![]() |
patrol gr muutoskatsastus
pystynkö katsastaa gr patrollin huoltoautosta henkilöautoksi(5 paikkaiseksi) pelkällä muutoskatsastuksella?
|
Tulee autovero uudestaan maksettavaksi.
|
Lainaus:
eli siis pitää sisällänsä mitä?eli paljon euroja vai? :D |
Suurin osa hyvistä maastureista on "pilattu" muuttamalla ne huolto autoiks! Mut siks pihalla on yks 7h gr joka odottaa et verot laskis edes vähän.
|
Tässä ketjussa varmaankin sopii kysyä seuraavaa:
Millä apparin penkillä saa gr patrollin katsastettua 1+2 paikkaseksi? Muistaakseni joku oli tämän tehnyt. Käykö esim. lj:n tai hj:n penkki? Kisoissa olisi iso etu siitä, että mukana olisi 2 apparia... Munkin auto on nääs "pilattu" huoltoautoksi..:) |
Lainaus:
|
2 Liiteet
Minä olen tehny 2 gr,ää ja yhden vanhemman paten fiat scudon penkeillä.
|
Kysyin itse joskus tuota huoltoauton muuttamista takaisin normaaliksi, mun mielestä siinä oli joku porsaan reikä kun se katastus setä sano että saattaa tulla veroja
ei kellään ois noita scudon penkkejä |
Rupee soittelemaan autopurkaamoita läpi mut varaudu kovaan hintaan,dukaton penkki on saman näköinen mut ei sovi ku on muutaman sentin leveempi
|
kuinkas sitte saako noita uudempia maastureita katsastettua takaisin huoltoautosta henkilöautoksi ilman veroseuraamuksia vai onko sama juttu niissäkin?
|
oletan että tämä verotus tulkinta johtuu siitä ettei vanhoista maastureista ole koskaan maksettu markaakaan autoveroa ja se säädös on kumottu 90 luvun alussa . sen jälkeen maastureista on maksettu autovero. olisko toukokuu 1992 tai 93 jälkeen rekisteröityjä ns.täyden veron maastureita saa muuttaa 2-3 hengen pakusta 7-paikkaseksi henkilöautoksi vaikka jokapäivä.
|
Lainaus:
okei kiitosta tiedosta!siis pitää etsiä sitä uudempi :) |
Tarkka päivä on 3.5.1993 jälkeen tullattu. Mut jos joku on jostain syystä tuonut 1.4.2009 jälkeen vaikka -88 maasturin, on siitä myös maksettu täysi vero.
|
Sivu luotu: 23:10 (GMT +2). |