Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Tekniikka & Jutustelu (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=150)
-   -   tiiselivero (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=57883)

penna 01.04.2009 17:15

tiiselivero
 
Paljonkohan mahtaa olla käyttömaksut lj70:ssä jos sen antaa olla henkilöautona ja minkälainen se mahtaa olla maantiellä ajaa?

Kimpsu 01.04.2009 17:29

Olisikohan verot n.800€ luokkaa vuosi.

Rekisteröimätön 01.04.2009 18:25

Tiisselivero
 
Kattoppa AKE:n sivulta:
http://www.ake.fi/NR/rdonlyres/0EEE7...rotaulukot.jpg

Kokonaispaino ratkaisee...

H...tin verot

Kimpsu 01.04.2009 18:33

Ja muistahan lisätä noihin vielä sitten se ns. tievero joka tulee samassa laskussa,..... eli n.800€ ei kauas heitä.

Onneks suomessa ei pahasti veroteta ;)

-pajero- 02.04.2009 13:25

pajerois ei oo ku 630€ eli ei paha, miten lj.ssä on niin paljon?

KarvaTurpa 02.04.2009 13:35

Itsekin muistelen jotain 700€:n luokkaa yhteensä? Mutta ihan kohtalainen minun mielestä ajaa, jos alusta on kunnossa....laiskuutta jos ei lasketa miinukseksi. LJ saattaa painaa pikkuisen enemmän kuin Pajero?

apiaani 02.04.2009 13:56

Mites ois RJ? sais perusverolla ajaa takapenkki matkassa. Saa melko paljon ajaa että diisselillä ajaminen tulis halvemmaks.

raw 02.04.2009 14:11

LJ:n kokonaismassa on 2210 kg jonka perusteella laskettuna vero on yhteensä 657.37 eur/vuosi, josta käyttövoimaveron osuus on562,47 eur.

raw 02.04.2009 14:20

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja apiaani (Viesti 548671)
Mites ois RJ? sais perusverolla ajaa takapenkki matkassa. Saa melko paljon ajaa että diisselillä ajaminen tulis halvemmaks.

Mulla on RJ ja laskin että jos ja kun RJ kuluttaa 2,5-3 litraa enemmän sataselle bensaa kuin LJ dieseliä niin se on siinä 10 tmk vuodessa raja jonka jälkeen diesel versio alkaa tulla edullisemmaksi.

Näistä tekisin valinnan moottorin ominaisuuksien perusteella; bensaversiossa alakierrosvääntö on aika olematon, mutta kiihtyvyys ihan kohtuullinen, dieselissä tietty toisinpäin.

Sen verran ajo-ominaisuuksista että RJ/LJ on ajo-ominaisuuksiltaan tien päällä kyllä ihan eri luokan peli kuin Suzuki SJ...

penna 07.04.2009 10:05

Kiitos tiedoista, aatellu rueta vaihtaan 3+3 hj:n lj:hin kun tulee niin paljo maantieajoa, mutta ku maasturiaki tarttee.

Bullet 07.04.2009 10:19

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja raw (Viesti 548676)
Sen verran ajo-ominaisuuksista että RJ/LJ on ajo-ominaisuuksiltaan tien päällä kyllä ihan eri luokan peli kuin Suzuki SJ...

Moro !
Älä sure, koska Suzuki on maailman paras ajopeli, ei seuraavienkaan osa vielä kovin toivoton ole.
Terv. Risto


Sivu luotu: 15:21 (GMT +2).