![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]()
Lopputilin odottelu.. Olis kaiken näköistä osteltavaa mut..
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hakeudu (metsäkone)alalle niin pääset tekemään näitä hommia talkoohinnoin
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Lumiauraa kyhäillyt ja hankaloitti hiukan kun kääntö klenkkui kokoajan niin vedin hefteillä kii ihan vaan väliaikaisesti saranatapin vierestä.
No kiukku joo, unohdin ne heftit sinne eikä mahtunut rälläkällä enää avaamaan kun muistin vaan piti koko keksintö pilkkoa osiin,heftit auki ja hitsata taas uudestaa kasaan. Meinas miggi lentää ovesta pihalle ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Perkele pojilla on ollunna nopeeta toimintaa!! Myö sentään tapeltiin rapiat 12h letkutuksen vaihon kanssa puomin sisään, mie jo alakuun sanoin että vejetään autolla entiset letkut ulos ja samalla uuvvet sissään, eiku johtaja halus välttämättä jumuta taljoin kanssa entiset poes ja uuvvet takas!!! ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]()
__________________________________________________ _____________________________ Jos toimintasavu pääsee ulos, tulee se pussittaa. Päiväkodissa sentään rehellisesti hakattii lapioilla jos vitutti. Nykyään ei enää saisi edes sanoa ääneen jos vituttaa. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
äääh, lehtipuhaltimet ovat hanurista ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Voi tsiisus mikä laitos toi Itella.Olen 2 kertaa reklamoinut vaurioituneesta postista jota laatikosta löytyy todella usein ja itellooni kävi kysymässäkin multa et mikä nyt ahdistaa.Tänään sit tuli Klassikot oikeen Itellan kuoressa ja ihan paskana,oli kyllä saate kirje et lähettävät mulle uuden lehden.Todellista palvelua p...le
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() Eikai kukaan niin hullu ole että kuvittelee poliisin tulevan paikalle jos sinne kertoo että naapuri on parkkeerannu autonsa täysin laillisesti kadun laitaan... ![]() ![]() Asiallista. Lisää provakaatiota peliin vaan...
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
|
||||
|
||||
![]()
minä melkeen toivon että ois joku naapuri ketä vois kiusata
![]() eihän se pitemmän päälle kivaa ois mutta tälläsenä adhd vammasena minä voin tulla kyllä kaveriksi sinnekki ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Toivottavasti tytölle joskus valkenee että jumala ei ole joulupukkia vastaava satuhahmo. Meikäläinenkin sitten vissiin lapsellinen aivovammainen kun uskon että Jumala ja Jeesus on olemassa ja Raamattu totta. Ei tuu kuitenkaan käytyä kirkossa eikä tuputettua kelleen uskonasioita ja toivoisinkin että ateistit voisivat myös pitää mölyt mahassaan. Ymmärrän toki kaveriasi, kyllähän säkin oletettavasti hehkuttaisit hetken ympärillä olevillesi jos olisit vaikka voittanut loton pääpotin ja kyllä uskoontulo on monelle jopa vahvempi kokemus. Ei siitä saa hermostua, päinvastoin, voisit joskus miettiä onko maailmankaikkeuden takana kuitenkin joku mahtavempi voima vai kaikki tämä vain sattuman ja evoluution summa? |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() ![]() Taitaa olla parempi uskoa itseensä ja omiin tekemisiin. ![]() Tätä sopii jokaisen miettiä........ Herran haltuun kuuluu uskovaisten sanonta. Olisitko valmis antamaan oman elämäsi jonkun muun haltuun kuin itsesi? Minä en. Viimeksi muokannut H_Nietu : 27.01.2012 00:46 |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Kyl se vaan niin on että noista asioista saa vitsailla jne. sen näkee esim. Lähi-idässä, jossa kyseisistä asioista ollaan herkistytty liikaa ja kaikki "jumalanpilkka" on tuomittavaa. Maailmankaikkeuden takana ON joku asia jota me ei ymmärretä eikä välttämättä ikinä tulla ymmärtämäänkään, mutta miksi pitäisi uskoa tasan tarkkaan Raamatun sanaan miten se edes liittyy ylinpäänsä maailmankaikkeuteen ![]() ![]() Minä ja moni muukin ateisti uskoo että on jotain mitä on vaikea selittää, mutta kyse ei ole "Jumalan mahdista" tai Jeesuksen ylösnousemuksesta vaan se on jotain selittämätöntä kaikilla mahdollisilla tasoilla. |
|
|||
|
|||
![]()
Tilipäivän kunniaks tuli maksettuu laskuja 523,08€ edestä. Oikein mukavaa
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Yllä oleviin viitaten tilipäivän olemattomuus vituttaa..
