![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#51
|
||||
|
||||
|
juu mie jo vanahana saastelaitteihen vihhoojana sitä kiimasesti tuijottelin, mut Henkka olt sitä mieltä et tehää eka ajopuoli kuntoon
ja ihan oikeessahan se on, vaikkei offikamppeita oo tehnäkää ni eka auto pittää olla siinä kuosis et ajopuoli on kohillaan ja sitte vasta ehtiä sitä voimoo jos tarviaa ![]() tuosta näkkee et oot kellukka rakentana rauhalliseen möyrimiseen, etkä lappu lattias huuvattamiseen ni pittää muutama paikka vahvistoo ja pari pientä juttua muuttoo ni soppii sit paremmin meijän reikäpäihen käyttöön mie tuota hiekkakasalle tarjosin ja sellane 3m korkee hiekotussepelikasa ois ollu suupala ku ois survassu lapikkaan lattiaan ja allaha tuos on ne siirtolisut, voisin kuvitella et aika hyvin etenöö metäs ihan nuineen
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
|
#52
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
#53
|
||||
|
||||
|
piti vähän mallailla kaaren mutkia autoon ja sen takia sit purin takateltan veks helpottamaan hommaa.. samalla tutkin pikkasen pellityksen/korjausten tarvetta ja aika vähällä taitas päästä, en tosin viel oo hakannu mastoräikällä pohjaa läpite, mut en tunne tarvetta siihen muutenkaan. meinasin vahvistella pari paikkaa korin kiinnityksistä jne ja samalla sit räkäsee peltiä takakontin lattiaan ja akulle+ tankille vahvemmat pedit sinne konttiin. tää päivä meni muuten ajatustyön kanssa ja mietin sitten mielessäni et eteen tulis 4-linkki kunhan sen joskus ehtii tekemään, ekana laukasen muutaman latin veks ja värkkään iskarit tuonne keulaan
![]() siirtolisut pilaa sporttisen olemuksen suikalta ![]() ![]() hassun sympaattisen näkönen pikkumaasturi kyllä, emäntä näki ekan kerran suizan livenä ja tuumas, että vois olla kiva kesäauto, jokohan noita on kohta kaks pihassa? mie tosin toistin "uhkauksen" et seuraava auto on silläkin maasturi, mie en ennee tällä selällä jaksa könytä matala-auton alla remonttia tekemässä, jos ei viltti hallin lattialle ja mies selälleen riitä, et pääsee remontin tekoon, ni tehkööt nuoremmat
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
|
#54
|
|||
|
|||
|
Joo.se oli kyllä mukava kesä auto kun oli liikenteessä. ilman kattoja oli kyllä mukava ajella kun kuuli linnut ja hajut eri tavalla.
|
|
#55
|
||||
|
||||
|
tuli eilen ja sit tänääki minkä autokaupoilta ja ikkunaostoksilta (kaverin ja omien) kerkis väkästellä nuista etujousista puolet lateista poikkeen. rupes kummasti löytyy notkeutta ko vissii tuo susuki painaa puolet mitä pelekkä HooJiin kone
