![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() chevy van 4x4 renkaat?Tietääkö kukaan minkäkokoset renkaat nelikkovaniin sais leimattua?
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Minkäkokoiset renkaat siinä mahtaa alunperin pyöriä?
![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
minkäkokoiset renkaat siellä lukee otteessa
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Orkkis koko G-20 vanissa taitaa olla 235/75x15, VTCF foorumilla kerrottu että saa 295 muutoskatsastettua. G-30 malleissa on sitte 16" kumet, mulla tais olla 235/70 16
- Kannattaa ensin käydä konttorilla ihan kysymässä, jos sattuis suoraan koneelta löytymään tietoja. Nuo nelikko versiot voi poiketa noista alkuperäisistä.
__________________
---------------------------------------------- Team Tostanoin Facebookissa www.maasturistit.fi www.etsama.com ------Offroad team Over the Hill--------------- |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Mitenkäs tollasta kannattais korotella? Vallilan takomo takomaan jousia ja palikkaa jousien ja akselien väliin? Mitäs konttorisetä näistä tuumaa? Ja mitäs ohjausmeiningit korotuksesta tuumaa?
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Sen verran harvinaisempi homma tais olla toi Vanin korotus ettei pikasesti goolettamalla eikä ebaystä löytynyt valmiita sarjoja. Kuitenkin amerikan joet on niitä tehneet, perustuen pick-uppien jousiin lähinnä. Foorteihin näytti saavan sarjoja, joissa korotus toteutettu pidemmillä riipuilla. Säädettävän korotuksen sais ilmapusseilla, tosin nekin maksaa, koska eteen ei voi laittaa sellasta 100dollarin settiä, vaan vaatii kalliimman, kuten taakse. Palikka korotusta ei taida kannattaa laittaa, kun autossa jonkin verran painoa.
Edit: Niin ja se korotuksen korkeus maksimissaan sen mitä ajoneuvoluokka antaa periksi, jos on hlö tai paketti auto niin olikos 50mm max. Tuossa on juttua, lähinnä 4x4 muunnoksista http://www.pathfinder-vans.com/html/4x4_van_kits.html
__________________
---------------------------------------------- Team Tostanoin Facebookissa www.maasturistit.fi www.etsama.com ------Offroad team Over the Hill--------------- Viimeksi muokannut mikaelt : 13.05.2012 23:12 |
#7
|
|||
|
|||
![]()
kuvia tuntuu löytybän netistä vaan ei oikeen tietoa.. http://www.ls1truck.com/upload/files...ster%20van.JPG tässäkin ois aika pätevän olonen...
|
#8
|
|||
|
|||
![]()
Tää aihe kiinnostas itteeki ku tuli maasturi myytyä ja g30 89vm vani ostettua tilalle ja maasturi kuume vaivaa kuitenki. Mut mitä sanoo suomen laki tämmösestä? Mitä etuakselia nois o käytetty? Mistä jakolaatikko ym?
|
#9
|
||||
|
||||
![]()
Mulla oli kymmenisen vuotta sitten G30 vani joka oli tehty nelivedoksi Jenkeissä Pathfinderin koripajalla.
Tuolla aikas hyviä vinkkejä ja palikoita vanin nelivetoiseksi muuttamiseksi: http://pathfinder-vans.com/index.html Viimeksi muokannut Racingrabbit : 24.12.2012 16:18 |
#10
|
|||
|
|||
![]()
Perskeles ku o komia vani. Pitänee syventyä toho sivustoon tarkemmi.
|
#11
|
||||
|
||||
![]()
Tuo minun vani oli -84 G30,jossa oli Fordin kätisyydellä (kuskin puolella) oleva jakolaatikko ja Dana 44 etuakseli.Tekniikaksi oli Lahden suunnalla päivitetty 90-luvulla 6,5TD originaali TH400 eteen.Katsastettu kuorma-autoksi 3+3 pehmeillä penkeillä.4" korotus "blockeilla" ja 33x12,5x16,5 AT renkaat alla.
Pitäs olla kait nykyään vielä Virroilla,jonne myin sen 2000-luvun alussa. |
#12
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
"ja taas kartaani pa***na!!!" POWER TEAM team PÖRÖ POWER |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään 8pulttiset chevy/dodge vanteet+renkaat | ventora | O/M/V Renkaat ja vanteet | 3 | 01.12.2011 11:51 |
Ostettu Chevy G30 renkaat | farmari | O/M/V Renkaat ja vanteet | 0 | 20.04.2011 11:46 |
Myydään Chevy Vanin,ja Hiluxin renkaat | Hemi | O/M/V Renkaat ja vanteet | 1 | 05.06.2009 18:48 |
Ostetaan O: Renkaat chevy vaniin | Kumikameli | O/M/V Renkaat ja vanteet | 9 | 05.06.2009 06:09 |
Muutoskatsastus chevy K10 Moottori ja renkaat | eraopas1 | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 28.09.2007 10:11 |