![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Paljonko on Nissan Patrolin arvo?vm. 89 pitkä 3.3td ajattu 370tkm 1+1 huoltoauto huollot ok ruostetta ei juuri ollellaan runkokin aika terve kaikki toimii ok uuden karheat 33x12,5x15 at:t alla Paljonko tuommoisesta kannattaa maksaa? Mulla ei ole hinnat hallussa, ajattelin kysästä teiltä ammattilaisilta? Note! This message was posted anonymously!
|
|
|||
|
|||
![]()
Ja väri mattamusta ja vannehopea nautarauta edessä.
T:nyypi samsonite Note! This message was posted anonymously! |
|
||||
|
||||
![]()
ei alle 2500 kannata haaveilla. ovat nousseet käytettyjen maasturien hinnat pilviin.
Offroad Kainuu BJ-40 Project Boar Project BY: OPA |
|
|||
|
|||
![]()
Täytynee ottaa myös huomioon, että Patrolin arvoon vaikuttaa nostavasti myös auton historia.
VonLekan pirssi tietysti hintavammasta päästä... Note! This message was posted anonymously! |
|
||||
|
||||
![]()
patrolli n.1500-2500e jos oikeen siisti niin ehkä 3000e. Sitten vissilliset ja muuten rakennellut niin enemmän.
Tää on taas vaan mun mielipide. |
|
||||
|
||||
![]()
Ja huoltoautot vähän vähemmän, mun mielestä.
______________________ Minä mistään mitään tiedä. Miesten lelut on kookkaita. |
|
||||
|
||||
![]()
muttas eikö tuo vuosimalli 89 ole arvokkaampi kuin perus 81-82 joita on nurkat puolillaan ruostumassa?
Offroad Kainuu BJ-40 Project Boar Project BY: OPA |
|
||||
|
||||
![]()
sekin riippuu onko mitä kampetta kiinni arb:lukkoja regas luvat vaikka35" rinkuloille ja mikä tekniikka turbollinen vai vapari ja onko vinssiä ja korotukset, muuten aivan sama onko huoltoauto vai paku vai henkilömalli näin minusta .
"sisäpiiri safarit .fi" ite oot mulkku! ESOrY www.pahama.com www.montenegrooffroad.com #13 |
|
||||
|
||||
![]()
joo jos 5 rek. paku niin arvo nousee. ja ei huoltopeli ainakaan hintaa alenna.
Tää on taas vaan mun mielipide. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Nissan Patrolin vm84 tuulilasin pyyhkijärunko sökö | Nalle | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 17.12.2007 16:17 |
Corveten arvo | Yleiset | 99 | 09.12.2004 01:27 | |
RJ:n arvo? | Turbo | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 13.10.2004 21:45 |
J-4 r&p käypä arvo? | anttir | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 14.05.2004 14:54 |
Tasa-arvo | bono | Jokes | 0 | 05.09.2002 08:55 |