huomenna vähä tuumattava mihin siihe saapi etusiin iskarit ja millaset laitetaan sit jos/kun kerkii ni vahvisteltava vähäsen paikkoja, ko osa nuista kiinnikkeistä sun muista on hiukan hepposia. toki auto on suzuki, et eihä se mahottomia paina, mutta ku tiijän oman ja varsinkii henkan kaasujalan, ni mie eppäilen et riittävä x 3 on se ainevahvuus millä nuo on pakko totteuttoo ![]() venyttelin vähä tunkin kans huvikseen ja oha tuo iha tolokuttoman jäykkä vielläkii, apukuski oli hallila kerranki kaverina ja se kahteli silimät pyöreenä et oks tuos joustoja lainkaa, lie tottuna Barbies et akseleil on iha oma elämäsä takaiskarit ainaki rajottaa takana ulosjoustoja noin jo iha silimämääräsesti, eli sinne pittää tehhä muutosta ja eessä on jotai feiliä noihe pakkojen kans, ko pinnassa jousto on helevetin nätti ja herkkä, mut sit ei mittää ulos, eikä sen paremmi sisäänkää joustoa, ehket kämäne viistoista senttii tms TOSIN, mie luulen et officrossis sillä ei ole herttasen hevon paskan merkitystä, kuha auto kestää ladulla kuha ny pääsöö jonneki pellolle rälleemää ni siinähän sen näkköö mite tuo joustaa ja mite jousitus pelovaa, tässei meinaan olla priimaa hakemassa, vuan hauskuuskerrointa ![]() ne kuvetukset: jonniverta olt erova puolella pakalla vrt täyteen ![]()
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
|
#56
|
||||
|
||||
|
piti hiukan vahvistella ja mulkata etupään riippuja ja niiden kiinnityksiä enempi vauhtiajoon sopivaksi, meni sit päivä turatessa ja tuskaillessa ja ei ne ny vielkää oo sillai kun halusin, mut askel oikeeseen suuntaan menossa
pitäs tehhä ihan kuvalliset riiput, mitkä ois mutkamallit, ko rungon pää on reilusti kapeempi ku tuo HJ:n pakka, niin ei suorilla oikeen pelitä kuvalleen. meinasin vaihella puslatkin eteen, samalla kun nakkaan patrollin mutkariiput paikalleen, vaan tuli sit tenkkapoo kun ne on kapeemmalle jousipakalle ja tuollasilla modifoiduilla puslilla ne kummiski sit kävi paikalleen, ajan säästämiseks tähän paneudutaan myöhemmin ![]() lähtötilanne oli tällänen ![]() sit niistä tuli tälläset, mut tottakai unohin ottoo kuvan missä on ns valamis tuote eli nipussa+ maalattuna+ hipisteltynä enivei hitsasin kaikki saumat läpejään uusiksi, tekasin vaffarilaput molemmin puolin ja lisäsin alle viel vahvikkeen et ei ny sit repeis tms, saa nähä, ku oon niitä luokattomia hitsareita ni mitää takuita ei saumoille voi antoo ![]() ![]() jos päiväl jaksaa ni käyn vonkumas kaverilta taivutuskoneen ja rupeen turaa kaaria maanantaina, huomenna, eli siis tänää vois herättyään lisäillä rungon takapäähän yhen poikkituen ja väkästellä sit eteen&taakse iskarien kiinnitykset uusiksi, taisiis lisätä eteen ylipäätään iskareille kiinnikkeet sit pitäs pellittää takakontin lattiaa hiukan, tekasta akulle ja tankille telineet/kiinnikkeet, sit ois viel siistittävä takaa jarruputket, on jääny pikkusen ottavalle paikalle ja tehhä vetopisteet ja jos oikein hurjaksi äityy, eli ehtii, niin tekasis jotkuu somat puskurit pienokaiselle ja ne renkaathan tää tarttis, tosin voi olla et jeeppi luovuttaa omansa ja saa tilalle uudet, kahtotaan nytte..
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
|
#57
|
||||
|
||||
|
en sit suana sunnuntaina mittään aikaseksi, meni rengashommis ja muuteki oli motivaatio syvältä ja poikittain, mut ohan miul aikoo suaha taa luumäelle valamiiks.. eiku, miul tuloo OIKEESTI IHAN VITUN KIIRE ku näit muuttujia pukkaa koko ajan..
