![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
![]() kokemuksia 12mm nestepäästä?Onko kokemusta linkin tuotteesta?http://www.dieselkontor.de/product_i...oducts_id=2651 Nää on varmaan niitä kiinan päitä.
__________________
Jos se on Toyota, sen voi korjata Viimeksi muokannut TeaM-PKR : 26.08.2013 21:23 |
#2
|
|||
|
|||
![]() Chinese rock?
Jos on kiinan tavaraa kuten hinta viittaa ni paskaa on,ovat testanneet penkissä ja ei oo Denson/Boschin veroinen. En ostais/ole ostanut kun pumpun teetin.
__________________
Kaikki mikä on paskaa,on perseestä. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Niinpä vähän arvelin. Mitäpå pumppua raati suosittelisi lj lantikkaan? HP dieselin tarjous pumpun laitosta oli 1200€. Hinta OK mutta milläs köyhä hankkii
![]()
__________________
Jos se on Toyota, sen voi korjata |
#4
|
|||
|
|||
![]() Mustola.
Olikohan just Hp diesel mut Hannu mustola oli äijän nimi. Voin kaivaa Firman nimen ja numeron jos Yvllä kyselyä pukkaat. Mut hyvä on pumppu ja löylyä ja tarvittaessa sauhua piisaa niin saatanasti.
__________________
Kaikki mikä on paskaa,on perseestä. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Ihan hyvä se kiinalainenkin on...hyvin tuntuu pelaavan ja vetoja löytyy..nimimerkki köyhä
__________________
Pitäiskö palata takaisin,kromit sotkeentuu |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() 250hp 2L-T:stä? ![]() ![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Tuplaturbo setin ja 2 väläriä. Toiveena oli 250hp pumpun kapasiteetiksi. Se on sitten toinen juttu miten pitkälle sen ruuvin jättää.
![]() Niin anteeksi maalaisuuteni, kyse hän on todellakin land cruiserista ![]()
__________________
Jos se on Toyota, sen voi korjata Viimeksi muokannut TeaM-PKR : 27.08.2013 07:33 |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Huh...2-lt ja tuplaturbo....kestäähän se aikansa
![]() Et riittäis noille hevosille mitä tavottelet..
__________________
Pitäiskö palata takaisin,kromit sotkeentuu |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Mistä hommasit nestepään? Mikä nokkalevy? Olen ymmärtänyt että vakio nokka levy antaa liian pitkän ruutan ja nostaa pakolämpöjä isommalla päällä.
__________________
Jos se on Toyota, sen voi korjata |
#10
|
||||
|
||||
![]()
Pumppu kävi aikoinaan holysmokella..nestepään merkkiä en muista..tdi volskun nokkalevy paikoillaan
__________________
Pitäiskö palata takaisin,kromit sotkeentuu |
#11
|
||||
|
||||
![]() Kakkos turbiinin ja pakosatsin välille on tulossa "reilu" painekellonohjauksella toimiva "hukkaportti". Systeemi vasta koe käytössä ja välijäähytkin vasta matkalla kotiin. Jos tämän tyyppistä joku muukin kuin nimim. "härdelli" on kyhäillyt niin kokemuksia saa jakaa ![]()
__________________
Jos se on Toyota, sen voi korjata |
#12
|
||||
|
||||
![]()
Jo on putkia pitkin poikin
![]()
__________________
Pitäiskö palata takaisin,kromit sotkeentuu |
#13
|
||||
|
||||
![]()
Onko muuten suora suihkun vai etukammiokoneen nokkalevy? En tunne tarkemmin vaggilaisten sielun elämää.
__________________
Jos se on Toyota, sen voi korjata |
#14
|
||||
|
||||
![]()
eikös tdi ole suorasuihku..
__________________
Pitäiskö palata takaisin,kromit sotkeentuu |
#15
|
|||
|
|||
![]()
Ei kai vaginoita etukammiolla oo tehtykään? Ainakaan 1.9 pataa..
|
#16
|
||||
|
||||
![]()
on sitä...
|
#17
|
|||
|
|||
![]()
onhan niit, d ja td on esikammio ja tdi:t on suoraruikkareita
|
#18
|
||||
|
||||
![]()
On, mut ekat TDI:t oli jakajapumpulla.
|
#19
|
||||
|
||||
![]()
mul on omassa hilussa mustolan tekemä pumppu jossa vakionestepää ja vakionokkalevy soppaa tulee niin paljo et syöttöjä ei kärsi lyödä lähellekään täysille ku kytkimestä loppuupito ahot on noin kilossa.
kannattas kysyä mustolalta mitä se vakio osilla saa irti |
#20
|
|||
|
|||
![]()
Kyllähän vakio osilla soppaa saa jakajapumpusta ihan riittävästi, muttakun syötön lisäys pidentää vain ruiskutusaikaa. Isommalla nestepäällä soppaa menee enemmän kerralla -> vähemmän savutusta, enemmän tehoa, pienempi polttoaineen kulutus versus pieni nestepää.
|
#21
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään, Se joku tahtoo olla ihminen, Minä en! Timo Rautiainen & Neljäs sektori |
#22
|
||||
|
||||
![]()
no henkilö kohtasesti mua ei pieni savuutus haittaa riittää et on voimaa
|
#23
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Jos se on Toyota, sen voi korjata |
#24
|
||||
|
||||
![]()
Aika pehmeästi mulla ainaki käy...sen mitä se tojon nelonen yleensä käy..
__________________
Pitäiskö palata takaisin,kromit sotkeentuu |
#25
|
||||
|
||||
![]()
Juuri näin. Vapaasti hengittävä SDI on myös suoraruisku.
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään venton syöttöpumppu+12mm nestepää | Rune | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 8 | 22.03.2014 14:29 |
Myydään 1.6/1.9td syöttöpumppu 12mm päällä | Jande | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 08.12.2011 01:42 |
Ostetaan ve4r/12mm nestepää | BryGgi | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 12.09.2011 16:10 |
Myyty 12mm vaijeri 23m | kares | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 08.10.2009 06:09 |
Ostettu 12mm Vaijeri | Tumi | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 5 | 28.08.2009 00:20 |