![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Audin perän kestävyys?Miten mahtaa kestää audi quatron takaperät jos tulee pajeron navat, mesen 5,6 l motti automaatilla tietysti ja 90 cm renkaat . Jakolaatikko BJ toyotan. Rungoksi cameron tyyppinen putkikasa. Paino pitäs jäädä alle tonnin.
__________________
Team Kutunjuuston "päällikkö" VOLVO ON HYVÄ PYÖRÄKUORMAAJA MERKKI |
#2
|
|||
|
|||
![]()
kyl sulla kaikki kestää anna mennä vaan
![]() ![]()
__________________
riiseli mersedes ![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Kerro sitten, miten kävi! Henkilöautokäytössä ja henkilöautorenkailla niitä ei juurikaan rikki saa. Vaikka isoja tehoja ja rata-ajoa semmoisilla onkin vedetty.
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Minkäköhän kokoinen lautaspyörä ja pinioni Audin perässä on?
Paino olisi syytäkin saada alle tonnin jos 90cm korkeita kumeja vetarin päihin sovittelee, tuolle murikalle tulee kuitenkin pyöritettävää massaa monta kymmentä kiloa/rengas enemmän kuin normaalisti. ![]() Tulee varmaan erillisjousitettu? |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
Kumpikin pää tulee erillisjousitteinen. Lapa tiimin pitäs tehdä runko siihen ja ne ajaa pajeroilla vallan,ihmeen hyvin niillä on vetovehkeet kestänyt.Jos siitä nyt jokunen murros hajoo ni kyllä niitä vielä vaihtelee,mut jos noi perät ei kestä ne loppuu aika pian. Niisä on muuten oikein kytkettävät lukot.
__________________
Team Kutunjuuston "päällikkö" VOLVO ON HYVÄ PYÖRÄKUORMAAJA MERKKI |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Kokemusta ei ole, eikä tietoa, mutta minkäs halkaisijainen lautaspyörä tossa on? Minkä kokoiset hampaat? Eli onko verrattavissa hiluxin perään, ford 9".....mikä?
Jos auton saa jäämään kevyeks, niin kyllähän hentoisemmatkin osat kestää, tietty millaisessa käytössä? Mut noi 90cm renkaathan ei ole ihan pienet ja sun kaasujalan tietäen, niin purkaisin sinuna yhden perän, jotta näkis ihan fyysisesti, että minkä näköiset rattaat siellä on, niin vois edes hieman päätellä siitä. Materiaalierojahan takuulla on eri välitysten valmistajilla. Se että jossain sprintti tai rata-autossa on vaikka 600 heppaa, mutta ei ne slicksit on kuitenkin melkoisen pienet ja kevyet suhteessa rautavanteisiin ja beadlock kehällisiin maasturin renkaisiin. Mutta pura yks murikka ja miettii sen jälkeen lisää ![]() |
#8
|
|||
|
|||
![]() Asiassa on perää..Lainaus:
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Audin ex-Kiesi | Eskimo | Chit-Chat | 19 | 15.11.2009 00:32 |
Myydään Audin alumiinivanteet | joackim | O/M/V Renkaat ja vanteet | 0 | 12.10.2009 19:33 |
Myyty M:Audin 3,6 V8 | jallu80 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 14 | 20.07.2008 17:15 |
M/V: Audin 32-tappinen V8 | Teukka | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 15 | 23.05.2007 16:14 |