![]() lupasin sen kuvan uusitusta riippusysteemistä ja voila, muistin kuvata sen tänään meinasin tehhä revolverit mut sit tulin siihen tulokseen ettei suata keulalla pelata ja mänöö liian hurjaks isolohkon woimilla ![]() ![]() ![]() auto mataloitu aika paljon latien poistolla ja viel ku lyhäsemmät riiput ni putos entisestään, kahotaan ny sopiiko tuonne ne 33" alle enää ollenkaan.. taino, sopiihan ne, se on vaan puukkosaha kysymys ![]() eikä pitäs vittu koskaan sanoo et ei koskaan, mänin pöllö möläyttää talavella etten hitsoo ennee yhtää rojektia, tahi alota hitsuuhommilla, mut sit tuli pari muuttujaa ja perkele homma palautu ns peruskaavalle, mutku johoki ne halavatun kaaret pittää suaha kiinni ja ei niitä lasikuituunkaan saa ruuvattua.. ![]() kuvas ei ihan näy apukuskin takana lokarin etupääs, sieltä puuttuu ja kans peltii vähäsen, tai siis se on niiku maatunu tai jotain, no kahotaa jos huomena ois petit ja vahvikkeet kaarille valmiina ja sais tuon rungon vahvistaneen persiistä kanssa ni pääsis fiksaa iskarit eteen ja taakse ja sit se taivuttelujudenssihommeli..
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
|
#58
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Ei hitsauskoneesta meinannu nii pieniä virtoja edes saada jottei olis sulanu läpi, nuo vitaran pellit on aiva ihmeellisen tuntusta materiaalia, tai sitte se vaan tuntuu ku soon nanomillin paksua
__________________
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan. Toyota crown rs50 OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta) Plus muita romuja |
|
#59
|
||||
|
||||
|
nää on nää "välirojektit" aina välillä
ei täs mittää epänormaalia ole, japsi ku japsi, tiesin et jotain muuttujia tullee, mut silti ne aina vaan yllättää
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
|
#60
|
||||
|
||||
|
tuli vähän tehtyä peltihommia, ny on sit mihin tinailla kaarta kiinni ja muutekii vähä tukevoitettu rakennetta korin osalta.. huomenna JOS kerkeen ni räppäsen tuon rungon takaa iskarikiinnikeiden osalta valamiiks ja koitan väkästää oikeen takakorvakkeen kuntoon, vähä päässy hapettumaan tai jotakin
etuiskareiden paikat tuli kans kahottua ja niille pitää tehä kiinnikkeet rungon päähän, sattuu mukavasti kun HJ:ssa on viksusti ne iskarit jousipakkojen raudoissa kiinne ni polkastaan ny välimallin etujousituksessa alkuperäselle paikalleen ne ![]() pakollinen kuva, piti suihkia sinkkiä pikkusen, ettei kilpurin uudet pellit heti ota norjan kromia ![]() ![]() ei tuos pellitykses paha homma loppuviimeen ollu, nuorempi henkka ilmaantu hallille ja alko heilumaan rälläkän kanssa, ni mikäs siinon liimailla ku toinen tekee valmista korjauspalaa vekityksineen ja pokkauksineen valmiiks sit peltiruuveilla kiinni ja reunoilla kemppiliimaus ja ruuvin reikien täyttö, vot sano sawolainen
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
|
#61
|
|||
|
|||
|
Taitaa karata käsistä tuo projekti ku eikös siitä pitäny tulla ihan vaan hupi officrossi auto
|
|
#62
|
||||
|
||||
|
hupiautohan tää on, mut meijän pajalla ei voi tehhä puolittaista, tahi pojat vittuiloo niin kovin ettei heikompi sielunen ennee uskaltauvu pajalle
sit toisekseen, tuo on silleen hauska ko niin erilainen mitä tähä mennes tehny ni pakko kahtoo et mihin sen suapi käytännössä nolla budjetilla venymään iskarit joutuu hommoomaan ihan mitoilla ni pallaa rahhoo, mut muuten on kaikki tehty jeepin/patrollin ylijäämäosista
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
|
#63
|
||||
|
||||
|
taitaa olla pakko myöntee et läkshän se lapasesta, tuas kerran
ei antanu rauhoo takapiän iskunvaimennushommelijuttu, ihan ko se ei ois toimina semmosenaan, mutta kun se persaus ei elänä oikeen kunnolla ni aattelin sit vahvistoo takarungon ja näinhän siinä sit kävi et piti tehä iskarin sijotteluki uuvelleen näpättävä viel yks vahvike tuonne taakse, puskin ja vetolenkit, ihan ku suizalla jonneki jäis kiinni, mutku siännöt... ![]() päivän kuva, iskarit on laitettu sinne päin puhtaasti dekoratiivisista syistä, eli ei nuo nuin loivaan sinne jiä ja pakoputkutin lyhenöö painonsiästön (tilanpuutteen) takia vähäsen et soppii kaikki kalut olemaan ![]()
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
|
#64
|
||||
|
||||
|
piti tuusata ja tutustua tuohon etupiänki iskarihommeliin ja aika näppikeikka, tosin suzukin salakavalat insinöörit on tehny alkuperäset iskari/jousitornit semmoseksi, et meni toista tuntia leikellä ne tulitikkuaskin kokosina palasina pois +kolome laikkoo mäni siinä touhussa
![]() vähän jäi miun makuun pystyyn iskari, mut kai se tuos pelaa ku kerran HooJiissakin toimii, ainaki jotenkin iskari on tuos iha puhtaasti taas dekoratiivisista syistä ja mitotusta varten. luulis ainaki ainevahvuuden puolesta prkl kestävän..
