04.10
Sijainti: Hamina
Viestit: 979
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
Eli Sami89 ja Te€mu ruuvaavat samaa läjää?
Kyllä.
Vastaa lainaten
  #27  
Vanha 14.08.2012, 19:38
Sami89:n Avatar
Sami89 Sami89 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.02.11
Sijainti: Kotka
Viestit: 3.343
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
Eli Sami89 ja Te€mu ruuvaavat samaa läjää?
Miä mitään ruuvaa.. Nauran vieres ja huuan sille et osta patrolli ni alkaa pyörät pyörimää..
Vastaa lainaten
  #28  
Vanha 17.08.2012, 21:34
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.050
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Te€mu Näytä viesti
vakio kone ei ole hukkaportti käytössä ja syöttöä on käänetty mutta missä se voima on ?
PAKOPAINEET TAPISSA!!!!
Kokeilepas pitää nenästä kiinni ja suuta vain hieman raollaan ja lähdet juoksee kenttää ympäri. Kulkeeko juoksu vähän heikommin kuin tukkimatta hengitysaukkoja?
Ja syöttöä jos ruuvaa lisää niin olisi hyvä myös lisätä ennakkoa koska syötön lisäys tapahtuu ruiskutusajan loppupäästä, käyntiin lähtökin helpottuu.

Voihan se toki olla että liiallisilla pakopaineilla on jo venttiilien seetit pilattu.
Seuraavaks saattaa palaa mäntä.

Yhteenvetona: Koneen pitää hengittää muualtakin kuin vaimentimen jälkeen.
__________________
Montenegro Offroad Club#10
Montenegro Racing #4
Vastaa lainaten
  #29  
Vanha 19.08.2012, 07:55
revu:n Avatar
revu revu ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 29.06.07
Sijainti: kuopio, Finland.
Viestit: 1.278
Perusasetus

LJ:n vakio ahdin ja viritys ai mahdu samaan lauseeseen.
Se ei taida olla kovinkaan virtaavaa mallia. Sen ahtimen kun vaihtaa pikkusen passelimpaan niin voi saadakkin jotain aikaan.

Eikä ne syöttöpumpun vakio sisuskalutkaan kovin pitkälle riitä. Taitaa 9mm nestepää riittää jonnekkin 100-120hv tietämille, mutta se ahdin voi alkaa jo jarruttelemaan aijemmin

Itelläni oli kans aikoinaan ahtopaineet vakio ahtimella jossain tuolla 1,5bar tietämillä ja syötöt tapissa niin eipä siinä hyvin pitkään mennyt kun alko vuotamaan öljyt pakopesään jne. Ilmeisesti laakereiden voitelukaan ei riittänyt kun ahdin karkasi kartalta, tai sitten sillä tuli vaan kilometrit täyteen.
Vastaa lainaten
  #30  
Vanha 20.08.2012, 20:55
maasTOIJOTA:n Avatar
maasTOIJOTA maasTOIJOTA ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 07.08.10
Sijainti: Otava
Viestit: 161
Perusasetus

omaani laitoin rav4.n vnt ahtimen 0,9bar ahdoilla, sprintterin coolerin ja suuttimet kävi pajalla. yli 500000 ajettu puristustesti 95%sen OK. nyt hyvin vetää ja savutuskin väheni.
__________________
Paikka minne ei pääse jalan, on paikka minne mennään TOIJOTALLA!!!!

KRM team
Maasturistit Ry.
Montenegro Off Road Club
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 15:32 (GMT +2).