![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#51
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#52
|
|||
|
|||
![]()
No tällä hetkellä nettiautossa myynnissä 16kpl yli 500tkm ajettuja
![]()
__________________
Teoria on sitä että kaikki tiedetään mutta mikään ei toimi Käytäntö on sitä että kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi! |
#53
|
|||
|
|||
![]()
Vai oiskohan oltzi tarkkottanut et alta 500tkm ajettua... Mulla tuolla sellanen tekniikka kyllä kii, ja leimalle menossa.
|
#54
|
||||
|
||||
![]()
enempi parempi. turhat kitkat vähentyny
![]()
__________________
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan! ![]() |
#55
|
|||
|
|||
![]()
Nääinhän se kyllä on... Mut monelle vaan pitää dsl:n kohdalla olla se vähän ajettu. Mut tuo ei kyllä sit hiukan iäkkäämpien Mersujen kohdalla oo välttämätöntä edes. Ja tuon km tiedän, kun esim 2000-luvun dsl Tojo jolla on esimö ajettu 350tkm on jo loppuun ajettu. Ittellä kyllä varmaan jo maatuvaa mallia ku mittarissa on reilut 500tkm -00 Toyotan d4d:ssä.
Mut Mitsun osiahan on jokapaikassa tarjolla, ja itselläkin on pari konetta tallissa vielä ja ompa siellä -93:sestakin jakoremmin poikki menon takia ja ku olivat laittaneet japsista uitetun tilalle heti. Eivät jaksaneet korjata tuota vaikka ois ollut edullisempi se tehdä. |
#56
|
|||
|
|||
![]()
mikä siitä pajeron lootasta yleensä hajoo ,itelle hommasin kanssa vara askin mutta ei se kyllä ihan helpolla porsi .on tullu kokeiltuu jos jonkin näköstä ajo tyyliä. toinen mikä ihmetyttää on kannen tiiviste kaikkea muuta koneesta on lennelly ympäri tonttii mut tiiviste ei ole kertaakaan korkannu, ihansama minkä merkkisen tilkkeen laittaa niin siellä on pysynny.ja on joskus ollu tota ahtookin ihan tarpeeksi.
|
#57
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
puhuksä ny samanlaisesta pajerosta kuin meistä useimmat ![]()
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#58
|
||||
|
||||
![]()
Joo mäki rupesin miettii että puhutaanko edelleen pajerosta
![]() |
#59
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
__________________
Teoria on sitä että kaikki tiedetään mutta mikään ei toimi Käytäntö on sitä että kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi! |
#60
|
||||
|
||||
![]()
Omasta pallerosta porsii laatikot tämän tuosta, laakerit menee kun on tarpeeksi kilometrejä. Kansia ei ole mennyt. :O
Keväällä vittuunnuin laatikkoremppohin ja ostin Toyotan. Siinäkin sitten alkoi loota ääntämään ja ajattelin että pitäkää tunkkinne. Toiskaan muuten oli tehty juuri kansiremppa.. (Ja ei, en vedätä vitosella / kaahaa) |
#61
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
E. Sen verran piti kommentoida itse asiaakin että paljonkohan oisi kaakkeja irronnu kiloa pienemmillä paineilla?
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi Viimeksi muokannut Bj Andy : 25.11.2013 22:51 |
#62
|
|||
|
|||
![]()
Mersu on paska.
|
#63
|
||||
|
||||
![]()
Yksi paikallinen turbo virittäjä sanoi ettei ahtopaineet riko kansia ja kansipahveja vaan se kuumuus, kun yritetään ottaa tehoja vakio turboilla.
![]() ![]()
__________________
KYM#5 |
#64
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Liian pieni turbo ja tukittu hukkaportin letku on sama kuin pitäisi nenästä kiinni juostessaan maratonia. |
#65
|
|||
|
|||
![]()
montakohan senttii tulee lisää kun ajaa jollain vanhal tojotan paskalla.
|
#66
|
|||
|
|||
![]() montako senttiä
aika tarkkaan mitattuna 14.4cm. toyota mies on meisseli mies.
|
#67
|
||||
|
||||
![]()
Joo toijotan miehillä pitää olla meisseli aina käyttökunnossa
![]() ![]() |
#68
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Tumpula Racing Team |
#69
|
||||
|
||||
![]()
Tää tais osua aika pahasti...
![]() ![]() ![]() |
#70
|
||||
|
||||
![]()
Mulla oli ennen tällainen meisseli: http://www.motonet.fi/fi/tuote/77108...a-kaantopailla
Toyotan hankittuani pituus riitti mutta kahva paksuni selvästi. Ei vääntö riittäny vanhalla.. Mistä täällä puhutaan?
__________________
Arguing with an engineer is a lot like wrestling in the mud with a pig, after a couple of hours you realize the pig likes it. |
#71
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
__________________
Teoria on sitä että kaikki tiedetään mutta mikään ei toimi Käytäntö on sitä että kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi! |
#72
|
||||
|
||||
![]()
OT, mutta miten ohjaat vesiruuttaa? Itsellä ohjaus vasta suunnitteilla, kun aiemmin toiminu napilla manuaalisesti, mutta nyt tulee vipu haistelemaan kaasun asentoa ja annostus sen mukaan.
__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään. |
#73
|
|||
|
|||
![]()
Ahtopaineesta ajattelin jollain solenoidisysteemillä sen ottaa. Eli ahtopainetunnistin ja sitte siihen joku ohjaussysteemi..Vähän vielä suunnittelun asteella. Tai sitten kytkin kaasuvivustoon pumpun päälle. Ahtopaineestahan se olis paras ottaa niin ei turhaan sumuttelisi vettä, eli esim kun ahtopaine ylittää vaikka 1.5bar niin rupeaisi vettä lentämään..
__________________
Teoria on sitä että kaikki tiedetään mutta mikään ei toimi Käytäntö on sitä että kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi! |
#74
|
||||
|
||||
![]()
Tuota vettä meinasin ehdottaakkin, meinasin hjhin laittaakkin mutta totesin ettei sillä pidetä kaasua pohjassa pitkiä aikoja. Ahtopainesta ohjaus ja testailin köyhänversiona 12v kompurapaineistusta vesisäiliöön suuttimena öljypolttimen suutin. Osat 15€ ja 10-15bar paineella sumu erittäin hienoa.
Toki sen voisi sumuttaa ennen ahdintakin jolloin ehtii haihtua paremmin tai monta pintä suutinta pienentää pisarakokoa.Toki noita saa ihan valmiitakin ja toimii suunnitellusti. Pisaroilla on vähän aikaa haihtua välijäähyltä männänpäälle. Tein paineenkestävän rosteritankinkin mutta ei offipeli sellaista tarvi.
__________________
Arguing with an engineer is a lot like wrestling in the mud with a pig, after a couple of hours you realize the pig likes it. |
#75
|
||||
|
||||
![]()
käsittääkseni imusiipi voi ottaa ihteensä jos ennen turboa suihkuttaa?
__________________
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan! ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostettu sd33 mäntä. | tiku83 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 08.04.2013 11:39 |
Annetaan SD33 mäntä | FunJam | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 18.07.2012 15:10 |
Ostetaan 2lt mäntä | Juho L | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 07.01.2012 08:24 |
Ostettu Nivan 1.6 Mäntä | Punanenä | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 28.06.2010 20:13 |
O: Jojodan mäntä | PikkuF | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 03.09.2007 22:09 |