Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1601  
Vanha 11.05.2013, 19:20
jyrden jyrden ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.10.09
Sijainti: Haapajärvi
Viestit: 2.231
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Danlig Näytä viesti
Ois ollu ilmanen Ei sopinu, pajeron laturi n. 10mm liian kaponen :/
Jaa... Ja sit taas ois huomattu ettei toimi... Oliko muistissa, että oliko vakio vai jälkimarkkinoilta ostettu järeempi malli?
Vastaa lainaten
  #1602  
Vanha 11.05.2013, 19:27
Danlig Danlig ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 18.08.12
Sijainti: Kemi, Lappi
Viestit: 459
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jyrden Näytä viesti
Jaa... Ja sit taas ois huomattu ettei toimi... Oliko muistissa, että oliko vakio vai jälkimarkkinoilta ostettu järeempi malli?
Kyllä se toimii ko ite ajanu sitä pajeroa mistä se on otettu, ja se on aika uuski. Enpä aatellu, tosa se on mun auton peräs vieläki.
Vastaa lainaten
  #1603  
Vanha 11.05.2013, 19:53
jyrden jyrden ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.10.09
Sijainti: Haapajärvi
Viestit: 2.231
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Danlig Näytä viesti
Kyllä se toimii ko ite ajanu sitä pajeroa mistä se on otettu, ja se on aika uuski. Enpä aatellu, tosa se on mun auton peräs vieläki.
Jaa... Mut sittenhän sen pitäs olla kunnossa. Mut ei sovikkaan...
Vastaa lainaten
  #1604  
Vanha 12.05.2013, 10:03
JTH77 JTH77 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 21.07.12
Sijainti: Pihtipudas
Viestit: 100
Perusasetus

-86 cabin alatukivarren puslan vaihto


Kertokaas mitä pitää ottaa huomioon noiden puslien vaihdossa, tai yleensäkin vaihtoon ohjeita. Mites tuota etupäätä saisi hieman korotettua, itsellä kun ei ole tuon auton alustasta mitään tietoa.
Yläpuslat sain vaihdettua melkoisen punnerruksen jälkeen, nyt pitäisi ne alapuslat vain saada vaihdettua.
En vain kehtaisi alkaa purkuhommiin ennenkuin tiedän edes vähän mitä kannattaa tehdä.
Vastaa lainaten
  #1605  
Vanha 12.05.2013, 11:27
jyrden jyrden ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.10.09
Sijainti: Haapajärvi
Viestit: 2.231
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JTH77 Näytä viesti
Kertokaas mitä pitää ottaa huomioon noiden puslien vaihdossa, tai yleensäkin vaihtoon ohjeita. Mites tuota etupäätä saisi hieman korotettua, itsellä kun ei ole tuon auton alustasta mitään tietoa.
Yläpuslat sain vaihdettua melkoisen punnerruksen jälkeen, nyt pitäisi ne alapuslat vain saada vaihdettua.
En vain kehtaisi alkaa purkuhommiin ennenkuin tiedän edes vähän mitä kannattaa tehdä.
Niiden alatukivarsien puslien vaihto ei oo mikään helppo homma... Se ns. kuningaspultti on varmasti sitten kii ja sen irrottaminen on maajalassa työlästä (purku Kingist suosiolla rälläköin korvakosta irti). Mikäli päättää purkaa ja vaihtaa, niin mekitse purki asento, että saa kasatessa kerralla kohdalleen.

Keulaa saa jousta kirimällä hieman ylemmäs, mutta sitten ulosjoustot kärsii ja ohjauskulmatkin hiukan siinä samalla (säätämällä saa kuitnekin jotenkin kuntoon). Siis edullisessa korotuksessa. Ellei sit tilaa Calminin korotussarjaa tai OME:n jäykempiä jousia (korottavat jo 30-40mm noikin).
Vastaa lainaten
  #1606  
Vanha 12.05.2013, 12:39
JTH77 JTH77 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 21.07.12
Sijainti: Pihtipudas
Viestit: 100
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jyrden Näytä viesti
Niiden alatukivarsien puslien vaihto ei oo mikään helppo homma... Se ns. kuningaspultti on varmasti sitten kii ja sen irrottaminen on maajalassa työlästä (purku Kingist suosiolla rälläköin korvakosta irti). Mikäli päättää purkaa ja vaihtaa, niin mekitse purki asento, että saa kasatessa kerralla kohdalleen.

