![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
![]() Sj410 jarruistaHieman tuli ropleemaa. Nyt loppui aivot kesken. Elikkäs siis, olen järjestelmän ilmannut moneen kertaan. Kaikki ulos tuleva neste on kirkasta ja ilmatonta, niin kuin kuuluukin. Mutta siitä huolimatta tuntuu että olisi vielä jossain ilmaa, joka ei vain tule ulos. Olisiko mahdollista että, jarrupääsylinteri olisi entinen. Jos näin on, varmaankin tulevaisuutta ajatellen helpointa/halvinta laittaa tehostettusylinteri tilalle? Mutta minkä auton käy pienimmällä työllä ja olisi riittävä myös tulevaisuutta ajatellen ja levyjarruja?
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Löysitkö varmasti kaikki ilmaruuvit? Myös sen kun on runkopalkin vieressä?
Jos päädyt vaihtamaan pääsylinterin helpoin ja halvin on 410:n oma tehostamaton. 413/samurain tehostetut hyvänä kakkosena. -sami- |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Mitä, missä, milloin? Millä kohtaa siellä sellainen on. Ilmasin sen edestä, molemmilta renkailta ja takaa toiselta puolen
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Lähdet vain seuraamaan putkia takanta eteenpäin niin sieltä se mutikka löytyy...
__________________
RUMARACING Esla T4 Viimeksi muokannut Reetu : 05.08.2008 19:27 Perustelu: dypo |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Ilmattu sieltäkin, ei muutosta tilanteeseen :/ Mitä mä teen??
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
painuuko poljin hitaasti lattiaan kun pidät painetta päällä???
__________________
Perillepääsy ei ole tärkeintä vaan matkanteko SLCK#51 http://www.4x4cup.com/ http://www.ramin.fi/ 3Tower takaisin |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Ei. Vain silloin kun käyttää kokonaan ylhäällä ja painaa uudestaan
|
#8
|
||||
|
||||
![]()
SE pitää ilmata ennen takapiiriä, joten ilamaa takapiiri huolellisesti vasta SEN jälkeen.
OLETKO SÄÄTÄNYT KENGÄT KIINNI RUMPUIHIN? Viimeksi muokannut Arska-tehtaalta : 05.08.2008 20:26 Perustelu: Eiku... |
#9
|
||||
|
||||
![]()
SEN jälkeen on ilmattu takapiirikin, sen verran älysin jopa itsekkin
![]() |
#10
|
||||
|
||||
![]()
Hyvä, entä se jarrukenkien säätö?
|
#11
|
||||
|
||||
![]()
Tehty useaan otteeseen, eteen laittelin uudet kengätkin
|
#12
|
||||
|
||||
![]()
Kuulostas pääsylppävialta.
__________________
Perillepääsy ei ole tärkeintä vaan matkanteko SLCK#51 http://www.4x4cup.com/ http://www.ramin.fi/ 3Tower takaisin |
#13
|
||||
|
||||
![]()
Joo, uutta kumia tai uusi sylinteri.
|
#14
|
||||
|
||||
![]()
ihan vaan uteliaisuuttani kyselen, missä yhteydessä vika ilmeni eli toimiko aikaisemmin, mitä kaikkea olet vaihtanut?
Kaikki pääsylinteri viat mitä mulla on tullut eteen ovat olleet jatkuvalla paineella pohjaan painuva poljin tai kovalla paineella periksi antava poljin. Mitä jos pumppaat useamman kerran niin ottaako kiinni jo ylhäällä eikä tunnu kumipallolta? |
#15
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#16
|
||||
|
||||
![]()
Just viimeviikolla tein jarriremppaa suskaan ja tuskailin kun tuntuu aina et olis ilmaa... Suhauttelin kompuralla sylkät ja putket tyhjiks ni sielt tuli noin apauttiarallaa 50% dot4 jarrukuravettä ja kakkan paloja joukossa, taas toimi siihe asti ku takasylkkä sylkäs tiivisteesä
![]() ![]()
__________________
__________________________________________________ _____________________________ Jos toimintasavu pääsee ulos, tulee se pussittaa. Päiväkodissa sentään rehellisesti hakattii lapioilla jos vitutti. Nykyään ei enää saisi edes sanoa ääneen jos vituttaa. |
#17
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
SJ:n jarruista | adv | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 19.05.2006 16:06 |
-91 vm cherokeen jarruista... | Latekki | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 14.03.2006 14:03 |
LJ:n jarruista kysyisin... | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 16.01.2006 17:42 | |
Kyssäri SJ:n jarruista | valkkari | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 30.08.2005 15:40 |
Patrollin jarruista | amppa | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 05.06.2005 12:21 |