![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#26
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() Sain vähän puuhasteltua |
#27
|
|||
|
|||
![]()
Tuli näperreltyä kaasuläpän ja tyhjäkäyntimoottorin kanssa. Seuraavaks voi lapioida imusarjan konehuoneeseen.
Täällä detaljit |
#28
|
|||
|
|||
![]()
Tänään oli vuorossa imusarjan asennusta, turbon öljysyötön reikää yms. puuhastelua.
|
#30
|
|||
|
|||
![]()
Ahtoputket valmisutui ja sen jälkeen tuli tehtyä vähän sähköhommien alustöitä. Eli sulakkeille, eculle ym. telinettä hanskalokeroon, puolateline ja sit tuli alotettua toisen tankin muokkaus sisäiselle polttoainepumpulle. Hommia piisaa...
Lisää täällä Viimeksi muokannut antonmies : 10.09.2010 00:34 |
#31
|
|||
|
|||
![]() |
#32
|
||||
|
||||
![]()
Koska käy?
![]() vai käykö koskaan kun zili ottaa nokkiinsa länsimaisista osista? ![]() |
#33
|
|||
|
|||
![]()
Triggeriä piti vähän modata, kun se "alkuperäinen" 8-1 ei loppujen lopuksi käynytkään. 16-1 kelpas ja semmonen sinne sitten tuli turattua. Pitäähän tuossa jotain venäläistäkin olla
![]() ![]() ![]() Ja mikä tärkeintä, nyt se käy! |
#34
|
|||
|
|||
![]() |
#35
|
|||
|
|||
![]() |
#36
|
|||
|
|||
![]()
Tuli veivattua tämä kilpiin. Viime pe oli katsastus ja eilen leimasetä soitti, että saa tulla hakemaan laput. No mähän menin.
Täytyy kyllä sanoa, että melkoisesti muuttui laitteen ajokäytös ja nyt rupeaa olemaan aika hyvin säädöissäkin. Pientä hieromista tehdään vielä ja maastoajoille pitää tehdä omat kartat ja napin taakse valinta kummalla ajetaan. Vesivälijäähyn virittelyä: ![]() Jostain tosta kohtaa on varmaan hyvä lukea, jos ei ole toviin katsonut tilanteita. Viimeksi muokannut antonmies : 14.10.2010 22:24 |
#37
|
|||
|
|||
![]()
Mistä löytyi ZILille sopiva tehopenkki?
![]() Ei vaan, mahtavaa seurata kun jotkut osaa ja viitsii tehdä vimosen päälle!! "Älyttömiä" projekteja saa ja pitää olla! |
#38
|
||||
|
||||
![]()
tuonne penkkiin riittää 1000hv raskaalle http://www.hakkinen.fi/html/tehomittaukset.php
|
#39
|
||||
|
||||
![]()
Tepalmetilla "dynot" pultataan renkaiden tilalle eli periaatteessa voi penkittää kait missä vain.
|
#40
|
||||
|
||||
![]()
On se komia. Miten oottekin päässyt hiipimään tuosta meidän ohi etten ole huomannut :O
Eikös tämä ostettu kevään huutokaupasta ja nyt syksyn huutokaupassa oli nähtävillä minne en päässyt ![]() |
#41
|
|||
|
|||
![]()
Juu, keväällä ostettiin ja oli nyt ajoneuvokaluston myyntipäivänä esillä.
|
#42
|
|||
|
|||
![]()
Aa, oli näemmä tullut muutakin. Ja kiitokset kohteliaisuuksista!
Tepalmetin rototesti olis ihan mahdollinen, jos auton tukee akseleista, muuten rototestistä loppuisi kantavuudet. Kappas, turussakin on tuollainen raskaan kaluston dyno, luulin, että vaan helsingissä. Kaipa niitä on muuallakin. Teholappua ei kuorma-autolla tarvittu, suurin "haaste" oli hyväksytyt tuulilasit (DOT riitti) ja lavasta todistus, että täyttää liikenneministeriön kuormakehikolle vaaatimat asetukset. Lamput oli kaikki E-hyväksyttyjä tuossa jo alkujaan pl etu parkit, mutta sävy ja kirkkaus oli ok, niin kelpasivat. |
#43
|
||||
|
||||
![]() ![]() Mikä Zili tuolla on pelti pystyssä?, ajattelin kun kävelin hernesopalta pois. ![]() Kuvassa näkyy muuten yksi made-in-finland osa, huomaako muut?
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#44
|
|||
|
|||
![]()
Toi gaaddääm pääsulake?
|
#45
|
||||
|
||||
![]()
Eip, mainitsemani osa näkyy selkeästi kuvasta. USSR osa on korvattu FIN osalla. Siinä mun Uralin nokassa oli vastaava USSR osa vielä.
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#46
|
|||
|
|||
![]()
Syylari? Jos ei, ni annappa kuulua
![]() |
#47
|
||||
|
||||
![]()
Neuvostoliittolaisen autonpoltto järjestelmän polttoainesäiliön korkki on tässä yksilössä vaihdettu valmetin öljyntäyttö korkkiin.
![]()
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#48
|
|||
|
|||
![]()
Lol, ilmankos se onkin ihan paskajäykkä
![]() Tuo pääsulake on niinikään jälkituotantoasennus. Orkkiksena näissä on kaikissa automaattisulakkeet. |
#49
|
||||
|
||||
![]()
Mulla on tuommoinen Uralin säiliö orkkis korkilla, se menee mikroautoon bensatankiksi.
![]()
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#50
|
|||
|
|||
![]()
Paljolla muuten möit sen Uralin koneen?
|