Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #51  
Vanha 10.03.2009, 17:45
sumpe:n Avatar
sumpe sumpe ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 23.12.07
Sijainti: Rauma, Finland.
Viestit: 2.000
Perusasetus

Pajero perversio auttaa!Mulla on metsä rymyssä pajeron etu akseli ja on saanut selkäänsä kunnolla 33"ja 35" renkuloilla ja vielä on kaikki hilut ehjiä.
__________________
Tein itse ja säästin. RASOR
Vastaa lainaten
  #52  
Vanha 10.03.2009, 17:51
Ranee:n Avatar
Ranee Ranee ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.09.07
Sijainti: Seinäjoki
Viestit: 1.049
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja wikke Näytä viesti
Usein näissä jäykkä vs. risu keskusteluissa jätetään huomioimatta jäykän aksulan taipumus työntää vasta puolta ulos toisen puolen painuessa sisään...
En nyt tiedä mitä mieltä wikke tässä oli mutta minun mielestä tämähän on vaan etu ryömiessä että toinen puoli työntyy alas saaden paremmin pitoja.
__________________
Joop
Vastaa lainaten
  #53  
Vanha 10.03.2009, 18:21
lepoantti lepoantti ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.01.05
Sijainti: Sawo, Leppävirta
Viestit: 2.708
Perusasetus

muutaman viikon katellut ln110 hiluxin ifs-keulaa....hetken aikaa luulin että "siviilikäyttöön" tulevassa luxissa vois olla risukeula. mutta näyttää niin epämääräiselle tuollainen rakenne että päätin laikata ifs-härvelit huiselaan ja sijoittaa alle oikean akselin. akselin kasaaminen jo aloitettu ja brittipiiraan tukivarret matkalla.

jotenkin jäi sellanen maku että jos olis kunnostanut ifs-etupään huolella niin sellainen tulis kallimmaksi kuin oikea akseli, ja onhan siinä piemenpi kynnys vähän käyttää "siviiliautoa" maastossa....
Vastaa lainaten
  #54  
Vanha 10.03.2009, 19:44
Yare:n Avatar
Yare Yare ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 16.03.08
Sijainti: Helsinki, Finland.
Viestit: 93
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja lepoantti Näytä viesti
muutaman viikon katellut ln110 hiluxin ifs-keulaa....hetken aikaa luulin että "siviilikäyttöön" tulevassa luxissa vois olla risukeula. mutta näyttää niin epämääräiselle tuollainen rakenne että päätin laikata ifs-härvelit huiselaan ja sijoittaa alle oikean akselin. akselin kasaaminen jo aloitettu ja brittipiiraan tukivarret matkalla.

jotenkin jäi sellanen maku että jos olis kunnostanut ifs-etupään huolella niin sellainen tulis kallimmaksi kuin oikea akseli, ja onhan siinä piemenpi kynnys vähän käyttää "siviiliautoa" maastossa....


Siinäpä se.

Risukeula on hyvä syy pitää käyttis pois metästä jottei sekin hajoa =)
Vastaa lainaten
  #55  
Vanha 10.03.2009, 23:22
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja SuurSyömäri Näytä viesti
Tuo jo kertoo paljon... Mutta millä renkailla ja minkälaisissa olosuhteissa.

ps. (Nii ja HDJ:ssa on jäykkä etuaxl)
Kertoo paljon Toyotan keulista. Mitsujen keulat ainakin kestää, Pajerossahan onkin tukeva etuperä, uudemmissa vielä reilusti tukevampi.

Ei se perän kestävyys riipu akselin tyypistä, vaan sitä miten se on tehty. Ei se ole jousitus tyypin vika jos tasauspyörästö on löysä.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostetaan auto dvd soittimeen erillis näyttö toyota4x4 O/M/V Muut 2 12.02.2009 15:59
Pajeroon jäykkä etuakseli jusshako Tekniikka & Jutustelu 12 24.01.2009 10:50
jäykkä vaihdeloota reissumies37 Tekniikka & Jutustelu 8 16.01.2009 21:43
Myydään Broncon jäykkä etuakseli Leo N. Berger O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 08.08.2008 12:01
Jäykkä kaasupoljin. nepa Vuosimallit 1984-1996 0 07.10.2002 10:30


Sivu luotu: 07:44 (GMT +2).