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
|
#65
|
|||
|
|||
|
Hirmunen on vauhti tuossa rakentelussa.. kerkiitkö sie töissä käyväkkään
Mukava olis ollu itekkin rakennella tuo laite mut hitto kun ei ollu paikkaa eikä vehkeitäkään
|
|
#66
|
||||
|
||||
|
mie kaho ehin pellittee vuojen sisään kaks patrollia ni tän suizan peltihommat mäni rutiinilla ja tätä en ees yrittäny tehä sillee "siistiksi" vaan sen et pellit kestää kiinni ja hoitaa hommansa, samoten kaikki muuki on tehty samallai, ettei ole sipistelty ja hipistelty saumoja jne sen paremmin ko mitä on pakko, ettei revi käsiään tai muitakaa ruumiinsa osia
helepottuu ihan sikana, kun ei tarvia hieroo ulkonäköä kohalleen, vaan saa panostaa pelekästään siihen et toimii.tän viikon oon ollu nimellisesti lomalla, mut kerenny tuon auton kimppuun vissii yhen kuuven tunnin päivän ja muute parin tunnin pätkiä muutama. sais nopeemminki valamistua, vaan nuihin männöö oma aikasa aina.. ei meilläkää niitä vehkeitä mahottomia oo mut kuivassa saa tehä ni vähä helepottuu ja sitte ko jätkät on rakentanu halliporukas vaikka millasia autoja, ni pystyy kysymään neuvoja ni ei tarvii nii paljo ite pähkätä kaikkia vaan saapi valamiita ratkasuja mitä sit vaa toteuttaa puuttuuhan tästä viellä ne kaaret ja kuskin puolelta tuo iskarisydeemi, tänää ko en ehtinä muuta ku tutkimaan millai tuo pitäs tehä ja sit noppeesti ponnistin apukuskin puolelta valamiiks. en tiiä helepottuuko tuo nyt sitte kaarien teon jälkeen, vai mitä ko pitäs tihrustaa tankki kiinni ja akulle tehä peti ja kiinnikkeet ja oha siin jottai pieniä hipistelyja sit viellä. mut on tää ajokunnossa Luumäellä, se on ihan varma juttu, ellei sit tekijälle satu mittään
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
|
#67
|
||||
|
||||
|
piti sit eilen sipistellä viel taka-akselia ja tuusattiin tukivarsien kiinnitys akselin piästä vähän alemmas ettei kierry tuo aksula tuon isolohkon woimalla. sit tuo 3 linkin mutteri oli vähän löysääntyny ni vedettiin sitte sillai kii, ettei ennee aukia
yritimmä sit taivuttoo pääkaarta mut prkl lestit ei oikeen tykkee sopia putkeen ja ns vituikshan se mäni, eli kunnon taivutusta ei meijän (laina) vehkeillä taija saaha, eli pieniä ongelmia..
