|  |   | 
| 
 | |||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen | 
|  | 
|  | Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä | 
| 

| |||
| 
 | |||
|   patrol gr muutoskatsastuspystynkö katsastaa gr patrollin huoltoautosta henkilöautoksi(5 paikkaiseksi) pelkällä muutoskatsastuksella? 
 | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|   

Tulee autovero uudestaan maksettavaksi.

__________________ RASOR Rauman Seudun OffRoad ry Vain kääpiöt madaltavat autojaan... | 
| 

| |||
| 
 | |||
|   eli siis pitää sisällänsä mitä?eli paljon euroja vai?   | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|   

Suurin osa hyvistä maastureista on "pilattu" muuttamalla ne huolto autoiks! Mut siks pihalla on yks 7h gr joka odottaa et verot laskis edes vähän.

__________________ Tein itse ja säästin. RASOR | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|   

Tässä ketjussa varmaankin sopii kysyä seuraavaa: Millä apparin penkillä saa gr patrollin katsastettua 1+2 paikkaseksi? Muistaakseni joku oli tämän tehnyt. Käykö esim. lj:n tai hj:n penkki? Kisoissa olisi iso etu siitä, että mukana olisi 2 apparia... Munkin auto on nääs "pilattu" huoltoautoksi..   | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|   

Ens vuonna -18%.
		 | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|   

Minä olen tehny 2 gr,ää ja yhden vanhemman paten fiat scudon penkeillä.

| 

| ||||
| 
 | ||||
|   

Kysyin itse joskus tuota huoltoauton muuttamista takaisin normaaliksi, mun mielestä siinä oli joku porsaan reikä kun se katastus setä sano että saattaa tulla veroja  ei kellään ois noita scudon penkkejä | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|   

Rupee soittelemaan autopurkaamoita läpi mut varaudu kovaan hintaan,dukaton penkki on saman näköinen mut ei sovi ku on muutaman sentin leveempi

| 

| |||
| 
 | |||
|   

kuinkas sitte saako noita uudempia maastureita katsastettua takaisin huoltoautosta henkilöautoksi ilman veroseuraamuksia vai onko sama juttu niissäkin?
		 | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|   

oletan että tämä verotus tulkinta johtuu siitä ettei vanhoista maastureista ole koskaan maksettu markaakaan autoveroa ja se säädös on kumottu 90 luvun alussa . sen jälkeen maastureista on maksettu autovero. olisko toukokuu 1992 tai 93 jälkeen rekisteröityjä ns.täyden veron maastureita saa muuttaa 2-3 hengen pakusta 7-paikkaseksi henkilöautoksi vaikka jokapäivä.
		 | 
| 

| |||
| 
 | |||
|   Lainaus: 
 okei kiitosta tiedosta!siis pitää etsiä sitä uudempi   | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|   

Tarkka päivä on 3.5.1993 jälkeen tullattu. Mut jos joku on jostain syystä tuonut 1.4.2009 jälkeen vaikka -88 maasturin, on siitä myös maksettu täysi vero.
		 | 
|  | 
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| 
 | 
|  Samanlaisia viestiketjuja | ||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti | 
| Soa:n (patrol) muutoskatsastus? | IsoA | Tekniikka & Jutustelu | 40 | 04.11.2016 00:46 | 
| Muutoskatsastus. | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 26.08.2013 14:51 | |
| patrol moottorin muutoskatsastus | matti.v | Tekniikka & Jutustelu | 31 | 30.05.2011 15:16 | 
| hj muutoskatsastus | proto | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 25.07.2008 20:16 | 
| SOA ja muutoskatsastus??? | Skodillac | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 20.01.2006 16:00 |