![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() suzuki 1.3l ja weber dgv suutinkoottuli hommattua tollanen weberin dgv 32/36. paketti istui paikalleen kuin nyrkki silmään eli täysin bolt-on kitti. homma kuitenkin ryssiintyi melkei alkuunsa kun ei tullut luettua ohjeita oikein tarkkaan ![]() kysymys kuuluukin onko joku kikkaillut tällaisen samanlaisen probleeman kanssa että minkälaisia suuttimia tuohon kannattaisi lähteä koittamaan? nii tosiaa autoha on 89 vuosmallin samurai ja vakio moottori.
Viimeksi muokannut 0201346 : 18.04.2011 07:43 |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
1puoli/2puoli seosputket F50/F6 hajottimet 3,5/4,5 tk:t 50/80 pääsuuttimet 125/140 ilmat 170/190 ( Arvot lainattu muun käyttäjän viestistä) Pääsuuttimen ja ilmasuuttimien suhde on ainakin eri vaikka lähes samankuutioiset moottorit. Mutta mielestäni tuo "Mustaa tuutin täydeltä" viittaisi ainavaan tulvimiseen ![]() En ole välttämättä oikeassa mutta perstuntumalta näin ![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]()
täytyy viel hommata bensapainemittari ja tarkastaa et mitä painetta se oikeesti tyrkkii tonne kaasarille, mut ilmiselvästi pienempää suutinta lähettävä tilaamaa tonne pääsuuttimiks. eiköhä se siitä ala käymään
![]() Lainaus:
|
#4
|
|||
|
|||
![]() RTFM |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#6
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() täytyy suositella tota freetechnicsiä erittäin nöyrästi, tosi loistavaa palvelua ja neuvojaki saa ja paketit tulee tosi nopeesti. lähti äskettäi suuttimia muutamat tulemaa postilla ni jos se loppuviikosta alkas kehräämää. kertoivat siellä et vastaa 2.0litrasen säätöjä noilla suuttimilla.... Viimeksi muokannut 0201346 : 18.04.2011 07:45 |
#7
|
|||
|
|||
![]()
pistetäämpäs väliinformaatiota weberin istutuksesta....
suutinrumbaa olis pyöritelty useemman tuntia, tänää saapu siis freetechnicsiltä 110, 120 2kpl, 130 pääsuuttimet ja yksi 45 tyhjäkäyntisuutin. muutama tunti meni ku vaihteli suuttimia ees taas ja ajeli lenkkiä kylällä. lopulta jäi ensiökurkulle 130 suutin ja toisiokurkulle 110 suutin ni nyt pelaa koko kaasun alueella, hieman vedot tuntuu huonolta ni koitan tonne ensiökurkulle vielä takaisin 140suutinta joka siinä tehtaalta tullessaa oliki ja tuosta laitan vielä infoa myöhemmin, nyt loppui vain päivä kesken jo. toi tyhjäkäyntisuuttimen vaihto meni mielestäni persdynolla huonompaan suuntaan eli 50tyhjäkäyntisuutin kummallakin puolella. yksi jännä ilmiö tuohon vielä jäi, kun kaartaa oikealla tuntuu et bensa karkaa johonkin, mietin että olisiko kohon korkeus vielä väärä että loiskahtaa bensat toiseen laitaan..... tossa kaarroksessa huomaa kun seosmittarikin vetää laihalle.... ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostettu Weber DGV 32/36 | urpo600 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 21.12.2010 22:31 |
Ostetaan Weber DGV 32/36 | taatusti | O/M/V Muut | 1 | 16.08.2010 20:04 |
Weber 34 ich | Gravedigger | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 15.01.2010 14:58 |
M: Weber 36 | Repro | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 26.04.2009 20:13 |
o: weber 32/36 dgv | veivi | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 25.01.2006 20:50 |