Keulaa saa jousta kirimällä hieman ylemmäs, mutta sitten ulosjoustot kärsii ja ohjauskulmatkin hiukan siinä samalla (säätämällä saa kuitnekin jotenkin kuntoon). Siis edullisessa korotuksessa. Ellei sit tilaa Calminin korotussarjaa tai OME:n jäykempiä jousia (korottavat jo 30-40mm noikin).
Pitääkös tuo vääntätanko ottaa ensin irti, eli onko se pultti siellä tangon alla kun näyttäisi siltä vai minkälainen systeemi se on. Jos tuon tangos säädön ruuvaa kokonaan auki niin sit se etupäästä vielä kolmella pultilla kiinni, ei ihan selvinnyt vielä tuon sielunelämä.
Vastaa lainaten
  #1607  
Vanha 12.05.2013, 17:37
jyrden jyrden ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.10.09
Sijainti: Haapajärvi
Viestit: 2.231
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JTH77 Näytä viesti
Pitääkös tuo vääntätanko ottaa ensin irti, eli onko se pultti siellä tangon alla kun näyttäisi siltä vai minkälainen systeemi se on. Jos tuon tangos säädön ruuvaa kokonaan auki niin sit se etupäästä vielä kolmella pultilla kiinni, ei ihan selvinnyt vielä tuon sielunelämä.
Jooo... Vääntöjousta löysätessä tarvii 19mm avaimet käsiin, ja kannattaa ottaa se ylempi varmistusmutteri pois ensin. Sit mitata kiertestä näkyvä osa, etä saa keulan jokseenkin samaan asentoon. Mut edellyttää sitä sitten, että alatukivarsikin on samassa asennossa ku irrottaessa.

Sit se kunkkupulttihan lähtee taakse päin irtoon, joka kyllä varmasti tiukassa. Tai oli purkuun menneessä, kun suosiolla rallakällä vetelin irti rungosta korvakon kaa.
Vastaa lainaten
  #1608  
Vanha 13.05.2013, 04:48
Kettu_:n Avatar
Kettu_ Kettu_ ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 11.07.10
Sijainti: Vantaa Off City
Viestit: 794
Perusasetus

Ja noista sauvoista suosiolla sinne kannattaa laittaa calmini sauvat jos haluaa tiukkailla, kingin vakiot ei tuppa kuulemma kauan tiukattuna kestämään, tosin sanoohan sen järkikin kun torppaa sauvat tappiin niin ei siellä paljon sauva pääse elämään kun tukivarret rajottaa jo valmiiksi ulos joustoa niin silloin sauvahan on kokoajan jännityksessä, kun sitä tiukataan niin jännitys kasvaa ja sauvat varmaan on sen parisen kymmentä vuotta siellä nökötellyt niin loppujen lopuksi poikkeaa, ei kovin työläs ole ottaa sauvaa poijes sauvan pultit vaan auki ja tietysti keula ilmassa ja poikkipalkki pois niin pitäs olla sauvat kädessä jos ei ole päässyt ruosteeseen kovasti, näin itsellä.

