Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Tapahtumat (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=152)
-   -   Kämmäkässä ajellaan 11.4 (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=58027)

BÄLÄ 05.04.2009 19:02

Kämmäkässä ajellaan 11.4

kokoonnutaan 11 aikaan nevanmaantien päässä.

GENOBI 05.04.2009 19:19

tulossa jos RAASU FJ on iskussa muuten AXA:nna apparin

kares 06.04.2009 18:50

Tulossa jos mogsun gummi on reerassa ja ossi ja sirpa ainakin tulossa...

CJ7 07.04.2009 12:56

Jaa-a. Pitäisköhän sitä harkita!

kares 07.04.2009 19:32

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja CJ7 (Viesti 550100)

Jos/kun tulet niin paikka ei muuten ole sitten sama kuin missä olitte teron kanssa mutta samoilla kulmilla kutakuinkin...

Ja tulossa olen itsekkin kun päivällä tuli puhelin soitto että rengas kunnossa mutta en uskaltanu lähtee käyttö mesel viel hakeen kun perästä lähtee keskitappi aikas pian kuutakiertävälle radalle (:

Rekisteröimätön 07.04.2009 20:07

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja CJ7 (Viesti 550100)

Mitä sitä harkittee selvää asiaa mukaan vaan

BÄLÄ

CJ7 07.04.2009 22:03

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja kares (Viesti 550213)
Jos/kun tulet niin paikka ei muuten ole sitten sama kuin missä olitte teron kanssa mutta samoilla kulmilla kutakuinkin...

Ja tulossa olen itsekkin kun päivällä tuli puhelin soitto että rengas kunnossa mutta en uskaltanu lähtee käyttö mesel viel hakeen kun perästä lähtee keskitappi aikas pian kuutakiertävälle radalle (:

Koitin houkutella pinkkurangeekin mukaan, mutta saas nähdä ny :D

Joo, eiköhän se paikka sitte löydy vaikka soittamalla tms.

kares 07.04.2009 22:07

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja CJ7 (Viesti 550282)

Jep ,ja kun kämmäkkään kääntyy niin aivan siinä tien vieressä on tuo paikka kun jokusen kilometrin ajelee ,ohi ei voi oikeastaan ajaa jossei nyt ensimmäisenä satu paikalle (:
Bälä vois pistää tarkemmat ohjeet kun muistaa teiden nimet...

FROM 07.04.2009 22:21

mitenkähän all terrain renkaat pitäis siellä:confused: jos kardaani kunnossa niin vois ajellakin

CJ7 07.04.2009 22:44

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja FROM (Viesti 550294)
mitenkähän all terrain renkaat pitäis siellä:confused: jos kardaani kunnossa niin vois ajellakin

Altsikka on ihan OK :p

Nyt on jarruputket paremmin suojassa niin ei sen takia lopu 100m jälkeen niinkö viimeks :mad::mad::o

kares 08.04.2009 06:19

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja FROM (Viesti 550294)

Hyvin ne siel pitää ja kyljet varmaan kestää kun irokeissa ei tunnu kestävän (;

Jouni_S 08.04.2009 12:46

Jos innostuis kanssa tuleen toyzukilla, kun sai nakutuksen pois koneesta.
Apparia ei kerkee,mut jos sitä joku kerkeis lähteen.
Pitäiskö tampereen suunnasta jotain letkaa suunnitella?
Onkos siellä kuinka parkkipaikkaa traileri kalustolle?

Rekisteröimätön 08.04.2009 18:48

Jos enempi porukkaa liikehtii niin kuljetuskalusto on viety parin kilometrin päähän ajopaikasta josta kyyditys takaisin. Isompaa parkkipaikkaa ei juuri ole lähempänä. Tampereen suunnasta tullessa 12 tietä käännä Äetsän risteyksestä vasempaan (Selkätie) Kämmäkkä. Iso vaihde silmään ja oikea nilkka suoraksi noin viidenkilometrin ajaksi. Vasemmalla näet nevanmaantien kyltin (Kares maa merkkinä) purota metsähiivin siihen ja jatkat eteenpäin n. 2km.

BÄLÄ

kares 08.04.2009 19:58

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön (Viesti 550485)
Jos enempi porukkaa liikehtii niin kuljetuskalusto on viety parin kilometrin päähän ajopaikasta josta kyyditys takaisin. Isompaa parkkipaikkaa ei juuri ole lähempänä. Tampereen suunnasta tullessa 12 tietä käännä Äetsän risteyksestä vasempaan (Selkätie) Kämmäkkä. Iso vaihde silmään ja oikea nilkka suoraksi noin viidenkilometrin ajaksi. Vasemmalla näet nevanmaantien kyltin (Kares maa merkkinä) purota metsähiivin siihen ja jatkat eteenpäin n. 2km.

