Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 12.12.2006, 22:56
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Bronco II korkeaksi


Eli pientä neuvoa kaivattais ronkkeli kakkosen korotuksessa. Ja vm oli -88. Mistä kannattaa metsästää osia? Mitkä korotus konstit on parhaat.
Kiitos.

Note! This message was posted anonymously!

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 13.12.2006, 08:23
FinnDRZ:n Avatar
FinnDRZ FinnDRZ ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 25.01.05
Sijainti: Karkkila, Finland.
Viestit: 1.521
Perusasetus

Itse tilasin Racersplacen kautta Skyjackerin 2" kitin (uudet etujouset, lisälehdet taakse), ja iskarit, samalla vaihdoin eteen pitkittäistukivarsien puslat. älä kysy hintaa, en muista (olisko ollut jotain 450-500)

---------------------------------------------------------
Chevy Blazer -82 350TBI,TH350,NP208 "iso mutta kömpelö"
Ford Bronco II "Maastotaunus"
---------------------------------------------------------
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 13.12.2006, 10:27
skandinista skandinista ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 22.10.05
Sijainti: Lievestuore, .
Viestit: 15
Perusasetus

Minulla 3" James Duffin Stage 1. Jonkun huolintafirman avustuksella hankin, kun Duff ei toimita eurooppaan. Ja olen ollut tyytyväinen pakettiin.

olipa kerran mies ja jakoavain
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 13.12.2006, 10:35
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

mulla oli teetetyt 2" korottavat takajouset ja superliftin 2" korottava keulasatsi(n.300€, silloin joskus 2002?), mutta suosittelen tuommoista kalliimpaa 3" satsia joka korjaa kunnolla pyöränkulmat kohilleen, eikä vaan puslilla. Tuo Duffin näyttää ainakin hyvältä , sitä itsekin silloin katselin, mutta en saanut hoidettua Suomeen tilausta.

hietsunyymi

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 19.12.2006, 09:57
Antte Antte ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 18.12.06
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 16
Perusasetus

Oletteko te joutuneet muuttamaan kardaanin ristiniveleille?

Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 10.01.2007, 13:07
hietsu hietsu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 19.11.03
Sijainti: jkl, Finland.
Viestit: 225
Perusasetus

juu kardaani oli jo teetetty, laatikon päässää blazer tuplaristikko ja akselin päässä normi ristikko 4000mk

Caravaanari Land Rover
http://personal.inet.fi/koti/hietsu täällä projekti!!
http://cros4wd.com/
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 14.03.2011, 19:03
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

vähän offtopic mutta, huomasin että FinnDRZ oli vaihtanut nuo pitkittäistukivarsien puslat. Tuli leimalla hylky noista ja kyllä ihan aiheesta, no kuitenkin tossa pikasesti kattelin ja näytti melko isolta hommalta....kysymys kuuluukin kannattaako alkaa purkaa keulasta (ja mitä kaikkea pitää purkaa) vai onko helpompi irrottaa se "apurungon" pätkä johon puslat tulee, näytti olevan niitattu osin kiinni eli tarttis poraa niitit auki ja vaihtaa pultit tilalle....
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 14.03.2011, 22:59
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Suosittelen tilaamaan täydellisen systeemin, maksimi 2", mielestäni ei merkillä väliä, kunhan siitä jöytyy: etujouset, takapakat(ei lisälehtiä!) pidemmät pitk. tukivarret,, pitman arm ja kaikki muu rautaromu. Osta iskarit erikseen , Monroe Sensatracit on hyvät, eli ei liian kovat, Jos haluat säästää ,laita klossit taka-akselin ja pakkojen väliin ,mutta älä lisälehtiä. Tuplaristikot joudut laittaa varmasti jos yli 2" korotus. Pitkittäistukivarsien bracketit poralla ja rälläkällä irti, uusien tukivarsien mukana tulee uudet pultit.
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 15.03.2011, 09:55
Samppi Samppi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 09.06.10
Sijainti: Raahe
Viestit: 140
Perusasetus

Sensatracit hyvät?? Onko niitä tehty enää vuosiin? Vai onko niistä tullut myyntiin uusi "parannettu" malli?
Niissähän oli keskellä iskarin joustomatkaa pehmeämpi kohta, ohivirtaus ura iskariputken puolessa välissä tms, muuten normaali iskari.
Ajatushan on hyvä :jos autossa on siihen suunnitellut Sensatracit ja auto on vakio korkeudessa niin osa öljystä virtaa nätissä ajossa uraa pitkin männän ohi ja iskarin on mukavan pehmeä, isommissa liikkeissä mäntä menee jo uran ohi ja iskari on jäykempi ja toimii normaalisti.
Olisivat vaan kestäneet pehmenemättä edes sen 2 vuoden takuuajan, taitaa se ura syödä männän tiivisteet nopeasti.
Mun käsittääkseni myynti lopetettiin jo aikoja sitten niiden löyhyyden takia, vaikka mainostamiseen pumpattiin kovasti uutena kovasti rahaa.

Sitten asiaa: miten näissä pitkäjoustoisissa korotetuissa maastureissa saa tuon pehmeän alueen juuri oikeaan kohtaan ja kaikki joustovarat käyttöön ja vielä niin että auto kulkee normaaliajossa pehmeällä alueella ja sitten reilummassa kanttailussa kallistutaan kovemmalle osuudelle? Eikä satu niin että normiajossa pompotellaan kovalla alueella ja sit kunnolla kantatteassa mennään yhtäkkiä pehmeälle aluelle ja kallistutaan kunnolla?

No tärkeintähän on että autossa on edes jotenkin toimivat iskarit mutta itse en Sensatrackkejä laita enää mihinkään kulkineeseen!
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: Bronco II 2.9 XLT -89 ketOS O/M/V Ajoneuvot 0 20.11.2007 20:09
Bronco 2 xlt -91 Tekniikka & Jutustelu 1 11.11.2007 13:23
-80 Bronco duster73 Tekniikka & Jutustelu 4 10.09.2006 20:51
M:bronco II -89 O/M/V Muut 19 17.10.2004 20:19
Bronco Tumi Tekniikka & Jutustelu 3 26.01.2004 19:49


Sivu luotu: 18:48 (GMT +2).