![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Oletko koskaan rukoillut jäätyäsi kiinni?Terve, olen Jeesukseen uskova offari, joten ota kysymykseni juuri tältä kannalta kuten sen esitän: Olen usein jäänyt jumiin autolla tai 1WD matka-endurolla, johtuneeko se suuremmasta yrityksestä, kun taidosta, en todella tiedä. Mutta olen toisinaan (nyttemmin aina) pyytänyt Valmistajaltani apua, kun jään jumiin, että auttaisi minua itsestänikin huolimatta. En kertoisi tässä, jos olisin tyhjää hapuillut, mutta mitä sinä olet saanut vastaukseksi, jos olet kehdannut apua pyytää?
Viimeksi muokannut Mattius : 18.03.2011 23:05 |
|
||||
|
||||
![]()
Ei kai siitä haittaakaan ole, jos pyytää apua ylemmältä taholta. Itse olen rukoillut muutaman kerran, silloin on ollut läheisen ihmisen henki kyseessä.
Kun minä jumitan, niin usein tulee kyllä huudettua paholaista apuun useammalla kutsuma nimellä. Mutta se tulee jollain tavalla automaattisesti.
|
||||
|
||||
![]()
Täytyy kyllä myöntää, että se on ollut se vastapelurin nimi mikä ilmoilla on siinä kohtaa kaikunut, jos joku on...
Jumal auta ei kriteeriä vielä täyttäne.
|
||||
|
||||
![]()
Minäkun luulin otsikosta että täällä keskustellaan siitä kun konstaappeli huomaa ettei jeepissä olekkaan kaikki ihan niinkuin papereissa sanotaan.
Mutta asiaan, harvemmin tuota on tullut apua pyydettyä kun kiinaihmevinssi on tuonut aina kotio asti.
|
|||
|
|||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Mä haluaisin yrittää, voiko joku opettaa?
|
|
||||
|
||||
![]()
Eiköhän tuosta mun allekirjotuksesta selviä mun ja muutaman muunkin kanta tällaseen asiaan.
Tuo ylläoleva en ollu minä vaikkakin tuo kuva on kyllä erittäin loistava, mulla on pokkaa esiintyä omana itsenäni.
__________________ "Atheism: Not to do the shit that religious do to each other." http://www.eroakirkosta.fi "Netissä idioottien kanssa väittely on mahdotonta, joutuu alentumaan niiden tasolle ja ne voittaa sut kokemuksella" |
|
||||
|
||||
![]()
Kioski murron yhteydessä....älkää jumal...auta löytäkö mua täältä hyllyn alta...
|
|
||||
|
||||
![]()
X2
|
||||
|
||||
![]()
Kertoisitko lisää siitä "Kiinanihme vinssistä":si?
Olen itsekseni huomannut, että mies ilman Jeesusta, päivänvaloa ja ihmisapua toisen motoristin (autokunnan) kautta, on ollut mettässä aika yksin juntturassa. Olisiko apua ollut kuitenkin saatavissa? Okei, taidan johdatella liikaa, mutta Jeesus On jees; asenne auttaa aina. Olen huomannut. Jälkikirjoitus: Herra ei ole koskaan kysynyt: Mitä sinä voit minulle antaa tilalle, vaan on antanut lähimmäisellenikin sen mitä olen pyytänyt - korvauksetta. |
|
||||
|
||||
![]()
Musta, metallia. nielee kaapelia kuin satasen horo
|
|||
|
|||
![]()
Olen ja aika useasti.. Ja monessa muussakin tilanteessa..
|
|
||||
|
||||
![]()
Saat anteeksi, koska et ymmärrä.
JK. Voisitkohan sinä ottaa sen selville, minkä minäkin (en ole sinua yhtään parempi) olen saanut selville kysymällä. JKK. Aihe on hankala, koska meitä on todella moneksi, eikä kukaan tiedä kysymättä Oikeaa Tietä. Siis tavallaan olen ansainnut vihasi. |
|
||||
|
||||
![]()
Perjantai-ilta offipalstalla ei välttämättä ole kaikkein otollisinta maaperää jeesus-keskusteluun. Tai varmasti herättää keskustelua, mutta tuskin uskon puolesta.
