![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#376
|
||||
|
||||
|
Nyt tulee puritaaneille hienoja uutisia, RAKENTAMISTA !!
Syksyn projekti, lavakaari/rauta pitäisi väännellä, ei kylläkään minun toimesta mutta onneksi löytyy ihmisiä joilla on tällaisia mystisiä kykyjä ![]() Nyt pitäisi vähän miettiä mallia, google auttaa siinä. https://www.google.fi/search?q=chevy...ed=0CAYQ_AUoAQ Ehkä joku tuollainen.
__________________
http://esory.kuvat.fi/#/ Viimeksi muokannut Ex_inkkari : 01.10.2014 07:01 |
|
#377
|
||||
|
||||
|
hei älä ny ihmeessä mitään tollasta hentoa lava kaarta teetä.. pitää olla suunnistus cup hyväksytty!
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
#378
|
||||
|
||||
|
En mää osaa suunnistaa...
__________________
http://esory.kuvat.fi/#/ |
|
#379
|
||||
|
||||
|
Paitsi sohvan ja jääkaapin (vessan), jääkaapin (vessan), väliä...
__________________
Killing time is not murder |
|
#380
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
http://esory.kuvat.fi/#/ |
|
#381
|
||||
|
||||
|
Et ole muuten ainoa..
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen. |
|
#382
|
||||
|
||||
|
Vielä uupuu lavakari, nyt kun on ollut aikaa niin katselin korotus-sarjoja, nörppä kun korotteli omaansa muutamalla satasella
, jos chevyyn haluaa tehdä OIKEAN korotuksen niin työtön köyhtyy 1400€+asennus ja kyseessä 2" korotus johon tulee toki iskarit ja kaikki hilpetöörit.Ei ihan heti tule koroteltua huvin vuoksi, eipä tuo alusta ole mihinkään kolistellut joten tarve aika vähäistä tällä hetkellä ja eikös ne tuuning korotukset ollut vähän no no ![]() Autosta ei oikein raportoitavaa, mikään ei ole hajonnut tai hajoamassa. Peräöljyt pitäisi vaihtaa..
__________________
http://esory.kuvat.fi/#/ |
|
#383
|
||||
|
||||
|
Sisätuuletin on alkanut soittamaan huilusävelmiä, en tiedä onko joku hajoamassa vai onko roskaa kanavissa ja viheltelee sen takia
Onko minkälainen projekti ottaa moottori irti ?
__________________
http://esory.kuvat.fi/#/ |
|
#384
|
||||
|
||||
|
Toisissa lähtee ruuvaamalla puhaltimen moottori/siivikko-paketti irti ja toisissa saa purkaa kojetaulua jonkin verran hanskalokeron kohdalta, että mahtuu vetämään sen ulos..
Ja tää siis koskee vaan Silverado-varustuksella olevia, vm. -89 ja -90 autoja joista mulla on kokemusta.. -95 ja uudemmat on vielä kokeilematta.Suurimman eron hommaan tekee puhaltimen moottorin taustapelti, jolla se on kiinni lämppärin kotelossa. Se pelti voi olla sentin-puolitoista lovettu yhdeltä sivulta ja toisissa se on jokseekin pyöreä laippa. Tää pyöreä versio ei tule rojua edestä purkamatta pois.. ![]() Oaan kun vaihdoin moottorin, niin leikkasin raakasti siivun siitä pyöreästä pellistä pois. Ihan vaan tulevia omistajia ajatellen..
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen. |
|
#385
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
http://esory.kuvat.fi/#/ |
|
#386
|
||||
|
||||
|
Onko mitään mieltä muuttaa maastopakettiautoksi ?
__________________
http://esory.kuvat.fi/#/ |
|
#387
|
||||
|
||||
|
Semmosekshan se tulkitaan muutenkin. En minä ainakaan yhestä otteen G-kirjaimesta maksais montaa kymppiä kun se ei vaikuta mihinkään mitenkään.
|
|
#388
|
||||
|
||||
|
Tuota juuri mietin että miksi tuo tulkitaan tuolla muu luokalla.
__________________
http://esory.kuvat.fi/#/ |
|
#389
|
||||
|
||||
|
Juhlapäivä lähestyy, 23. tulee vuosi täyteen lavarottelon hankinnasta. Pitäisikö vahata tai laittaa uusi tarra ? Vai pistää myyntiin
Lavakaaren hehkutus oli hieman aikaista, edistyy hitaasti mutta varmasti ..kai ? kun ei ole omissa käsissä niin edetään tekijän aikataululla. Muttereita voisi tietenkin kiillotella ja kommentoida niiden kiillottamista niin saisi itselle vähän palstastatusta. Autosta ei raportoitavaa käy ja kukkuu ilman teknisiä ongelmia. Bensankulutus on jämähtänyt siihen 11-12l nurkille, ei voi edelleenkään sanoa kovin janoiseksi autoksi, kai on niiltäkin osin kunnossa. Käynnistys tupraukset ovat oikeastaan ainoa "riesa" mutta katsotaan nyt pitäisikö sille tehdä jotain. edit: kävin tänään jamantilla tutustumassa posilock sydeemiin, voisi olla ihan fiksu vaihtoehto tuon vahapatruunan tilalle.
