![]() |
![]() |
|
O/M/V Muut Kaikki edellisiin alueisiin sopimattomat osto-/myynti-/vaihtoilmoitukset tänne osastolle. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Maakaapeli MCMK 4 x 6mm2 + 6mm2 -> 85m-100mOstettu Eli nyt oltais tämmöstä kaapelia vailla pikaisesti!!! Josko jollakulla on nurkissaan, niin nyt pääsis eroon.O5OO-11O11O. Ostettu
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot Viimeksi muokannut Rompe1 : 15.05.2011 22:26 |
|
||||
|
||||
![]()
Ei oo nurkissa mutta vinkin annan.
Jos joudut oikein rahalla ostamaan ja muuten sopii tarkoitukseen niin osta alumiiinikaapelia. AXMK 4x16 on puolet halvempaa. Yliijäävillä rahoilla saat vielä repullisen Al/Cu liittimiä jos ei ole alumiinille valmiuksia jo muuten.
|
|||
|
|||
![]()
Ja tuskin noin jerkkua kaapelia löydät mistään. Taitaa olla typo otsikossa
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Nyybille: Mikäs otsikossa vikana? Tarpeena 85m - 100m....
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
|||
|
|||
![]() Edelleen typo otsikossa
Eurokaapelien koot ovat mm2, tuskin haet kaapelia jonka poikkipinta-ala on 6m2 taitaa olla 6mm2
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]()
Sotketaan nyt ostoilmoitusta vähän.
Lainaus:
Paas laittaen jotain väitteesi taakse. Minä lyön pöytään SFS-6000 standardin luvun 814. "Kaapelien asentaminen maahan tai veteen" Ja jos katsot samaisen standardin kohtaa 524 ja tarkemmin taulukkoa 52-5 niin näet, että tehonsyöttö- ja valaistuspiirien vähimmäispoikkipinta alumiinikaapelilla on 16mm2. AXMK:ssa ei ole maadoitettavaa kosketussuojaa, joten asennussyvyys saadaan taulukosta 814. Mittauksen sijainnilla ei ole mitään merkitystä kaapelin materiaaliin. Vai annatko vihjeen mistä tähän löytyy määräys?
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään maakaapeli,lisätty kaapeli | ventora | O/M/V Muut | 1 | 28.03.2011 20:05 |
Myydään / Vaihdetaan 8,2mm vaijeria 100m | kuluttaja | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 27.12.2009 22:12 |
M: Vinssin vaijeria 14mm, 100m | TOHJ61 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 17.08.2006 13:39 |