Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 09.04.2007, 21:29
gaylord gaylord ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 18.11.06
Sijainti: pori, Finland.
Viestit: 8
Perusasetus

pajero


kertokaapa joku fiksumpi miten sais pajerosta joka pyörän vetämään?

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 09.04.2007, 21:35
ed ed ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 18.05.05
Sijainti: helsinki, Mexico.
Viestit: 200
Perusasetus

arb

ed
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 09.04.2007, 21:51
jamppa.w:n Avatar
jamppa.w jamppa.w ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 14.01.07
Sijainti: hämeenkoski, Finland.
Viestit: 450
Perusasetus

mulla vetää kaikki. mutta vähän eri aikaan. kyllä toi arb taitaa olla ainut vaihtoehto tohon ongelmaan.



---------------
SE ON VOI VOI !
---------------
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 09.04.2007, 22:18
gaylord gaylord ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 18.11.06
Sijainti: pori, Finland.
Viestit: 8
Perusasetus

Lainaus:
quote:
mulla vetää kaikki. mutta vähän eri aikaan. kyllä toi arb taitaa olla ainut vaihtoehto tohon ongelmaan.



---------------
SE ON VOI VOI !
---------------

ja tollane arb paketti on tietenki tuhansia euroja? sais edes takapyörät lukkoon ni sekin helpottas vähän. enkä tarkota kemppilukkoa

Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 09.04.2007, 22:25
jamppa.w:n Avatar
jamppa.w jamppa.w ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 14.01.07
Sijainti: hämeenkoski, Finland.
Viestit: 450
Perusasetus

päälle tonninhan se taitaa maksaa. eikö sulla ole siinä pajessa kitkalukkoa. mulla toimii se kitka todella hienosti.



---------------
SE ON VOI VOI !
---------------
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 09.04.2007, 22:31
gaylord gaylord ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 18.11.06
Sijainti: pori, Finland.
Viestit: 8
Perusasetus

Lainaus:
quote:
päälle tonninhan se taitaa maksaa. eikö sulla ole siinä pajessa kitkalukkoa. mulla toimii se kitka todella hienosti.



---------------
SE ON VOI VOI !
---------------

auto on 89 vm. pätkä. en tiä onko lukkoa, kuitenkin jos jää jumiin ni vaan toinen pyörä vetää

Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 10.04.2007, 06:50
legro:n Avatar
legro legro ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 03.01.07
Sijainti: Tampere, Finland.
Viestit: 429
Perusasetus

Onkos 90- luvun -2000 pajeroissa minkälaiset lukot? Perälukko? edessä automaatti napalukotlukot?

Mites ne yleensä pelittää?

On ollu mielessä uuden karhea pajero ostaa jos löytys sopiva.

Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 10.04.2007, 10:32
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.050
Perusasetus

http://www.petrisimolin.com/ThePalst...TOPIC_ID=25833
En tiiä onko vielä tallessa, kysyä voi.

Ja niillä napalukoilla ei oo muuta virkaa kuin että ne kytkee pyörän vetariin, ja kitkalukkoa en laskisi tasauspyörästön lukoksi, ei se koskaan pidä kun pitäisi pitää eikä oikein muulloinkaan.

Eli vaihtoehdoksi ei jää kuin ARB, kallis mutta tienaa hintansa jos lajista tykkää.

"Suck my dick"
-Ron Jeremy
Montenegros#10
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 10.04.2007, 22:37
gaylord gaylord ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 18.11.06
Sijainti: pori, Finland.
Viestit: 8
Perusasetus

millane toi arb:n lukko on rakenteeltaan? onko se joku hammaspyörä systeemi?

Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 16.04.2007, 14:00
Viipo:n Avatar
Viipo Viipo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 06.09.06
Sijainti: Joensuu, .
Viestit: 4.183
Perusasetus

käypikö minkään muun vehkeen moottori "heittämällä" -89 2,5TD pajeron konehuoneeseen? Nuo ehjät padat on vähä kiven alla, ja muutenkin ois vaan meininki rakentaa tuommonen metässä rälläys vehe... Ei oo väliä oisko se uus pata pensa tai diisseli.

Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 16.04.2007, 14:40
mki:n Avatar
mki mki ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 04.05.04
Sijainti: ÄÄNEKOSKI, Finland.
Viestit: 365
Perusasetus

Noin alkuun:

1978-1980 Plymouth Fire Arrow
1978-1983 Dodge Challenger/Mitsubishi Sapporo/Plymouth Sapporo
1978-1987 Mitsubishi Sigma
1979-1989 Dodge Ram 50
1981-1985 Dodge Aries/Plymouth Reliant
1982-1985 Chrysler LeBaron
1982-1985 Chrysler Town and Country
1987-1991 Isuzu Pick Up TF (Japanese Built)
1982-1991 Mitsubishi Pajero
1982-1983 Dodge 400
1983-1984 Chrysler E-Class
1983-1985 Chrysler New Yorker/Dodge 600
1984-1987 Dodge Caravan/Plymouth Voyager
1982-1990 Mitsubishi Starion (turbocharged and fuel injected)
1984-1986 Dodge Conquest/Plymouth Conquest
1985 Plymouth Caravelle
1985-1996 Mitsubishi Magna (early carbureted, later EFI)
1986-1989 Mazda B2600 (with a Mazda 12-valve head)
1987-1989 Chrysler Conquest

ja enempi ko. lohkosarjastahttp://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_Astron_engine

******************************************
- Power is nothing without traction -
- Pajero 4x4 2.5TDIC + Aurora RT02 33x12,5-15 -
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 16.04.2007, 15:48
joojoomies:n Avatar
joojoomies joojoomies ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 19.04.04
Sijainti: vesilahti, Finland.
Viestit: 412
Perusasetus

[quote]
käypikö minkään muun vehkeen moottori "heittämällä" -89 2,5TD pajeron konehuoneeseen? Nuo ehjät padat on vähä kiven alla, ja muutenkin ois vaan meininki rakentaa tuommonen metässä rälläys vehe... Ei oo väliä oisko se uus pata pensa tai diisseli.


Mulla ainakin on L200 kone

Vastaa lainaten
  #13  
Vanha 16.04.2007, 17:22
Flugfiske:n Avatar
Flugfiske Flugfiske ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 05.11.05
Sijainti: Nurmijärvi, Finland.
Viestit: 1.113
Perusasetus

Lainaus:
quote:käypikö minkään muun vehkeen moottori "heittämällä" -89 2,5TD pajeron konehuoneeseen? Nuo ehjät padat on vähä kiven alla, ja muutenkin ois vaan meininki rakentaa tuommonen metässä rälläys vehe... Ei oo väliä oisko se uus pata pensa tai diisseli.

Kyllähän noihin patoja saa, jopa tehdasuusia. Esim tehdasuusi täydellinen kansi maksaa tonnin ja puolimoottori siihen mukaan. Esim täältä: http://www.kouvolanmoottorikoneistamo.fi

Kansi: http://www.kouvolanmoottorikoneistam...terikannet.htm

Puolimosa: http://www.kouvolanmoottorikoneistam...mitsubishi.htm


<center>__________________________________________ ____________________________</center>
<center>Olen KALAVIEHE!!!</center>
Vastaa lainaten
  #14  
Vanha 16.04.2007, 17:48
kenni:n Avatar
kenni kenni ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 21.08.06
Sijainti: maa
Viestit: 608
Perusasetus

Eikö pajeron periin saa automaatti lukkoja?



-WWW.PROFANTASYSAFARI.COM
Vastaa lainaten
  #15  
Vanha 17.04.2007, 11:51
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

osassa pajeroista on vakiona se taka lukko, mutta eteen täytyy kyllä ostaa jäkiasennettava ...

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
"Voiman tuntu'" Pajero gen2 vs. Pajero gen1 Propulsion Tekniikka & Jutustelu 8 22.04.2008 16:30
pajero -00 hampuusi Tekniikka & Jutustelu 0 28.10.2007 12:38
M / PAJERO VM-89 2.5 td jani72 O/M/V Ajoneuvot 6 17.03.2007 20:54
-89 TDIC Pajero osix ja -89 TD Pajero ajoon/lelux O/M/V Muut 0 28.10.2005 07:32
Pajero -88 O/M/V Muut 0 05.06.2005 20:00


Sivu luotu: 10:18 (GMT +2).