![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() MitsuTheBitchKokeillanpa välillä japsia ![]() ![]()
|
|
|||
|
|||
![]()
Joo toi on vissiin se välimallin Pajero. Varaosia hakiessa saattaa tulla vääriä osia aluksi, jos ei mallia ole mukana. Vissiin osa menee Gen1 pajeron ja osa Gen2 pajeron mukaan
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
osta nolla et vanne.
|
|||
|
|||
![]()
Jees, sellaset taitaa tarvita, täytyy kokeilla jos joku haluaa vaihtaa noi -44set päittäin, on vaan 2 vuotta vanhat ja vielä suorat&pyöreet.
|
|
|||
|
|||
![]() peltihommia
Rapsakkaa tuo japanian pelti runkossa noin 21v kypsässä iässä, onneksi pohja ei ole ihan piparia..
Kallistuksen vakaajan pultitkin aukesi kätevästi rälläkällä ![]() peltiostoksille mars |
|
|||
|
|||
![]()
... ja kaikki puslat paskana, kävisköhän niiden tilalle joku tukevampi materiaali?
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
en löytäny parempaa kuvaa:
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan. Toyota crown rs50 OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta) Plus muita romuja Viimeksi muokannut Häänrik : 29.11.2011 22:03 Perustelu: kuva |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Aina mä löydän jonkun välimallin
![]() Soittelin tossa ennen tätä yhestä pätkästä, muistaakseni -88 tai -89 ja se oli halvalla myynnissä kun omistaja oli käynyt konttorilla kysymässä muutoksista huoltoautoksi, kaikki muuten ok mutta painoa puuttui 300kg joten mäkin hylkäsin pätkäversion siinä kohtaa. Tällainen vagoni pitäisi mennä heittämällä ko kastiin, oon senverran selvittänyt että kiinteä tavaralaatikko ja ruuvvipenkki ainakin tarvitaan... |
|
|||
|
|||
![]()
Kyllä pätkän saa huolto-autoksi helposti
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Saa sen pätkä pajeronkin leimattua huoltoautoksi jos se paino tulee "työkaluista". Itse tein tuossa 2005-2006 sellasen. Paksu rautalevy jossa kaikki työkalut oli kiinni mukaan lukien ihan aikuisten kokoinen alasin ja takapuskuri oli tehty n.55mm akselista ja painoa oli 1910kg Kris oli nopeempi ![]() |