__________________
http://esory.kuvat.fi/#/ Viimeksi muokannut Ex_inkkari : 20.11.2014 18:13 |
|
#390
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Tosin pidin alkuperäiset iskarit edessä ja takana. Edessä ongelmana on että erillisjousituksen ulosjoustoon ei auta edes pidemmät iskarit. Takana jos vaihtaisin pidemmät iskarit niin saisi hieman lisää joustoa. Tosin kuskin puolella ongelmana on tuo poikittaistuki mikä tulee seuraavaksi vastaan. Irroittamalla alkuperäisen iskarin saan n.3cm lisää joustoa kuskin puolelle taakse ja sen jälkeen tuo poikittaistuen rajoitin tulee vastaan. Eli ei ole taakse myöskään mitään järkeä ostaa uusia iskareita. Tuolla kun ei kuitenkaan mitään hardcore offia ajella. Voin suositella samanlaista korotusta. Näyttää hienolle, mutta ei maksanut paljoa Sain myös takaluukkuun hienon Ironman tarran
|
|
#391
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
mutta kuten sanottu, eipä ole korotukselle käyttöä tällä hetkellä. Hyvin sujahtaa katukivetykset alta ja vinoparkki paikallisen kaupan pihan rotvalliin, oon mää saatanan kova offroud miäs
__________________
http://esory.kuvat.fi/#/ |
|
#392
|
||||
|
||||
Nyt repeää levikset
On mattoa, varmasti paremman näköiset kun leikkaa liimaa matot jostain aaltopahvista
![]()
__________________
http://esory.kuvat.fi/#/ |
|
#393
|
||||
|
||||
|
Onpas veikeän näkönen tuolla karvalakkisisustalla.. Eli siis tuolla kumimatolla.
![]() Mulla kun on kaikki jenkit ollut karvalankamatolla, niin en tuollaseen näkyyn osannu varautua ollenkaan. ![]() Ei sillä, etteikö olis paljon parempi kuin nuo vettä ja paskaa sisäänsä imevät keksinnöt.. ![]() Edith: Nyt kun tarkemmin mietin, niin en oo varmaan koskaan moista mattoa edes nähnyt?!?
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen. |
|
#394
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
helppo pitää puhtaana mutta on koko ajan likaisen näköinen.
__________________
http://esory.kuvat.fi/#/ |
|
#395
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Sullahan näkyy olevan mittarivalojen himmennyskin siinä?!? Luxusta.. ![]() Varmaan jo yks varuste enemmän, kuin samanikäsessä ooppelissa
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen. |
|
#396
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
mutta siinä ne sitten taitaa olla.
__________________
http://esory.kuvat.fi/#/ |
|
#397
|
|||
|
|||
|
Saako noilla chevy matoilla emännän märäksi? Vai isännän kovaksi? Seuraavaksi ne ovivalot
Niillä saa ainakin emännän märäksi.
|
|
#398
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
http://esory.kuvat.fi/#/ |
|
#399
|
||||
|
||||
|
__________________
http://esory.kuvat.fi/#/ |
|
#400
|
||||
|
||||
|
Tänään tuli ajettu Chevy ojaan mutta oli hieman pakkorako kun oli ainut reitti pois kiipelistä. Jäisellä tiellä liukui noin 20km/h vauhdista penkkaan ja siihen sitten 2 pyörää jäälle kuin täi tervassa. Nelkku päälle ja aloin etupyöriä vekslaamaan niin keula valui koko ajan syvemmälle ojaan. Hetken päästä keula oli niin pitkällä ojan puolella että sai molemmat pyörät pitoa ja lappu lattiaan, 10-15m ojanpohjaa ja lumivallin läpi takaisin tielle like a boss
![]() Citymaasturointi on kivaa.
__________________
http://esory.kuvat.fi/#/ |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Ostetaan Vanha asuntovaunu | Jess | O/M/V Muut | 17 | 22.10.2010 16:58 |
| Vanha... | Flugfiske | Chit-Chat | 2 | 14.10.2006 18:01 |
| Vanha mestari? | offipete | Baarit | 0 | 22.01.2006 23:47 |
| vanha suola janottaa... | jv | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 16.11.2005 22:06 |
| vanha mies | bono | Jokes | 0 | 24.10.2002 09:28 |