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
|
#68
|
||||
|
||||
|
Very stypido kysymys,Mutta mitä tarkoittaa SBONARI?
Siinä on jeeppi mies päässyt kunnon rautaan käsiksi kerrankin!
|
|
#69
|
||||
|
||||
|
SBonari= S-Bonus, tässon sellane tarina taustalla et aikusen oikiasti mie ostin tän auton kellukalta vahingossa kertyneillä S boonuksilla
Eikä tätä ollu tarkotus alakoo rakentamaan mitenkää erikoisemmin, mut sit homma läks lapasesta..tuli tänään tuusattua tankin kiinnitys kuosiin, sit siirsin akun takas konetilaan ja asemoin päävirtakatkasijan fiksummin, tai emt fiksummin, mut nyt se on kiintee, eli ei pääse liikkumaan vahingossa. sitte sipasin vähä maalia uuden pellin turvaksi ja vetelin altapäin massaa kanssa, ettei heti ruostus nuo helevetillisellä tunteella tehyt peltihommat HMM, jottaiha sitä tuli tehtyy viel, niinjoo, esivalmistelin PA suotimen kiinnityksen ja kiinnitin kuskin jakkaran takas paikalleen et Henkka kestää satulassa tätä villioria ohjastaessaan nii, akuks tuli vähä pienempi ja sirompi malli, ko meil ei tuu vinssiä tähän vehkeeseen, ni lie tarttoo tuommosella normi 60Ah mallillaki.. huomena jos ehtis kiinnitella tuon tankin paikalleen ja nykäsis PA linjat kiinni kanssa ja vetäs pumpulle sähköt ni alkas niitä kaaria ja takaiskareita vaille olla valmis, etuiskareiksi heitin KYB:it mitkä tuossa oli takana ku vahingossa passas mitta ja kiinnitys. ainii ja tarttee käydä romikselta akun J rautoja pari et saapi kestämään patterin mänössä mukana ja sit jostai pitäs saaja prkl toimiva taivutuskone et suap ne helevetin kaaret tehneen..tollai se tankki ny tuli sitten kiinni, pitää about räjäyttää vaikkei näytä kovin vahvalta tuo systeemi et tuo 20l kippo irtoo autosta, mietin et pitäskö huohotukseen tehhä takaisku et jos menee nutulleen ni ei sitä kautta valu polttikset ympäri seutua ![]()
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
|
#70
|
||||
|
||||
|
tult eilen joulupaketti matkahuoltoon mut ei eistynä homma sitte kunnolla ko ylläripylläri ei olluna mittää käypäsiä pultteja tuas hallilla ja muuteki ehtiny tekemää oikee mittään, no takapuskimen ja vetolenkit sai autoon kiinne. hallitonttu ja luokaton hitsari kävi vetämäs vetolenkkien saumat, ettei satu pientä offaria otikkoon jos miun hitsuttelut pettää
![]() tämmösiä se matkahuollon täti anto tiskiltä matkaan.. ![]() tollanen kevytmallin puskin ja voimajohtopylväästä lainattu haruksen U-pultti vetolenkin virkaa toimittamassa ![]() ![]() melekein offroad pjornoo susukin persiessä ![]() ![]() aika samanmoista löyty sit sinne etteenkii ![]() ![]() nytte ei puutu ko turhakaari, tosin männy ponnistamiseks sen kansa ko ei tuu putkeen ko ryttyjä ja pitäjässä ei vissii oo taivutustaitosia/koneita mil sais teettäneen tahi tehneen prkl.. etintä jatkuu jne. viel pitäs lätkiä tankki ja akku lopullisesti kii, ajjoo koeajut ja vaihtoo öljyt ni ois niiko KISAVALAMIS SUPERKILIPURI
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
|
#71
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Vedä putki täyteen tiukasti hiekkaa ja hitsaa päistä umpeen taivutuksen ajaksi? Voi auttaa jos on tipan väärät lestit? |
|
#72
|
||||
|
||||
|
Kauhia homma.. Helepompi vähän tilkitä lestiä, auttaa monesti ku halkasee vaikka samankokoisesta putkesta lestin ja putken väliin täytettä.
