![]() |
Bronco II korkeaksi
Eli pientä neuvoa kaivattais ronkkeli kakkosen korotuksessa. Ja vm oli -88. Mistä kannattaa metsästää osia? Mitkä korotus konstit on parhaat.
Kiitos. Note! This message was posted anonymously! |
Itse tilasin Racersplacen kautta Skyjackerin 2" kitin (uudet etujouset, lisälehdet taakse), ja iskarit, samalla vaihdoin eteen pitkittäistukivarsien puslat. älä kysy hintaa, en muista :) (olisko ollut jotain 450-500)
--------------------------------------------------------- Chevy Blazer -82 350TBI,TH350,NP208 "iso mutta kömpelö" Ford Bronco II "Maastotaunus" --------------------------------------------------------- |
Minulla 3" James Duffin Stage 1. Jonkun huolintafirman avustuksella hankin, kun Duff ei toimita eurooppaan. Ja olen ollut tyytyväinen pakettiin.
olipa kerran mies ja jakoavain |
mulla oli teetetyt 2" korottavat takajouset ja superliftin 2" korottava keulasatsi(n.300€, silloin joskus 2002?), mutta suosittelen tuommoista kalliimpaa 3" satsia joka korjaa kunnolla pyöränkulmat kohilleen, eikä vaan puslilla. Tuo Duffin näyttää ainakin hyvältä , sitä itsekin silloin katselin, mutta en saanut hoidettua Suomeen tilausta.
hietsunyymi Note! This message was posted anonymously! |
Oletteko te joutuneet muuttamaan kardaanin ristiniveleille?
|
juu kardaani oli jo teetetty, laatikon päässää blazer tuplaristikko ja akselin päässä normi ristikko 4000mk
Caravaanari Land Rover http://personal.inet.fi/koti/hietsu täällä projekti!! http://cros4wd.com/ |
vähän offtopic mutta, huomasin että FinnDRZ oli vaihtanut nuo pitkittäistukivarsien puslat. Tuli leimalla hylky noista ja kyllä ihan aiheesta, no kuitenkin tossa pikasesti kattelin ja näytti melko isolta hommalta....kysymys kuuluukin kannattaako alkaa purkaa keulasta (ja mitä kaikkea pitää purkaa) vai onko helpompi irrottaa se "apurungon" pätkä johon puslat tulee, näytti olevan niitattu osin kiinni eli tarttis poraa niitit auki ja vaihtaa pultit tilalle....
|
Suosittelen tilaamaan täydellisen systeemin, maksimi 2", mielestäni ei merkillä väliä, kunhan siitä jöytyy: etujouset, takapakat(ei lisälehtiä!) pidemmät pitk. tukivarret,, pitman arm ja kaikki muu rautaromu. Osta iskarit erikseen , Monroe Sensatracit on hyvät, eli ei liian kovat, Jos haluat säästää ,laita klossit taka-akselin ja pakkojen väliin ,mutta älä lisälehtiä. Tuplaristikot joudut laittaa varmasti jos yli 2" korotus. Pitkittäistukivarsien bracketit poralla ja rälläkällä irti, uusien tukivarsien mukana tulee uudet pultit.
|
Sensatracit hyvät?? Onko niitä tehty enää vuosiin? Vai onko niistä tullut myyntiin uusi "parannettu" malli?
Niissähän oli keskellä iskarin joustomatkaa pehmeämpi kohta, ohivirtaus ura iskariputken puolessa välissä tms, muuten normaali iskari. Ajatushan on hyvä :jos autossa on siihen suunnitellut Sensatracit ja auto on vakio korkeudessa niin osa öljystä virtaa nätissä ajossa uraa pitkin männän ohi ja iskarin on mukavan pehmeä, isommissa liikkeissä mäntä menee jo uran ohi ja iskari on jäykempi ja toimii normaalisti. Olisivat vaan kestäneet pehmenemättä edes sen 2 vuoden takuuajan, taitaa se ura syödä männän tiivisteet nopeasti. Mun käsittääkseni myynti lopetettiin jo aikoja sitten niiden löyhyyden takia, vaikka mainostamiseen pumpattiin kovasti uutena kovasti rahaa. Sitten asiaa: miten näissä pitkäjoustoisissa korotetuissa maastureissa saa tuon pehmeän alueen juuri oikeaan kohtaan ja kaikki joustovarat käyttöön ja vielä niin että auto kulkee normaaliajossa pehmeällä alueella ja sitten reilummassa kanttailussa kallistutaan kovemmalle osuudelle? Eikä satu niin että normiajossa pompotellaan kovalla alueella ja sit kunnolla kantatteassa mennään yhtäkkiä pehmeälle aluelle ja kallistutaan kunnolla? No tärkeintähän on että autossa on edes jotenkin toimivat iskarit mutta itse en Sensatrackkejä laita enää mihinkään kulkineeseen!:D |
Sivu luotu: 16:03 (GMT +2). |