Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 05.08.2008, 18:47
Caddy:n Avatar
Caddy Caddy ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 02.09.07
Sijainti: Kuopio, Finland.
Viestit: 1.140
Perusasetus

Sj410 jarruista


Hieman tuli ropleemaa. Nyt loppui aivot kesken. Elikkäs siis, olen järjestelmän ilmannut moneen kertaan. Kaikki ulos tuleva neste on kirkasta ja ilmatonta, niin kuin kuuluukin. Mutta siitä huolimatta tuntuu että olisi vielä jossain ilmaa, joka ei vain tule ulos. Olisiko mahdollista että, jarrupääsylinteri olisi entinen. Jos näin on, varmaankin tulevaisuutta ajatellen helpointa/halvinta laittaa tehostettusylinteri tilalle? Mutta minkä auton käy pienimmällä työllä ja olisi riittävä myös tulevaisuutta ajatellen ja levyjarruja?

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 05.08.2008, 19:12
-sami- -sami- ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 12.12.05
Sijainti: Kirkkonummi, Finland.
Viestit: 547
Perusasetus

Löysitkö varmasti kaikki ilmaruuvit? Myös sen kun on runkopalkin vieressä?

Jos päädyt vaihtamaan pääsylinterin helpoin ja halvin on 410:n oma tehostamaton. 413/samurain tehostetut hyvänä kakkosena.

-sami-
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 05.08.2008, 19:21
Caddy:n Avatar
Caddy Caddy ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 02.09.07
Sijainti: Kuopio, Finland.
Viestit: 1.140
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -sami- Näytä viesti
Löysitkö varmasti kaikki ilmaruuvit? Myös sen kun on runkopalkin vieressä?

-sami-
Mitä, missä, milloin? Millä kohtaa siellä sellainen on. Ilmasin sen edestä, molemmilta renkailta ja takaa toiselta puolen
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 05.08.2008, 19:26
Reetu:n Avatar
Reetu Reetu ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 13.02.05
Sijainti: Ruokolahti, Finland.
Viestit: 3.536
Perusasetus

Lähdet vain seuraamaan putkia takanta eteenpäin niin sieltä se mutikka löytyy...
__________________
RUMARACING Esla T4

Viimeksi muokannut Reetu : 05.08.2008 19:27 Perustelu: dypo
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 05.08.2008, 20:12
Caddy:n Avatar
Caddy Caddy ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 02.09.07
Sijainti: Kuopio, Finland.
Viestit: 1.140
Perusasetus

Ilmattu sieltäkin, ei muutosta tilanteeseen :/ Mitä mä teen??
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 05.08.2008, 20:19
Käyttäjä:n Avatar
Käyttäjä Käyttäjä ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 20.01.03
Sijainti: Rautajärvi, Finland.
Viestit: 4.855
Perusasetus

painuuko poljin hitaasti lattiaan kun pidät painetta päällä???
__________________
Perillepääsy ei ole tärkeintä vaan matkanteko
SLCK#51
http://www.4x4cup.com/ http://www.ramin.fi/
3Tower takaisin
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 05.08.2008, 20:22
Caddy:n Avatar
Caddy Caddy ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 02.09.07
Sijainti: Kuopio, Finland.
Viestit: 1.140
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Käyttäjä Näytä viesti
painuuko poljin hitaasti lattiaan kun pidät painetta päällä???
Ei. Vain silloin kun käyttää kokonaan ylhäällä ja painaa uudestaan
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 05.08.2008, 20:23
Arska-tehtaalta:n Avatar
Arska-tehtaalta Arska-tehtaalta ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.08.05
Sijainti: Retuperän Ranchi, Joutseno, Finland.
Viestit: 3.272
Perusasetus

SE pitää ilmata ennen takapiiriä, joten ilamaa takapiiri huolellisesti vasta SEN jälkeen.

OLETKO SÄÄTÄNYT KENGÄT KIINNI RUMPUIHIN?
__________________
WORRY


Viimeksi muokannut Arska-tehtaalta : 05.08.2008 20:26 Perustelu: Eiku...
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 05.08.2008, 20:26
Caddy:n Avatar
Caddy Caddy ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 02.09.07
Sijainti: Kuopio, Finland.
Viestit: 1.140
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Arska-tehtaalta Näytä viesti
SE pitää ilmata ennen takapiiriä.
SEN jälkeen on ilmattu takapiirikin, sen verran älysin jopa itsekkin
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 05.08.2008, 20:28
Arska-tehtaalta:n Avatar
Arska-tehtaalta Arska-tehtaalta ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.08.05
Sijainti: Retuperän Ranchi, Joutseno, Finland.
Viestit: 3.272
Perusasetus