|
|
#73
|
||||
|
||||
|
juu se on tuo lestin tilkkiminen viiminen mahollisuus, miulla näytti olevan hallilla käypästä putkee, mistä saan apulestin tehtyä jos siihen menee. mut Reprolta oli löytyny suizaan käypänen, tai ainakii likelle oleva pääkaari ja pitäsi saapua huomenna tänne meijän pajan suuntaan
eli mallataan ny enstes valamista, enne ko aletaan kötöstelemään ite paskaa kun kerta apua on tarjottu auton valamistumiseksi Et kiitokset vaan Repro siun suuntaan jo etukätteen jelpistä
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
|
#74
|
||||
|
||||
|
ollu nii kiihkeetä rakentamista (sätöstämistä) ja sit viel työtki haittaa harrastusta, ettei oo kerinnä päivittelemään kunnolla mittään, mut SBonari valamistuu pikkuhiljoo uhkoovasti Luumäen krossia varten. saatiin henkan kanssa tehneen kaari takatuin ja koeajutki on otettu isommilla renkuloilla ja tyypitetty alustamuutoksien jäläkeen hiuka et miten pelittää. kytkytin taitaa olla finaalissa ku ravistaa aika hervottomasti ainaki ku asfaltilla kengittää, mut ei maha minkään kestää tai särkyy sitte lauvantaina
ihmeteltiin eilen ihan jonkun aikaa, että miksei jarrut ilmaannu kunnolla, vaa aina on ilmaa systeemissä ja selevishä se sitte syyki ku alako tutkimaan jarrulinjoja. piti väkästee vähän paremmat tulppaukset järjestelmään ja kahotaan jos se ilima pysys ulkona ja litkut sisässä kuha huomena pääsöö tuas koittamaan käyntiin ja koeajulle. muutama muuttuja on viel tehtävänä, kute PA pumpun sähköt suoralla vedolla sulakkeineen ja katkasijan kanssa. sammutinta pitäs kiinnitellä ja joku verkon tapanen maskin tilalle, ettei tuu kaik kivet syyläriin. muuteha tuo ois ajuvalamis, öljynvaihtohuoltoo/tarkastusta lukuunottamatta ja joku patteri pittää löytee viel missä kestää sähkö sisässä et saapi tulille ilman kaapeleita renkuloiks valkkaantu 31" AT kuvio, ku sattu sopivasti yks kierros olemaan joutilaana varastossa, pittää aamulla viel kiertee voimansiirron ristikot läpite, ko harmaa muistikuva oli et joku risteistä oli vähä väljän livakka ni ei sit tuu äkkisulake jostain aikoo ratalla koeajo oli kyl ihan hauska, rengas palaa pikku2:lla ja paskarinkiä saa pyöriteltyä hietikolla ihan kivuttomasti, ku antaa reilusti monoa ja pitää lapikkaan lattias, eli tällä on prätkämäisiä piirteitä ja ei tunnu kierroksia pelekeevän ![]() ei juur tuu ulos lokarin kaaresta, ainakaa pahasti ![]() ![]() kaarevat muodot kunniaan, kaari valamistumassa. olt pakko panna lattiaan kiinni korivahvikkeen kohalle ko ei tuossa ollu missää nii paksua peltiä, et ois saanu heftattua 3mm vahvistelapun kunnolla kiinni, ny kiinnityspisteis on eka pellitetty (ruostekorjattu) paikka, jonka päällä on 20x25cm 2mm vahvikelappu, jonka päällä "lakisääteinen" 120x100x3 jalka kaariputkelle ![]()
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
|
#75
|
||||
|
||||
|
käytiin ajelemassa Montenegron officrossit luumäellä ja meni vähän alustan "kehitystyö" hukkaan, tai sitten sitä ei vaan tehty tarpeeksi, koska kuskin ja oman persetuntuman mukaan meil ei ollu jousitusta ollenkaan
pähkättiin sitten koko takasintulomatka mitä tuolle pitäs tehä ja ny pitää ottaa pieni aikalisä auton rakentamisen suhteen (tai sitten ei) mut jokatapauksessa on mentävä takasin piirrustuspöydän ääreen ja miettiä miten tästä saa toimivan paketin. huomattiin ilkeesti, että aika monta juttua on tullu tehtyä väärin ja osittain nuo hankaluudet aiheutu "rakennusvirheistä" tai sellasista asioista, mitkä ois voinu välttää etukäteen, kun ois miettiny riittävästi ja toteuttanu joitakin juttuja vähän eri tavalla, mutta kaipa se oppiminen tapahtuu näissäkin kantapään kautta ![]() päivähän meillä meni kokonaisuutena tosi hyvin, molemmat oli enskertalaisia ja autoa ei ollu koeajettu pl pari kiihytystä hallin edessä asfaltilla ja paskarinki parkkipaikalla. ekassa lähössä päästiin tosi hyvin tokana ekaan mutkaan, pari mutkaa saatiin piettyä vauhtia päällä, mutta ekassa alamäessä repes toinen takaiskari alapäästä irti, tosin se ei kauheesti viellä ottanu vauhtia pois. mutta sitten tuon jousituksen toimimattomuus alko potkia munille ja autolla ei yksinkertasesti pystyny ajamaan riittävän lujaa, vaan menetettiin sijotusta paikka kerrallaan pikkuhiljaa ilmeisesti neljänneksi (tai viidenneksi), kunnes polttoaineen saanti tyrehty jostain syystä ja kone ei ennää kiertäny kun 2000rpm ja sillä se ei jaksanu enää mennä ja lähtö päätty keskeytykseen about vartin tai 20min ajon jälkeen. sitten tuo pirulainen alko pelittämään kun käytettiin tulolinjaa irti ja vaikka takaa oli revenny joisilautaset osittain irti ja etuiskarit oli sylkeny öljyjä kankaalle, päätettiin ajaa toinenkin lähtö, vaikkakin vähän rauhallisemmin. vitut Henkka mitään maltto rauhotella, vaan käyntiongelmien jne saattelemana saatiin ajettua lähtö kolmospaikasta kamppaillen, pudottiin kuitenkin jossain kohalla neljänneksi (lähdössä oli mukana enää neljä autoa alunperinkin) ja vikalla kiekalla koitettiin ahnehtia sitä kolmospaikkaa alamäessä, mutta ajolinja oli hiukan virheellinen, niin vasemmalta sitten repes jousilautanen lopullisesti ja jousi karkasi kokonaan pois paikaltaan ja sitten nilkuteltiin viimesenä kierros loppuun ![]() enivei hommahan on nopeus JA kestävyyslaji, joten tulosten julkistuksessa meitä ootti TOSI ISO ylläri kun nimet huudettiin pikkuluokan kolmannen sijan ajaneiksi ![]() ![]() kuvassa aikalailla työvoiton ajanu kuski, miehän vaan istuin kyyvissä ja nautin maisemista ja kisatunnelmasta kiitokset täälläkin Montenegron porukalle, että järjestivät näin hienon kokemuksen ja mahollisuuden ensikertalaisille osallistua tapahtumaan.
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
Viimeksi muokannut PunisherFIN : 10.05.2015 09:35 |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| BJ:n ehostusta | LINNA | Maasturiprojektit | 188 | 05.05.2020 21:52 |
| Taron ehostusta | alfred_j_kwak | Maasturiprojektit | 15 | 21.06.2016 22:03 |
| RJn ehostusta | Nalle | Maasturiprojektit | 8 | 01.02.2015 21:18 |
| Patrollin ehostusta | Rolpatti | Maasturiprojektit | 93 | 24.11.2014 08:52 |
| Pientä ehostusta. | Galder | Maasturiprojektit | 57 | 17.11.2014 02:36 |