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Aika lailla yhtäläisyyksiä tuon kiinnijäämisen kanssa:
__________________ "Atheism: Not to do the shit that religious do to each other." http://www.eroakirkosta.fi "Netissä idioottien kanssa väittely on mahdotonta, joutuu alentumaan niiden tasolle ja ne voittaa sut kokemuksella" |
|
||||
|
||||
![]()
JEEEE SUKSET!!!
|
|
||||
|
||||
![]()
Silloin kun oli vielä maastoauto ja jumiin jäi eikä omineen päässyt pois,en rukoillut enkä odottanut ihmettä vaan toivoin pelastusta safarointikaverilta,vinssaa minut täältä pois...boggerin,maastotunkin ja vinssin nimeen,aamen.
|
|
||||
|
||||
![]() FAKTAA
topikin alottajalle terveiset minulta:
http://files.sharenator.com/jesus_fa...x682-82175.jpg viimeeks ala-aste ikäsenä tuli kokeiltua tota rukoilu hömppää.. kirkosta erosin puol vuotta sitte. .. ois pitäny jo monta vuotta sitte.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() uskovaisilta pyydän anteeksi jo valmiiksi...
|
||||
|
||||
![]()
Ihan jees tuo avaus.
Laitoit asiat tapahtumajärjestykseen: 1. Jumissa 2. Irtiotto siitä. Aikalailla samoin tämäkin oli tarkoitettu avauksena hengelliseen jeepismismiin, siis mehän tehdään (perjantai-iltaisinkin) paljon duunia päästäksemme pois itse-itsemme hallinnasta. Vai onko joku poistunut joskus "Ausfart" nimiseen liittymään autobahnalta muutoin kuin "vaihtelun vuoksi"? Etsin offroadista mahdollisuuksia törmätä haasteisiin, joita en löydä arkielämästä. Kun olen saanut haasteistani kyllikseni, niin pyydän vetoapua Jeesukselta, jolta en siis odota "vinssin vaijeria" vaan kohtalaisen epätodennäköistä ihmettä. JK. Voitan sinut varmasti uskolla, joka et ole oma itsesi valheen tähden, jota voitanee kutsua todennäköisimmin epäuskoksi aivan "uskon kaltaisena" tietoisena asenteena. Miksikö? Koska en ole enää yksin. |
|
||||
|
||||
![]() VS. Young/dumLainaus:
Mitäpä yhteistä on ala-asteikäisen ihmisen rukouksella ja kirkon yhteisellä tasa-arvo-keskeisellä rukousvastaamattaomuudella? Ei tasan mitään, veikkaisin. Tarinasi on hyvä ja lyhyt, joten en pilaa sitä pitkällä vastauksellani, ainoastaan kysyn sinulta: Kun rukoilit, niin saitko vastauksen? Siu, M |
|
||||
|
||||
![]()
Ei saatana, modet onko tääkin lekan sekoilua?
Laitan varmuuden vuoksi ignore listille tänkin hörhön PRKL |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Öhöm... Ausfart on melkain sama kuin entisajan Rooma. Kaikki tiet vievät sinne... Ainaskin Saksassa, onhan se teksti 91% Saksan teistä...
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]() Ylilento,Lainaus:
Mitenkä se Talvisota voitettiin? Tai Jatkosota? Faktaa on ainoastaan se, että verellä se voitettiin. Mitenkä 1 suomalainen pystyi vuodattamaan vertaan 10 venäläisen (ex. neuvostoliittolaisen) edestä? Faktat kertovat sen, että Risto Rytin vaimo aloitti Suomen uskovien naisten keskuudessa rukouskampanjan Suomen itsenäisyyden puolesta. Olisiko voinut silloinkin toimia yhtälö: 10 litraa neuvostoverta vastasi 1 litraa suomalaisverta ja 1 pisara Kristuksen Jeesuksen verta vastasi Suomen säästämistä tuhoajalta? Entä tänäpäivänä? |
|
||||
|
||||
![]()
Jos jää metässä kiinni johonki, kannattaa mieluummin huudella oravia työntämään ja mäyriä kaivamaan lisää maata pyörien alle. Ne nimittäin on todellisia olentoja ja ne saattaa jopa tulla, toisin ku mielikuvituksen keksimät haamut.
![]() |
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
MITÄ MIES EI KOSKAAN SAISI SANOA | MäIte | Jokes | 2 | 05.04.2011 16:21 |
taas patrooli rojektia, eikö nää lopu koskaan? | jv | Maasturiprojektit | 131 | 16.08.2007 18:13 |
Onko kukaan koskaan miettinyt? | HEKULIINI | Chit-Chat | 11 | 17.03.2005 17:58 |
Oletko koskaan ajatellut hankkia ajokoiraa ? | RonJeremy | Bullshit | 4 | 29.07.2003 10:03 |
Näitä et kuule koskaan vaimosi suusta | tuska | This And That | 0 | 05.04.2002 21:38 |