![]() |
pajero
kertokaapa joku fiksumpi miten sais pajerosta joka pyörän vetämään?
|
arb
ed |
mulla vetää kaikki. mutta vähän eri aikaan. kyllä toi arb taitaa olla ainut vaihtoehto tohon ongelmaan.
--------------- SE ON VOI VOI ! --------------- |
Lainaus:
ja tollane arb paketti on tietenki tuhansia euroja? sais edes takapyörät lukkoon ni sekin helpottas vähän. enkä tarkota kemppilukkoa |
päälle tonninhan se taitaa maksaa. eikö sulla ole siinä pajessa kitkalukkoa. mulla toimii se kitka todella hienosti.
--------------- SE ON VOI VOI ! --------------- |
Lainaus:
auto on 89 vm. pätkä. en tiä onko lukkoa, kuitenkin jos jää jumiin ni vaan toinen pyörä vetää |
Onkos 90- luvun -2000 pajeroissa minkälaiset lukot? Perälukko? edessä automaatti napalukotlukot?
Mites ne yleensä pelittää? On ollu mielessä uuden karhea pajero ostaa jos löytys sopiva. |
http://www.petrisimolin.com/ThePalst...TOPIC_ID=25833
En tiiä onko vielä tallessa, kysyä voi. Ja niillä napalukoilla ei oo muuta virkaa kuin että ne kytkee pyörän vetariin, ja kitkalukkoa en laskisi tasauspyörästön lukoksi, ei se koskaan pidä kun pitäisi pitää eikä oikein muulloinkaan. Eli vaihtoehdoksi ei jää kuin ARB, kallis mutta tienaa hintansa jos lajista tykkää. "Suck my dick" -Ron Jeremy Montenegros#10 |
millane toi arb:n lukko on rakenteeltaan? onko se joku hammaspyörä systeemi?
|
käypikö minkään muun vehkeen moottori "heittämällä" -89 2,5TD pajeron konehuoneeseen? Nuo ehjät padat on vähä kiven alla, ja muutenkin ois vaan meininki rakentaa tuommonen metässä rälläys vehe... Ei oo väliä oisko se uus pata pensa tai diisseli.
|
Noin alkuun:
1978-1980 Plymouth Fire Arrow 1978-1983 Dodge Challenger/Mitsubishi Sapporo/Plymouth Sapporo 1978-1987 Mitsubishi Sigma 1979-1989 Dodge Ram 50 1981-1985 Dodge Aries/Plymouth Reliant 1982-1985 Chrysler LeBaron 1982-1985 Chrysler Town and Country 1987-1991 Isuzu Pick Up TF (Japanese Built) 1982-1991 Mitsubishi Pajero 1982-1983 Dodge 400 1983-1984 Chrysler E-Class 1983-1985 Chrysler New Yorker/Dodge 600 1984-1987 Dodge Caravan/Plymouth Voyager 1982-1990 Mitsubishi Starion (turbocharged and fuel injected) 1984-1986 Dodge Conquest/Plymouth Conquest 1985 Plymouth Caravelle 1985-1996 Mitsubishi Magna (early carbureted, later EFI) 1986-1989 Mazda B2600 (with a Mazda 12-valve head) 1987-1989 Chrysler Conquest ja enempi ko. lohkosarjastahttp://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_Astron_engine ****************************************** - Power is nothing without traction - - Pajero 4x4 2.5TDIC + Aurora RT02 33x12,5-15 - |
[quote]
käypikö minkään muun vehkeen moottori "heittämällä" -89 2,5TD pajeron konehuoneeseen? Nuo ehjät padat on vähä kiven alla, ja muutenkin ois vaan meininki rakentaa tuommonen metässä rälläys vehe... Ei oo väliä oisko se uus pata pensa tai diisseli. Mulla ainakin on L200 kone |
Lainaus:
Kyllähän noihin patoja saa, jopa tehdasuusia. Esim tehdasuusi täydellinen kansi maksaa tonnin ja puolimoottori siihen mukaan. Esim täältä: http://www.kouvolanmoottorikoneistamo.fi Kansi: http://www.kouvolanmoottorikoneistam...terikannet.htm Puolimosa: http://www.kouvolanmoottorikoneistam...mitsubishi.htm <center>__________________________________________ ____________________________</center> <center>Olen KALAVIEHE!!!</center> |
Eikö pajeron periin saa automaatti lukkoja?
http://static.petrisimolin.com/galle...enni-nogas.gif -WWW.PROFANTASYSAFARI.COM |
osassa pajeroista on vakiona se taka lukko, mutta eteen täytyy kyllä ostaa jäkiasennettava ...
Note! This message was posted anonymously! |
Sivu luotu: 09:59 (GMT +2). |