Hyvä, entä se jarrukenkien säätö?
__________________
WORRY

Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 05.08.2008, 20:29
Caddy:n Avatar
Caddy Caddy ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 02.09.07
Sijainti: Kuopio, Finland.
Viestit: 1.140
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Arska-tehtaalta Näytä viesti
Hyvä, entä se jarrukenkien säätö?
Tehty useaan otteeseen, eteen laittelin uudet kengätkin
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 05.08.2008, 20:30
Käyttäjä:n Avatar
Käyttäjä Käyttäjä ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 20.01.03
Sijainti: Rautajärvi, Finland.
Viestit: 4.855
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Caddy Näytä viesti
Ei. Vain silloin kun käyttää kokonaan ylhäällä ja painaa uudestaan
Kuulostas pääsylppävialta.
__________________
Perillepääsy ei ole tärkeintä vaan matkanteko
SLCK#51
http://www.4x4cup.com/ http://www.ramin.fi/
3Tower takaisin
Vastaa lainaten
  #13  
Vanha 05.08.2008, 20:52
Arska-tehtaalta:n Avatar
Arska-tehtaalta Arska-tehtaalta ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.08.05
Sijainti: Retuperän Ranchi, Joutseno, Finland.
Viestit: 3.272
Thumbs up

Joo, uutta kumia tai uusi sylinteri.
__________________
WORRY

Vastaa lainaten
  #14  
Vanha 05.08.2008, 21:24
LaaLaa:n Avatar
LaaLaa LaaLaa ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 6.245
Perusasetus

ihan vaan uteliaisuuttani kyselen, missä yhteydessä vika ilmeni eli toimiko aikaisemmin, mitä kaikkea olet vaihtanut?
Kaikki pääsylinteri viat mitä mulla on tullut eteen ovat olleet jatkuvalla paineella pohjaan painuva poljin tai kovalla paineella periksi antava poljin.

Mitä jos pumppaat useamman kerran niin ottaako kiinni jo ylhäällä eikä tunnu kumipallolta?
__________________
~~~~~~~~~~~~~~
www.suzuki4x4club.fi
~~~~~~~~~~~~~~
Vastaa lainaten
  #15  
Vanha 06.08.2008, 08:52
Caddy:n Avatar
Caddy Caddy ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 02.09.07
Sijainti: Kuopio, Finland.
Viestit: 1.140
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja LaaLaa Näytä viesti
ihan vaan uteliaisuuttani kyselen, missä yhteydessä vika ilmeni eli toimiko aikaisemmin, mitä kaikkea olet vaihtanut?
Kaikki pääsylinteri viat mitä mulla on tullut eteen ovat olleet jatkuvalla paineella pohjaan painuva poljin tai kovalla paineella periksi antava poljin.

Mitä jos pumppaat useamman kerran niin ottaako kiinni jo ylhäällä eikä tunnu kumipallolta?
Vika tullut pikkuhiljaa. Luulin ensin että johtuu loppuolevista etukengistä, mutta ei korjautunut niiden vaihdolla. Vaihtanut en ole muuta kuin letkut pidempiin ja nuo kengät, eikä edes mikän liitoskaan vuoda. Kun paineen pumppailee, polin ottaa aika ylhäältä ja painuu todella hitaasti siitä sitten alaspäin.
Vastaa lainaten
  #16  
Vanha 06.08.2008, 09:33
Offipiru:n Avatar
Offipiru Offipiru ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.07.05
Sijainti: Lahti-city, Finland
Viestit: 2.515
Perusasetus

Just viimeviikolla tein jarriremppaa suskaan ja tuskailin kun tuntuu aina et olis ilmaa... Suhauttelin kompuralla sylkät ja putket tyhjiks ni sielt tuli noin apauttiarallaa 50% dot4 jarrukuravettä ja kakkan paloja joukossa, taas toimi siihe asti ku takasylkkä sylkäs tiivisteesä
__________________
__________________________________________________ _____________________________
Jos toimintasavu pääsee ulos, tulee se pussittaa.

Päiväkodissa sentään rehellisesti hakattii lapioilla jos vitutti. Nykyään ei enää saisi edes sanoa ääneen jos vituttaa.
Vastaa lainaten
  #17  
Vanha 06.08.2008, 10:09
Caddy:n Avatar
Caddy Caddy ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 02.09.07
Sijainti: Kuopio, Finland.
Viestit: 1.140
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Offipiru Näytä viesti
Just viimeviikolla tein jarriremppaa suskaan ja tuskailin kun tuntuu aina et olis ilmaa... Suhauttelin kompuralla sylkät ja putket tyhjiks ni sielt tuli noin apauttiarallaa 50% dot4 jarrukuravettä ja kakkan paloja joukossa, taas toimi siihe asti ku takasylkkä sylkäs tiivisteesä
Mulla tulee jo kirkasta nestettä, soan teon yhdeydessä vaihtui aika tehokkaasti kaikki nesteet
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
SJ:n jarruista adv Tekniikka & Jutustelu 3 19.05.2006 16:06
-91 vm cherokeen jarruista... Latekki Tekniikka & Jutustelu 20 14.03.2006 14:03
LJ:n jarruista kysyisin... Tekniikka & Jutustelu 0 16.01.2006 17:42
Kyssäri SJ:n jarruista valkkari Tekniikka & Jutustelu 5 30.08.2005 15:40
Patrollin jarruista amppa Tekniikka & Jutustelu 2 05.06.2005 12:21


Sivu luotu: 20:28 (GMT +2).