|  |   | 
| 
 | |||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen | 
|  | 
|  | Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä | 
| 
			 
			#1  
			
			
			
			
			
		 | |||
| 
 | |||
|   tiiseliveroPaljonkohan mahtaa olla käyttömaksut lj70:ssä jos sen antaa olla henkilöautona ja minkälainen se mahtaa olla maantiellä ajaa? 
 | 
| 
			 
			#2  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   
			
			Olisikohan verot n.800€ luokkaa vuosi.
		 
				__________________ "Jokainen tsäänssi on mahdollisuus!" Aina ei voi voittaa,...... Ei edes joka kerta | 
| 
			 
			#3  
			
			
			
			
			
		 | |||
| 
 | |||
|   Tiisselivero
			
			Kattoppa AKE:n sivulta: http://www.ake.fi/NR/rdonlyres/0EEE7...rotaulukot.jpg Kokonaispaino ratkaisee... H...tin verot | 
| 
			 
			#4  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   
			
			Ja muistahan lisätä noihin vielä sitten se ns. tievero joka tulee samassa laskussa,..... eli n.800€ ei kauas heitä. Onneks suomessa ei pahasti veroteta   
				__________________ "Jokainen tsäänssi on mahdollisuus!" Aina ei voi voittaa,...... Ei edes joka kerta | 
| 
			 
			#5  
			
			
			
			
			
		 | |||
| 
 | |||
|   
			
			pajerois ei oo ku 630€ eli ei paha, miten lj.ssä  on niin paljon?
		 | 
| 
			 
			#6  
			
			
			
			
			
		 | |||
| 
 | |||
|   
			
			Itsekin muistelen jotain 700€:n luokkaa yhteensä? Mutta ihan kohtalainen minun mielestä ajaa, jos alusta on kunnossa....laiskuutta jos ei lasketa miinukseksi. LJ saattaa painaa pikkuisen enemmän kuin Pajero?
		 
				__________________ Toyota 4runner diesel 1991 | 
| 
			 
			#7  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   
			
			Mites ois RJ? sais perusverolla ajaa takapenkki matkassa. Saa melko paljon ajaa että diisselillä ajaminen tulis halvemmaks.
		 | 
| 
			 
			#8  
			
			
			
			
			
		 | |||
| 
 | |||
|   
			
			LJ:n kokonaismassa on 2210 kg jonka perusteella laskettuna vero on yhteensä  657.37 eur/vuosi, josta käyttövoimaveron osuus on562,47 eur.
		 | 
| 
			 
			#9  
			
			
			
			
			
		 | |||
| 
 | |||
|   Lainaus: 
 Näistä tekisin valinnan moottorin ominaisuuksien perusteella; bensaversiossa alakierrosvääntö on aika olematon, mutta kiihtyvyys ihan kohtuullinen, dieselissä tietty toisinpäin. Sen verran ajo-ominaisuuksista että RJ/LJ on ajo-ominaisuuksiltaan tien päällä kyllä ihan eri luokan peli kuin Suzuki SJ... | 
| 
			 
			#10  
			
			
			
			
			
		 | |||
| 
 | |||
|   
			
			Kiitos tiedoista, aatellu rueta vaihtaan 3+3 hj:n lj:hin kun tulee niin paljo maantieajoa, mutta ku maasturiaki tarttee.
		 | 
| 
			 
			#11  
			
			
			
			
			
		 | |||
| 
 | |||
|   Lainaus: 
 Älä sure, koska Suzuki on maailman paras ajopeli, ei seuraavienkaan osa vielä kovin toivoton ole. Terv. Risto |