![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Onnitsuuko Mitsun ...Onnistuuko Mitsun 4D56T moottoriin vaihtaan venttiilivarrenkumit ilman et tarvii kantta ottaa irti? Muistelen et joskus johku Hiaceen vaihdettu ilman et on irti käytetty kantta. Sit johku Suzukin SJ41x:seen... Ompa tainut tulla johku Volvoonkin, ja Fordin yläpuolisella nokalla varustettuun vaihdettua...
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
ite oon vaihtanu esim. hojoon silleen, jotta vanhasta suihkusta tein onton ja hitsasin siihen paineilmapikaliittimen kiinni. Sit se suihkun tilalle ja kompurasta letku kiinni. 10bar pitää aika tehokkaasti venttiilin kiinni, kärsii irrottaa lukot reilusti hylsyllä ja moskalla.
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
Muistelen, että joskus Hiaceen ukko teki hehkusta sen... Sit tulpista tehty bensiksiin... Bensan versio näky olevan tallessa, kun tallissa pyörin ja kattelin avaimia ku Jonseredia korjaileen rupesin... Siinäkin tarvin tee-se-itse mallin työkalua et sain kytkimen auki (3/4" lista taivutettu ja vähän listan kulmia pyöristetty)...
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Joo, hehkuun on varmasti parempi tehä, ainakin helpompi aina vaihtaa sylinteristä toiseen. Itellä ei vaan sattunu olemaan yhtään vanhaa hehkua sillon.
|
#5
|
||||
|
||||
![]() Motonetistä saattaisi löytyä apu...
Kävisikö tämä niin ei tarvitse rakentaa itse... Vaikka se rakentaminen aina niin mukavaa onkin.
![]() http://kauppa.motonet.fi/web/guest/e...ductid=76-5177
__________________
Ei mennyt kuin Strömsössä... |
#6
|
|||
|
|||
![]() Muistathan tarkistaa ajoituksen!
Eikö tuossa koneessa ole nokka-akseli kannessa, painaa niillä alumiinisillä kukkopoikiilla venttiileitä?
helpointa on ottaa nokka-akseli pois. (taitaa olla jopa pakko...) Nimittäin kun pistät paineilmaa sylinteriin, niin todennäköisesti kampiakseli pyörähtää! älä loukkaa itseäsi. (teoriassa vois onnistua 4-sylinterisessä, mutta ei useamisylinterisessä, eikä 3 pyttysissä) (vaihde vapaalle, ja kampiakselinpäähän ei jätetä työkaluja ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Mitsun 2,5TD... | jyrden | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 02.01.2011 18:24 |
Myydään mitsun osaa | Rekisteröimätön | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 08.04.2009 22:18 |
O: MITSUN SIMPUKKA!! | kenni | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 08.04.2009 17:23 |
Ostetaan Mitsun tehostaja | La tuskaa | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 28.02.2009 08:58 |
Mitsun kytkimestä | vepele | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 31.10.2006 09:52 |