Mitenkäs muuten kun tuota pers vinssiä tuoss ajattelin laittaa kun joka kerta kun jumissa on niin takana on lähin puu ja edessä 100m päässä, niin joutaako yhen akuista siirtelemään lavalle vai antaako olla vaan kone huoneessa? Lähinnä tuota virta hävikkiä tarkoitin tuolla kaapelin pituudella jos sen pellin alle vetäsee? Kun kabiinissa olisi valmiina jo 45mm virta johto ja jako blocki josta saisi virran suoraan akulle,

Viimeksi muokannut Kettu_ : 13.05.2013 04:52
Vastaa lainaten
  #1609  
Vanha 14.05.2013, 21:12
Datsuni:n Avatar
Datsuni Datsuni ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 02.10.12
Sijainti: Hämeenlinna
Viestit: 16
Perusasetus

datsuni


kertokaas mulle että onko noi korotussarjat sopivia 83vm datsunin pickuppii`? ku ilmottavat kaikkii 86 vuodesta eteenpäin sopivuuden.. rupee olee keulakohta pohjaanlyönti kumeissa ku on nii väsyneet sauvat..
__________________
--------------------------------------------------------------------

datsuni pickup vm83 (käyttis&harrastepeli)
Vastaa lainaten
  #1610  
Vanha 15.05.2013, 20:47
NiFa1 NiFa1 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 10.04.13
Sijainti: Lumijoki, Suomi
Viestit: 235
Perusasetus

Kestääkö tuo SD25 kone jos laittaa siihen Garretin muuttuvasiipisen semmoisilla about 0,5-0,8 paineilla?

Mistä laukoo ensimmäisenä, jos laukeaa?
__________________
Jos pyörä ei vedä, se hidastaa.
Vastaa lainaten
  #1611  
Vanha 15.05.2013, 21:44
cybress:n Avatar
cybress cybress ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.08.11
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.751
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja NiFa1 Näytä viesti
Kestääkö tuo SD25 kone jos laittaa siihen Garretin muuttuvasiipisen semmoisilla about 0,5-0,8 paineilla?

Mistä laukoo ensimmäisenä, jos laukeaa?
eikö tästä ollu jo aikasemmin puhetta, heikko paikka löytyy tulipellin päädystä kannesta, ruikkaa nesteet palotilaan,polttaa kannen tiivisteen ja niin pois päin. Lerssisellä on kokemusta vaikka muille jakaa tästä kyseisestä asiasta..

jos turbotusta halajat niin TD25 kone keulille ja sitte mutkaa kylkeen.
__________________
LaMaas offroad
Pohjois-suomen offroad
Offroad Oulu
Www.Suzuki4x4club.fi
www.laplandtrophy.com
Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !!
Vastaa lainaten
  #1612  
Vanha 15.05.2013, 22:10
NiFa1 NiFa1 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 10.04.13
Sijainti: Lumijoki, Suomi
Viestit: 235
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja cybress Näytä viesti
eikö tästä ollu jo aikasemmin puhetta, heikko paikka löytyy tulipellin päädystä kannesta, ruikkaa nesteet palotilaan,polttaa kannen tiivisteen ja niin pois päin. Lerssisellä on kokemusta vaikka muille jakaa tästä kyseisestä asiasta..

jos turbotusta halajat niin TD25 kone keulille ja sitte mutkaa kylkeen.
Eikö Lerssisellä ollut vähä isommat ahdot? Ainaki mitä katsoin Utubesta

http://www.youtube.com/watch?v=C644T...khVKg&index=80

http://www.youtube.com/watch?v=HCwaY...hVKg&index=129
__________________
Jos pyörä ei vedä, se hidastaa.
Vastaa lainaten
  #1613  
Vanha 16.05.2013, 09:14
zille2.5 zille2.5 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 10.08.12
Sijainti: Seinäjoki
Viestit: 164
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja NiFa1 Näytä viesti
Kestääkö tuo SD25 kone jos laittaa siihen Garretin muuttuvasiipisen semmoisilla about 0,5-0,8 paineilla?
Eiköhän tuolle SD:lle uskalla tuon 0,5 bar antaa, mikäli kone nyt on minkäänlaisessa peruskunnossa. Moottori kiittää välijäähystä ja avarammasta pakoputkesta.
En tiedä kenenkä entinen ajokki omasta pihasta löytyy, mutta tekniikka tähänkin on vaihdettu SD -> TD ja turbotuksesta löytyy historiaa
__________________
-JosEtTeippaaEtVoiVoittaa-
King -87 4X4 TDIC

Rengastyöt Seinäjoella
zeck.fi
Vastaa lainaten
  #1614  
Vanha 16.05.2013, 23:08
Kettu_:n Avatar
Kettu_ Kettu_ ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 11.07.10
Sijainti: Vantaa Off City
Viestit: 794
Perusasetus

Kaipa se sd tuon 0.5 kestää, ja kyllähän noita sd turboja oli tuossa talven aikana myynnissä useampikin mutta jokaisesta oli joko loota tai kansi vikoja, kun tuo kc laatikkohan ei ole tehty mihinkään älyttömään revitykseen, mutta kaikkeenhan vaikuttaa huollot,
Vastaa lainaten
  #1615  
Vanha 16.05.2013, 23:17
Lerssinen:n Avatar
Lerssinen Lerssinen ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 21.03.11
Sijainti: Oulainen
Viestit: 1.910
Perusasetus

No 0.5 vois olla semmonen ehoton käytännön maksimi, tulee kivasti lisää kulkua sillä jo..

Minä revin 148heppaa SD23:sesta mutta eipä se kestänytkään ku 1500~2000 kilometriä kerrallaan.. Yleensä pamahti pahvi kertapolkasulla nollasta sataan kun laitto yli 1.2 ahtoja tms.. Oli välläriä ja isompaa välläriä, liimattua terästiivistettä ja liimaamatonta. Monikerrostakin kokeiltiin mutta ei, aina sama stoori ja 3 eri lohkoa teki saman... Monesti piti kokeilla ennenku usko

Tässä muuten kuva "korjauksesta" millä ajelin pari kk töihin kun ei jaksanu enää ties kuinka monennettako kansipahvia vaihtaa


Näkyy myös Cabstarin 3 rivinen iso syyläri, senkään puolesta ei pitäny olla lämpöongelmia..

Sai se vekotin sikaakin, yleensä aina sen jälkeen kun taas särky jotain
https://www.youtube.com/watch?v=JoHYNpkj-LM

Ei se mikää häävi aihio kyllä ollu
https://www.youtube.com/watch?v=Fqj6BS8R93w

Tuossa 0.7 bar veto sillon kun oli kaikki pytyt käytössä ja asiallinen syöttö, olis pitäny jäähä tuohon
https://www.youtube.com/watch?v=m4gfd19dCNg

Herkästi otti kyllä jengaa ku oli kunnossa, tuosta kai sen parhaiten kuulee.. Keulalla mikä lie patenttivälijäähdytin tuolloin
https://www.youtube.com/watch?v=4IIB0EWbWNM

Viimeksi muokannut Lerssinen : 16.05.2013 23:37
Vastaa lainaten
  #1616  
Vanha 20.05.2013, 07:18
Kettu_:n Avatar
Kettu_ Kettu_ ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 11.07.10
Sijainti: Vantaa Off City
Viestit: 794
Perusasetus

Kivat nuo lava piiput hieman eri tuo lulkupuoli ahtimella, omalla saa juuri ja juuri 90km/h alamäkeen vauhtia, varmaan vinguttamalla ivaloon asti menis 100 rikki
Vastaa lainaten
  #1617  
Vanha 20.05.2013, 11:27
NiFa1 NiFa1 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 10.04.13
Sijainti: Lumijoki, Suomi
Viestit: 235
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kettu_ Näytä viesti
Kivat nuo lava piiput hieman eri tuo lulkupuoli ahtimella, omalla saa juuri ja juuri 90km/h alamäkeen vauhtia, varmaan vinguttamalla ivaloon asti menis 100 rikki
Mie sain Capin kulkemaan navin mukaan 104km/h kun kiihdyttelin melkein 5-6 km

Mutta kyllä, nyt se on päätetty, rupean kaverin kanssa värkkäämään sen Garretin kiinni. Syteen tai saveen, saa nähdä miten ukon käy. Koneesta nyt puhumattakaan
__________________
Jos pyörä ei vedä, se hidastaa.
Vastaa lainaten
  #1618  
Vanha 20.05.2013, 14:43
zille2.5 zille2.5 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 10.08.12
Sijainti: Seinäjoki
Viestit: 164
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kettu_ Näytä viesti
Kivat nuo lava piiput hieman eri tuo lulkupuoli ahtimella, omalla saa juuri ja juuri 90km/h alamäkeen vauhtia, varmaan vinguttamalla ivaloon asti menis 100 rikki
Tuo TD kone on vakiona hieman rivakampi, muttei siltikään tullut pieneen mieleen ohittaminen 80km/h nopeudessa, tarpeeksi pitkää suoraa ei vaan tuu koskaan vastaan.
0,3bar painetta + välijäähy + syötön rukkaus toivat dynon mukaan n.13kW & 70Nm lisää höpöä. SUOSITTELEN.
__________________
-JosEtTeippaaEtVoiVoittaa-
King -87 4X4 TDIC

Rengastyöt Seinäjoella
zeck.fi
Vastaa lainaten
  #1619  
Vanha 20.05.2013, 14:56
Lerssinen:n Avatar
Lerssinen Lerssinen ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 21.03.11
Sijainti: Oulainen
Viestit: 1.910
Perusasetus

Olen minä tuolla TD25 koneisella käpillä kerinny rekkojen ohi vaikka alla onkin ollu "31 rupulikumiakin Asiaa auttaa muuten kummasti kun tekee ennakko"virityksen" eli laittaa sen pumpun sähköisen ennakonsäätimen (kylmäkäynnistys) napin taakse, tekee "lisää" tehoa kierroksille mutta ääni vähä kovenee
Vastaa lainaten
  #1620  
Vanha 22.05.2013, 07:45
zille2.5 zille2.5 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 10.08.12
Sijainti: Seinäjoki
Viestit: 164
Perusasetus

Nonii, taas saa tuotakin ruuvata.
Alle vuoden vanha muutaman tonnin ajettu kardaanin kannatinlaakerin kumi petti!
Tuo kummi pisti silmään jo parin kk ajamisen jälkeen löysyydellään. Made in Japan luki kyljessä, merkkiä ei voi muistaa. Sainko maanantai -kappaleen vai kuuluuko tällaisia olla vaihtamassa pari vuodessa??
Löytyisiköhän tuohon jotain HD -osaa? Toinen vaihtoehto on, että täytän kumissa olevan uran jollain massalla, ehkä se hiukan jäykistäis?
__________________
-JosEtTeippaaEtVoiVoittaa-
King -87 4X4 TDIC

Rengastyöt Seinäjoella
zeck.fi
Vastaa lainaten
  #1621  
Vanha 23.05.2013, 06:59
Zami Zami ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 17.10.12
Sijainti: Helsinki
Viestit: 12
Perusasetus

Morjesta ! Ylempänä oli puhetta noista calminin vääntösauvoista. Auto on vm. 99 kingcap ja mieli tekis vähän saada etupäätä ylemmäs. Mistäs nuo calminin sauvat kannattaisi hommata ? Ja niillä saa ilmeisesti sen 30-40mm ylemmäs ?

Kiitoksia vastauksista !
Vastaa lainaten
  #1622  
Vanha 23.05.2013, 10:03
NiFa1 NiFa1 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 10.04.13
Sijainti: Lumijoki, Suomi
Viestit: 235
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Zami Näytä viesti
Morjesta ! Ylempänä oli puhetta noista calminin vääntösauvoista. Auto on vm. 99 kingcap ja mieli tekis vähän saada etupäätä ylemmäs. Mistäs nuo calminin sauvat kannattaisi hommata ? Ja niillä saa ilmeisesti sen 30-40mm ylemmäs ?

Kiitoksia vastauksista !

http://www.cros4wd.fi/OrigamiDEAL/in...8&path=85,26,0
__________________
Jos pyörä ei vedä, se hidastaa.
Vastaa lainaten
  #1623  
Vanha 23.05.2013, 14:59
Kettu_:n Avatar
Kettu_ Kettu_ ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 11.07.10
Sijainti: Vantaa Off City
Viestit: 794
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Zami Näytä viesti
Morjesta ! Ylempänä oli puhetta noista calminin vääntösauvoista. Auto on vm. 99 kingcap ja mieli tekis vähän saada etupäätä ylemmäs. Mistäs nuo calminin sauvat kannattaisi hommata ? Ja niillä saa ilmeisesti sen 30-40mm ylemmäs ?

Kiitoksia vastauksista !


Saahan noilla joo sen keulan ylös ainaki 30mm mutta pyörän kulmat muuttuu ja tulee ns valmetti efekti eli taittuvat ulospäin, 4x4 partista saa suhteellisen edullisen alustan tuoho ainaki käy d21, joka sisältää eteen ylätukivarret ja iskarit, taakse riiput jne, korottaa ihan mukavasti,

Tuosta nopeudesta viellä, ajelin tuossa 420km niin lusista mikkeliin päin ajaessa tulee kohtuu hyvä suora pienehköllä alamäellä niin lappulattiassa ajaessa sain nopeudeksi 101km/h ja putkentäydeltä vain mustaa savua, ja mökillä vaihoin teboilin diamondit koneeseen niin sain samassa kohassa taas loivaan ylämäkeen 115km/h eli kai noilla öljyillä joku vaikutus näköjään on,

Mitenkäs muuten tuota syöttöä säädetään? Pumpun päässä on joku karamitä ruuvaillaan mutta en vaan löytänyt sitä, olisiko mitään kuvaa tuosta saatavilla?
Vastaa lainaten
  #1624  
Vanha 23.05.2013, 15:07
Lerssinen:n Avatar
Lerssinen Lerssinen ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 21.03.11
Sijainti: Oulainen
Viestit: 1.910
Perusasetus

Miten nuo kamppeet ei teillä kulje.. SD23 koneinen meni ilman turboja 131 km/h ja noilla "31 renkailla tuo TD25 koneinen ilman turboa menee helposti liki saman tasamaalla

Viimeksi muokannut Lerssinen : 23.05.2013 15:11
Vastaa lainaten
  #1625  
Vanha 23.05.2013, 15:22
jyrden jyrden ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.10.09
Sijainti: Haapajärvi
Viestit: 2.231
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Lerssinen Näytä viesti
Miten nuo kamppeet ei teillä kulje.. SD23 koneinen meni ilman turboja 131 km/h ja noilla "31 renkailla tuo TD25 koneinen ilman turboa menee helposti liki saman tasamaalla
Samaa vähän ihmettelen, kun kuitenkin ei omalla oo jalkoihin jäänyt. Itsellä TD25 sarjan moottori pellin alla ja ei oo ahdettu, eikä pumppuun koskettu ja kyllä se sen 132 otti ainaskin lentävien mukaan. Rengastus 215/85-16:set silloin alla.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Nissan King KING CAP 4x4 WD kona Tekniikka & Jutustelu 26 03.09.2018 12:08
Nissan king cap tomppaa Tekniikka & Jutustelu 1 28.08.2011 10:04
Myydään / Vaihdetaan M/V 4x4 nissan king cab Rekisteröimätön O/M/V Ajoneuvot 3 29.01.2011 10:42
M:Nissan king cap O/M/V Ajoneuvot 0 21.04.2007 11:31
M. Nissan King Cap -91 Heze.R O/M/V Ajoneuvot 0 03.04.2007 23:22


Sivu luotu: 22:25 (GMT +2).