Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 15.07.2012, 12:43
fj40 mörö:n Avatar
fj40 mörö fj40 mörö ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 03.05.10
Sijainti: ivalo
Viestit: 301
Perusasetus

häglundiin kilivet


eli kilivet olis tulossa mutta vielä muutama puristus ennen niitä, moottorhin pitäs saaha jonkilainen viritys/savu arvo taulukko ja jarruista ce- hyväksyntä plakaati sekä sallittu melutaso ja pako järjestelmä. Nuot viimisimmät mie varmhan iteki saan jostaki mutta tuosta moottorista ei tunnu olevan netissä mithän ja moottorihan oli MB om603A / 603,950 / 100kw 4600rpm jos jollaki olis joku päästö taulukko kierroksinhen niin olis tosi hieno homma, sitte ku sais tuohon kilivet ni vaikka tanssis pikku moon volokit katsastuksen pihalla

Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	P2230245.jpg‎
Views:	1321
Size:	100,1 Kt
ID:	28052  
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 15.07.2012, 12:52
ugly_hj:n Avatar
ugly_hj ugly_hj ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 11.09.04
Sijainti: espoo, .
Viestit: 1.710
Perusasetus

No enpä osaa auttaa, mutta hieno on kampe ja kyllä siinä moonwalkille on jo aihetta , saattaa siinä essonbaarin miehillä leuka loksahtaa kun tolla ajelee kylille.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 15.07.2012, 13:08
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.247
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja fj40 mörö Näytä viesti
eli kilivet olis tulossa mutta vielä muutama puristus ennen niitä, moottorhin pitäs saaha jonkilainen viritys/savu arvo taulukko ja jarruista ce- hyväksyntä plakaati sekä sallittu melutaso ja pako järjestelmä. Nuot viimisimmät mie varmhan iteki saan jostaki mutta tuosta moottorista ei tunnu olevan netissä mithän ja moottorihan oli MB om603A / 603,950 / 100kw 4600rpm jos jollaki olis joku päästö taulukko kierroksinhen niin olis tosi hieno homma, sitte ku sais tuohon kilivet ni vaikka tanssis pikku moon volokit katsastuksen pihalla
Eikös tuo mene ihan normi savumittaukseen?? Ja minkähän vuotiseen kuorma-autoon vaaditaan ce hyväksytyt jarrut??

On ainakin täällä päin ollu tommonen kilvissä eli ei pitäisi olla mahdotonta.

Vaan asiaa.Näyttää hyvältä.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa


Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 15.07.2012, 20:59
fj40 mörö:n Avatar
fj40 mörö fj40 mörö ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 03.05.10
Sijainti: ivalo
Viestit: 301
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Bj Andy Näytä viesti
Eikös tuo mene ihan normi savumittaukseen?? Ja minkähän vuotiseen kuorma-autoon vaaditaan ce hyväksytyt jarrut??

On ainakin täällä päin ollu tommonen kilvissä eli ei pitäisi olla mahdotonta.

Vaan asiaa.Näyttää hyvältä.
joo niin mieki kuvittelin mutta ku se meinas katsuri että pitäsi saaha päästöistä jotaki dokumenttia ja jarruista joku tyyppi/ce merkintä, tuossa ilimeisesti on 99 saapin jarru hilikkeet pittää ettiä niistä jotaki valamiste numeroita. Kiitos kommenteista
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 15.07.2012, 23:43
kaitsu kaitsu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 13.01.03
Sijainti: hauho
Viestit: 433
Perusasetus

Kyselin omaani kans. Jarruista neuvoi että vastaavuus todistus samanlaiseen mikä jo kilvissä. Varmaan helpoin tie.
Ehkä myös asiantuntian lausunto nykyään voi auttaa!?
Näissä ongelman tekee vain yksipiiri jarru! Ja se pitää selittää insinööreille että kaikki samanlaisia.
Tietysti, tyyppihyväksyntä todistuksen kun joku kaivaa...... Mistä ja kuinka, siinä hommaa.

Kun armeijalle on kilvitetty, on tyyppitodistus oltava sielläkin.
Seurannut ainakin muutamissa SA-tuotteissa rek.otteessa tyyppitodistus numero.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 16.07.2012, 12:31
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- on kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.065
Perusasetus

Trafin poikkeusluvallahan nämä pitäis kilvittää.

Seuraavat kohdat yleensä ollu puutelistalla:
1. Käyttöjarru vaikuttaa voimansiirron jakovaihteistoon.
2. Moottorin äänevoimakkuus ylittää sallitun raja-arvon.
3. Taaksesuunnattujen valojen sijoitus.
4. Ajovalojen edessä on suojalasit.
5. Ohjauspyörä on varustettu ohjaamisen nopeuttamiseen tarkoitetulla nupilla.

Tuolla kuvia yhestä vastaavasta kilvellisestä: http://www.porssilehdet.fi/search/view/object/1022083/
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 19.07.2012, 20:37
fj40 mörö:n Avatar
fj40 mörö fj40 mörö ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 03.05.10
Sijainti: ivalo
Viestit: 301
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
Trafin poikkeusluvallahan nämä pitäis kilvittää.

Seuraavat kohdat yleensä ollu puutelistalla:
1. Käyttöjarru vaikuttaa voimansiirron jakovaihteistoon.
2. Moottorin äänevoimakkuus ylittää sallitun raja-arvon.
3. Taaksesuunnattujen valojen sijoitus.
4. Ajovalojen edessä on suojalasit.
5. Ohjauspyörä on varustettu ohjaamisen nopeuttamiseen tarkoitetulla nupilla.

Tuolla kuvia yhestä vastaavasta kilvellisestä: http://www.porssilehdet.fi/search/view/object/1022083/
tuo kilivellinen oliki minulla jo tievossa. Tuli lisä ohjeistusta eilen, ko se on kuorma auto niin max matkustaja määrä olis 1+8 ja minullako onpi paikkaluku 1+11 eli pittää takkaa ottaa muutama hieno nahkis pois ainaki katsastuksen ajaksi ja sitte kuorma-autossa pitäs kuormatilassa olla kiinnike pisthet, no net saapi olla sinillä pohjasta max metrin korkeuvella mikä ok, ei viittis pohojaa alakaa reijittämhän ku sitte pitäs alakaa tilikittemhän net reijät että uskaltaapi mennä uimhan, mutta seinässä net metrin korkeuvella olevat reijät jääpi vesirajan yläpuolelle. Josjollaki lissää nuita kilivellisiä tievossa tai ommaa tietoa katsastuksesta ni pistäkee tänne tai privaathin. Tuossa kuvassa minun näkemys maasto bussista, vuorot on vaihtelevat ja nouto bussi pysäkin takkaa takavaunu trukin penkeillä, pistin vielä tuommosen talavi kuvan ko joku sano että net kuvat on kivoja.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	P9080047.jpg‎
Views:	1108
Size:	91,0 Kt
ID:	28189   Click image for larger version

Name:	P3210273.jpg‎
Views:	1228
Size:	95,7 Kt
ID:	28190  
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 13:58 (GMT +2).