![]()  | 
	    | 
		
			
  | 
	|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä | 
| 
	 | 
| 
		 
			 
			#1  
			
			
			
			
			
		 
		
	 | 
|||
		
		
  | 
|||
		
	
		
		
			
			MitsuTheBitchKokeillanpa välillä japsia   , tällainen pajatso ajautui pihaan perjantaina 7.10.2011. Saapas näkee mitä tästä vessasta kehkeytyy.. Autoa on edellinen omistaja yrittänyt katsastaa, hankkinut vielä uudet Continentalin kesärenkaat (frontera kiittää), vikalista on kilometrin pituinen ja mätää löytyy oikein kunnolla rungosta. Hauska puoli tässä on että tekniikka tuntuu toimivan niinkuin pitääkin ja alustakin vaikuttaisi olevan kunnossa. Tietenkin piti testailla alle FSJ:n mettärenkaita ja kyllähän ne sinne mahtuu, tosin kääntäessä ottaa vähän kiinni etulokkariin ja tulee muutenkin vaaksan verran kyljestä ulos. Nuo mun 10" leveät vanteet on muistaakseni -44 et:llä ja niissä jää takana pyörän ja rungon väliin tosi reippaasti tyhjää. Onkos mitsumiehillä suositella paremmin sopivia vanteita, noi orkkisvanteet vaikuttaa senverran kaposilta ettei 37"/12,5"-15" renkulat niille mene, olisko 7" leveät tai jotain... Hei, tässähän on vääntösauvat eessä ja vieterit takana, positiivista   tutkiminen jatkuu.....
  | 
| 
		 
			 
			#2  
			
			
			
			
			
		 
		
	 | 
|||
		
		
  | 
|||
| 
		
	
		
		
			
			 
			
			Joo toi on vissiin se välimallin Pajero. Varaosia hakiessa saattaa tulla vääriä osia aluksi, jos ei mallia ole mukana. Vissiin osa menee Gen1 pajeron ja osa Gen2 pajeron mukaan  
		
		
		
		
		
		
		
		
	
	  ... onkohan noita "välimallia" tehty pätkänä?
		 | 
| 
		 
			 
			#3  
			
			
			
			
			
		 
		
	 | 
|||
		
		
  | 
|||
| 
		
	
		
		
			
			 
			
			osta nolla et vanne.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
		
	
	riiseli mersedes  
			 | 
| 
		 
			 
			#4  
			
			
			
			
			
		 
		
	 | 
|||
		
		
  | 
|||
| 
		
	
		
		
			
			 
			
			Jees, sellaset taitaa tarvita, täytyy kokeilla jos joku haluaa vaihtaa noi -44set päittäin, on vaan 2 vuotta vanhat ja vielä suorat&pyöreet.
		 
		
		
		
		
		
		
		
		
	
	 | 
| 
		 
			 
			#5  
			
			
			
			
			
		 
		
	 | 
|||
		
		
  | 
|||
		
	
		
		
			
			peltihommia
			
			Rapsakkaa tuo japanian pelti runkossa noin 21v kypsässä iässä, onneksi pohja ei ole ihan piparia.. 
		
		
		
		
		
		
		
		
	
	Kallistuksen vakaajan pultitkin aukesi kätevästi rälläkällä ![]() peltiostoksille mars  | 
| 
		 
			 
			#6  
			
			
			
			
			
		 
		
	 | 
|||
		
		
  | 
|||
| 
		
	
		
		
			
			 
			
			... ja kaikki puslat paskana, kävisköhän niiden tilalle joku tukevampi materiaali?
		 
		
		
		
		
		
		
		
		
	
	 | 
| 
		 
			 
			#7  
			
			
			
			
			
		 
		
	 | 
||||
		
		
  | 
||||
| 
		
	
		
		
			
			 Lainaus: 
	
 en löytäny parempaa kuvaa: 
				__________________ 
		
		
		
		
		
			Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan. Toyota crown rs50 OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta) Plus muita romuja Viimeksi muokannut Häänrik : 29.11.2011 22:03 Perustelu: kuva  | 
| 
		 
			 
			#8  
			
			
			
			
			
		 
		
	 | 
|||
		
		
  | 
|||
| 
		
	
		
		
			
			 Lainaus: 
	
   pistä mailiin pari kuvaa, laittelen takaspäin noista omistani kuvat. samikindt@gmail.com
		 | 
| 
		 
			 
			#9  
			
			
			
			
			
		 
		
	 | 
|||
		
		
  | 
|||
| 
		
	
		
		
			
			 
			
			Aina mä löydän jonkun välimallin  
		
		
		
		
		
		
		
		
	
	![]() Soittelin tossa ennen tätä yhestä pätkästä, muistaakseni -88 tai -89 ja se oli halvalla myynnissä kun omistaja oli käynyt konttorilla kysymässä muutoksista huoltoautoksi, kaikki muuten ok mutta painoa puuttui 300kg joten mäkin hylkäsin pätkäversion siinä kohtaa. Tällainen vagoni pitäisi mennä heittämällä ko kastiin, oon senverran selvittänyt että kiinteä tavaralaatikko ja ruuvvipenkki ainakin tarvitaan...  | 
| 
		 
			 
			#10  
			
			
			
			
			
		 
		
	 | 
|||
		
		
  | 
|||
| 
		
	
		
		
			
			 
			
			Kyllä pätkän saa huolto-autoksi helposti  
		
		
		
		
		
		
		
		
	
	  nm. 5kpl niitä muutoskatsastanut tänä vuonna    Joo tuon välimallin tunnistaa noista kierrejousista takana, ainakin näin olen itse asian ymmärtänyt, mutta tuohan on vaan plussaa
		 | 
| 
		 
			 
			#11  
			
			
			
			
			
		 
		
	 | 
||||
		
		
  | 
||||
| 
		
	
		
		
			
			 Lainaus: 
	
 Saa sen pätkä pajeronkin leimattua huoltoautoksi jos se paino tulee "työkaluista". Itse tein tuossa 2005-2006 sellasen. Paksu rautalevy jossa kaikki työkalut oli kiinni mukaan lukien ihan aikuisten kokoinen alasin ja takapuskuri oli tehty n.55mm akselista ja painoa oli 1910kg Kris oli nopeempi  
		 |