![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Viimasuoja maskisuojaMistähän löytys viimasuoja maskin tukkimiseen? Näillä pakkasilla tuntuu dieselin lämmitysteho vähäiseltä ainakin nurkkapyörityksessä. Koska ole pihi, en raaski ostaa lisälämmitintä ![]() Wälly on näitä vissiin joskus tehny mut ei enää, tekiskö joku jossain johonkin? Edittiä: Rengastien autotarvikkeella on jotain malleja, näyttää lähinnä routamatosta itetehdyiltä, joten ne ei kiinnosta. Jossain ryssän pajerossa näin ihan maskin mittojen mukaan tehdyn ja oli se hiano...
Viimeksi muokannut Arska-tehtaalta : 21.02.2011 09:14 |
|
||||
|
||||
![]()
Itse olen käyttänyt yleensä "genuine bananas" merkkistä viimasuojaa, olen myös nähnyt käytössä Karhu merkkistä suojaa ja Tällehän olisi nykyään myös edullisempi Pirkka vaihtoehto.
EN tiedä vastasinko kysymykseen??? ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vaihda temostaatti kuumempaan, tai jos kone ei edes lämpeä termarin ollessa kiinni tarpeeksi(
![]() Kovasti tiukassa kulkee mielipide, että jos termostaatti ei toimi oikein niin koneessa on kylmä/kuumaongelmia?
|
|||
|
|||
![]()
Jos kyseessä on VW:n valmiste niin suosittelen autokauppaan menoa.
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ite ostin muovikaupasta sellasta mustaa 2 milliä paksua muovia ja leikkelin siitä maskin muotosen suojan ja kiinnitin mustilla nippusiteillä.
|
||||
|
||||
![]()
5mm solumuovia, ja se sitten kiinni vaikka nippareilla. Näin mä olen tehnyt.
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |