![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Kämmäkässä ajellaan 11.4kokoonnutaan 11 aikaan nevanmaantien päässä.
|
|
||||
|
||||
![]()
tulossa jos RAASU FJ on iskussa muuten AXA:nna apparin
|
|
||||
|
||||
![]()
Tulossa jos mogsun gummi on reerassa ja ossi ja sirpa ainakin tulossa...
|
|
||||
|
||||
![]()
Jaa-a. Pitäisköhän sitä harkita!
|
||||
|
||||
![]()
Jos/kun tulet niin paikka ei muuten ole sitten sama kuin missä olitte teron kanssa mutta samoilla kulmilla kutakuinkin...
Ja tulossa olen itsekkin kun päivällä tuli puhelin soitto että rengas kunnossa mutta en uskaltanu lähtee käyttö mesel viel hakeen kun perästä lähtee keskitappi aikas pian kuutakiertävälle radalle (: |
|
|||
|
|||
![]()
Mitä sitä harkittee selvää asiaa mukaan vaan
BÄLÄ |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Joo, eiköhän se paikka sitte löydy vaikka soittamalla tms.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Bälä vois pistää tarkemmat ohjeet kun muistaa teiden nimet... |
|
|||
|
|||
![]()
mitenkähän all terrain renkaat pitäis siellä
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Nyt on jarruputket paremmin suojassa niin ei sen takia lopu 100m jälkeen niinkö viimeks ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Hyvin ne siel pitää ja kyljet varmaan kestää kun irokeissa ei tunnu kestävän (;
|
|
||||
|
||||
![]()
Jos innostuis kanssa tuleen toyzukilla, kun sai nakutuksen pois koneesta.
Apparia ei kerkee,mut jos sitä joku kerkeis lähteen. Pitäiskö tampereen suunnasta jotain letkaa suunnitella? Onkos siellä kuinka parkkipaikkaa traileri kalustolle? |
|
|||
|
|||
![]()
Jos enempi porukkaa liikehtii niin kuljetuskalusto on viety parin kilometrin päähän ajopaikasta josta kyyditys takaisin. Isompaa parkkipaikkaa ei juuri ole lähempänä. Tampereen suunnasta tullessa 12 tietä käännä Äetsän risteyksestä vasempaan (Selkätie) Kämmäkkä. Iso vaihde silmään ja oikea nilkka suoraksi noin viidenkilometrin ajaksi. Vasemmalla näet nevanmaantien kyltin (Kares maa merkkinä) purota metsähiivin siihen ja jatkat eteenpäin n. 2km.
BÄLÄ |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Tarttis hakee vaan se irokkikin porista ja keksii taas joku veturi kärrylle kun ei tohdi omalla henkilönkuljettimella vetää... |
|
|||
|
|||
![]()
Kaippa sitä vois lähteä vähän safaroimaan "pinkulla".
|
|
||||
|
||||
![]()
LÄHTIHÄN SE !
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Meikäläinen sai vihdoin ja viimein haettua renkaan porista paisto touhuista(juurikin nyt kotiuduin) ja huomenna paikalleen ja pikku tarkistukset mogsuun ja sitte se viedäänkin valmiiks kämmäkkään odottaan lauantaita...
|
|
||||
|
||||
![]()
mogsu lähti pihasta ,saa nähdä onko mulla huomenna vielä se vai onko hukkunut matkalla tai jotain (;
No mutta ehkä mogsu on huomenna tienvieressä maamerkkinä n.puol kymmenen aikoihin jos se mulla viel on... |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Joku punapukuinen, valkopartainen mies halusi vaihtaa mogsun poroon ja näin teimme. Lähteissään tämä sama kaveri ajoi poron ylitse. Olen pahoillani Kares sulle ei jäänyt siitä mitään kun valtio vei sen poron raadonkin BÄLÄ |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]()
Onkohan kuinka paljon tulossa porukkaa?
Tässä ilmottautuneita vissiin 8 autoa. Toivottavasti muitakin pikkupyöräisiä kuin minä. No tarvii koittaa rymyttää joukon jatkona sit vaan. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
reilu kymmenkunta autoo pitäis ainakin olla tulossa minun tietojeni mukaan... |
|
|||
|
|||
![]()
ysin aikaan lähössä tuleen, meinas olla taas viimehetken ongelmia , kun öljyt halusi ulko ilmaan
|
|
||||
|
||||
![]()
Foreca on ainakin arponut suhteellisen komeat kelit meille huomiseksi, joten kyllä kelpaa !!
![]()
|
||||
|
||||
![]()
joutuu passaan ku on muuta menoo,muuten ois voinu lähtee naperoo ulkoilluttaan ny ku on vinssiki nokal.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Äetsän kämmäkässä rymistellään 14.3 | kares | Tapahtumat | 109 | 18.03.2009 20:32 |
Rymytystä äetsän kämmäkässä 25.10 klo 11 | kares | Tapahtumat | 4 | 28.10.2008 20:30 |
Äetsän Kämmäkässä rähistään pääsiäisenä 23.3 | BÄLÄ | Tapahtumat | 1 | 16.03.2008 18:09 |
Ajelua äetsän kämmäkässä 16.2 | kares | Tapahtumat | 14 | 17.02.2008 19:51 |
Äetsän kämmäkässä ajellaan (taas uusi alue) 12.1 | kares | Tapahtumat | 19 | 18.01.2008 08:58 |