![]() |
Sj410 jarruista
Hieman tuli ropleemaa. Nyt loppui aivot kesken. Elikkäs siis, olen järjestelmän ilmannut moneen kertaan. Kaikki ulos tuleva neste on kirkasta ja ilmatonta, niin kuin kuuluukin. Mutta siitä huolimatta tuntuu että olisi vielä jossain ilmaa, joka ei vain tule ulos. Olisiko mahdollista että, jarrupääsylinteri olisi entinen. Jos näin on, varmaankin tulevaisuutta ajatellen helpointa/halvinta laittaa tehostettusylinteri tilalle? Mutta minkä auton käy pienimmällä työllä ja olisi riittävä myös tulevaisuutta ajatellen ja levyjarruja?
|
Löysitkö varmasti kaikki ilmaruuvit? Myös sen kun on runkopalkin vieressä?
Jos päädyt vaihtamaan pääsylinterin helpoin ja halvin on 410:n oma tehostamaton. 413/samurain tehostetut hyvänä kakkosena. -sami- |
Lainaus:
|
Lähdet vain seuraamaan putkia takanta eteenpäin niin sieltä se mutikka löytyy...
|
Ilmattu sieltäkin, ei muutosta tilanteeseen :/ Mitä mä teen??
|
painuuko poljin hitaasti lattiaan kun pidät painetta päällä???
|
Lainaus:
|
SE pitää ilmata ennen takapiiriä, joten ilamaa takapiiri huolellisesti vasta SEN jälkeen.
OLETKO SÄÄTÄNYT KENGÄT KIINNI RUMPUIHIN? |
Lainaus:
|
Hyvä, entä se jarrukenkien säätö?
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Joo, uutta kumia tai uusi sylinteri.
|
ihan vaan uteliaisuuttani kyselen, missä yhteydessä vika ilmeni eli toimiko aikaisemmin, mitä kaikkea olet vaihtanut?
Kaikki pääsylinteri viat mitä mulla on tullut eteen ovat olleet jatkuvalla paineella pohjaan painuva poljin tai kovalla paineella periksi antava poljin. Mitä jos pumppaat useamman kerran niin ottaako kiinni jo ylhäällä eikä tunnu kumipallolta? |
Lainaus:
|
Just viimeviikolla tein jarriremppaa suskaan ja tuskailin kun tuntuu aina et olis ilmaa... Suhauttelin kompuralla sylkät ja putket tyhjiks ni sielt tuli noin apauttiarallaa 50% dot4 jarrukuravettä ja kakkan paloja joukossa, taas toimi siihe asti ku takasylkkä sylkäs tiivisteesä:D:D
|
Lainaus:
|
Sivu luotu: 17:17 (GMT +2). |