BÄLÄ

Minä voin taas mahdollisesti kuskata porukan traileri parkista ajopaikalle huippu modernilla mercedes benz merkkisellä henkilön kuljettimella...
Tarttis hakee vaan se irokkikin porista ja keksii taas joku veturi kärrylle kun ei tohdi omalla henkilönkuljettimella vetää...

TeroK 09.04.2009 16:45

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja CJ7 (Viesti 550282)

Kaippa sitä vois lähteä vähän safaroimaan "pinkulla".

CJ7 09.04.2009 19:15

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja TeroK (Viesti 550717)
Kaippa sitä vois lähteä vähän safaroimaan "pinkulla".

LÄHTIHÄN SE ! :eek:

kares 09.04.2009 21:57

Meikäläinen sai vihdoin ja viimein haettua renkaan porista paisto touhuista(juurikin nyt kotiuduin) ja huomenna paikalleen ja pikku tarkistukset mogsuun ja sitte se viedäänkin valmiiks kämmäkkään odottaan lauantaita...

kares 10.04.2009 15:47

mogsu lähti pihasta ,saa nähdä onko mulla huomenna vielä se vai onko hukkunut matkalla tai jotain (;
No mutta ehkä mogsu on huomenna tienvieressä maamerkkinä n.puol kymmenen aikoihin jos se mulla viel on...

Rekisteröimätön 10.04.2009 16:44

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja kares (Viesti 551041)
mogsu lähti pihasta ,saa nähdä onko mulla huomenna vielä se vai onko hukkunut matkalla tai jotain (;
No mutta ehkä mogsu on huomenna tienvieressä maamerkkinä n.puol kymmenen aikoihin jos se mulla viel on...

Juu tota poikettiin kotiin tullessa härkäpakarilla kahvilla.
Joku punapukuinen, valkopartainen mies halusi vaihtaa mogsun poroon ja näin teimme. Lähteissään tämä sama kaveri ajoi poron ylitse. Olen pahoillani Kares sulle ei jäänyt siitä mitään kun valtio vei sen poron raadonkin

BÄLÄ

kares 10.04.2009 16:47

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön (Viesti 551050)
Juu tota poikettiin kotiin tullessa härkäpakarilla kahvilla.
Joku punapukuinen, valkopartainen mies halusi vaihtaa mogsun poroon ja näin teimme. Lähteissään tämä sama kaveri ajoi poron ylitse. Olen pahoillani Kares sulle ei jäänyt siitä mitään kun valtio vei sen poron raadonkin

BÄLÄ

Mut mitä jos en usko joulupukkiinkaan niin vaikuttaako se asiaan mitenkään /:

Jouni_S 10.04.2009 17:50

Onkohan kuinka paljon tulossa porukkaa?
Tässä ilmottautuneita vissiin 8 autoa.
Toivottavasti muitakin pikkupyöräisiä kuin minä.
No tarvii koittaa rymyttää joukon jatkona sit vaan.

kares 10.04.2009 18:26

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Jouni_S (Viesti 551075)
Onkohan kuinka paljon tulossa porukkaa?
Tässä ilmottautuneita vissiin 8 autoa.
Toivottavasti muitakin pikkupyöräisiä kuin minä.
No tarvii koittaa rymyttää joukon jatkona sit vaan.

Toytoy tulee naperol ja siinä on vielä paljon paljon pienemmät renkulat ja paikallinen kuuluisuus tulee vakio uazilla ja siinäkin on pienemmät ku sulla niin että elä oo huolissas (;

reilu kymmenkunta autoo pitäis ainakin olla tulossa minun tietojeni mukaan...

FROM 10.04.2009 19:10

ysin aikaan lähössä tuleen, meinas olla taas viimehetken ongelmia , kun öljyt halusi ulko ilmaan

CJ7 10.04.2009 19:29

Foreca on ainakin arponut suhteellisen komeat kelit meille huomiseksi, joten kyllä kelpaa !! :cool:

jupe69 10.04.2009 19:35

joutuu passaan ku on muuta menoo,muuten ois voinu lähtee naperoo ulkoilluttaan ny ku on vinssiki nokal.

Sivu luotu: 10:22 (GMT +2).