![]() |
Paljonko on Nissan Patrolin arvo?
vm. 89 pitkä
3.3td ajattu 370tkm 1+1 huoltoauto huollot ok ruostetta ei juuri ollellaan runkokin aika terve kaikki toimii ok uuden karheat 33x12,5x15 at:t alla Paljonko tuommoisesta kannattaa maksaa? Mulla ei ole hinnat hallussa, ajattelin kysästä teiltä ammattilaisilta? Note! This message was posted anonymously! |
Ja väri mattamusta ja vannehopea nautarauta edessä.
T:nyypi samsonite Note! This message was posted anonymously! |
ei alle 2500 kannata haaveilla. ovat nousseet käytettyjen maasturien hinnat pilviin.
Offroad Kainuu BJ-40 Project Boar Project BY: OPA |
Täytynee ottaa myös huomioon, että Patrolin arvoon vaikuttaa nostavasti myös auton historia.
VonLekan pirssi tietysti hintavammasta päästä... Note! This message was posted anonymously! |
patrolli n.1500-2500e jos oikeen siisti niin ehkä 3000e. Sitten vissilliset ja muuten rakennellut niin enemmän.
Tää on taas vaan mun mielipide. |
Ja huoltoautot vähän vähemmän, mun mielestä.
______________________ Minä mistään mitään tiedä. Miesten lelut on kookkaita. |
muttas eikö tuo vuosimalli 89 ole arvokkaampi kuin perus 81-82 joita on nurkat puolillaan ruostumassa?
Offroad Kainuu BJ-40 Project Boar Project BY: OPA |
sekin riippuu onko mitä kampetta kiinni arb:lukkoja regas luvat vaikka35" rinkuloille ja mikä tekniikka turbollinen vai vapari ja onko vinssiä ja korotukset, muuten aivan sama onko huoltoauto vai paku vai henkilömalli näin minusta .
"sisäpiiri safarit .fi" ite oot mulkku! ESOrY www.pahama.com www.montenegrooffroad.com #13 |
joo jos 5 rek. paku niin arvo nousee. ja ei huoltopeli ainakaan hintaa alenna.
Tää on taas vaan mun mielipide. |
Sivu luotu: 13:38 (GMT +2). |