..Samaten KAIKKI hihhulit puolesta tai vastaan eri uskonasioista. Nimim. Money talks bullshit walks..
Broken Back Team #1 |
|
|||
|
|||
![]()
Ei kait silti tarvii ruveta tuputtamaan lottoamista vaikka ite oliskin voittanu ?? vähän sama noitten uskon asioitten kanssa.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Työntekokalusto, on se perkele ku pitää pumpatulla ilmalla olla nii hankala pysyä sielä mihin se kuuluu!
Ja noista 80luvun rakettitekniikkaa sisältävistä kompuroista ja venttililöistä en tiiä hevoisen-PIIP-kaan. ![]()
__________________________________________________ _____________________________ Jos toimintasavu pääsee ulos, tulee se pussittaa. Päiväkodissa sentään rehellisesti hakattii lapioilla jos vitutti. Nykyään ei enää saisi edes sanoa ääneen jos vituttaa. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
http://www.youtube.com/watch?v=e9c7G...eature=related ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Eiköhän sitä voi "korjata"...
Tuli tehtyä kokeilun fillarin sisäletkulla, ja siitä tuli tarpeeksi mölinää ettei ees oma pinna kesti... ![]()
|
|||
|
|||
![]() Mua vituttaa ateistina naapurin puolesta. Hän on jumala mutta kukaan ei usko häntä. jeesuskin asuu ihan tässä lähellä mutta kukaan ei usko sitäkään. Naapurilleni, Reiskalle tämä asia on kovin vaikea. Kertoikin tuossa kesällä kun oli tulossa lenkiltä että pitää vissiin lopettaa itseensä uskominen kun ei edes uskovaiset usko häneen. Kerroin hänelle että olen ateisti ja hän hyväksyi sen täysin. Hänen akkansa on myös ateisti mutta se on kuulemma ihan normaalia. Reiska eli siis jumala kertoi että uskovaisten suvaitsemattomuus on verrattavissa täysin islamin uskon suvaitsemattomuuteen. Ihmekkös tuo, uskontoina ne ovat "veljekset". Jeesuskin oli "Ählämi". ![]() Onneksi oikeat uskovaiset ja muut noidanpolttajat ovat anteeksiantavaa sakkia niin voimme seuraavassa topikissa olla taas parhaita ystäviä. ![]()
|
|||
|
|||
![]()
Näin agnostikkona on mielenkiintoista aina seurata uskontoa koskevia juupas eipäs väittelyjä ja niiden loputtomuutta
![]() Henkkoht olen sitä mieltä että semmoisia asioita mitä ei kertakaikkiaan ole mahdollista tietää niin on turha spekuloida. Varsinkaan verissäpäin. Joka asiasta on yhtä monta mielipidettä kuin on mieltäkin ja faktoiksi en laske niistä ainuttakaan. Itse olen aina löytänyt jotain tärkeämpää tekemistä kuin uskonasioista kinastelemisen. Tietysti tuputtajat nostaa kierroksia jenkakelloon ja mittarit punaiselle hyvin nopeasti, oli asia mikä hyvänsä. Itseäni ei komentele kukaan muu kuin virkavalta ja pomo ![]() Kohteliaasti selvitin jehoville että missä yksityisalueen rajat kulkevat kun jäivät pihasohjoon kiinni kotteronsa kanssa ja niitä traktorilla hinailin veks, asia tuli ymmärretyksi ja kaikki olivat tyytyväisiä ![]() Viimeksi muokannut Reisrdok : 27.01.2012 13:51 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? | FinnDRZ | Chit-Chat | 1829 | 07.01.2013 09:50 |
Autossa turhaa.Kerro.....1/2.......... | Bruno | Chit-Chat | 76 | 10.12.2010 02:00 |
Kerro peräkärrystäsi | Blaaseri | Tekniikka & Jutustelu | 35 | 08.07.2007 20:10 |
köyhää vituttaa | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 08.12.2003 10:08 | |
Mua vituttaa | mika | Bullshit | 0 | 01.03.2002 01:47 |