Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 17.02.2011, 14:42
mauriala mauriala ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 21.06.10
Sijainti: Vampula
Viestit: 95
Perusasetus

Audin perän kestävyys?


Miten mahtaa kestää audi quatron takaperät jos tulee pajeron navat, mesen 5,6 l motti automaatilla tietysti ja 90 cm renkaat . Jakolaatikko BJ toyotan. Rungoksi cameron tyyppinen putkikasa. Paino pitäs jäädä alle tonnin.

__________________
Team Kutunjuuston "päällikkö"

VOLVO ON HYVÄ PYÖRÄKUORMAAJA MERKKI
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 17.02.2011, 15:48
tepa250d tepa250d ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 17.08.08
Sijainti: oripää
Viestit: 533
Perusasetus

kyl sulla kaikki kestää anna mennä vaan
__________________
riiseli mersedes
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 17.02.2011, 15:51
farmari:n Avatar
farmari farmari ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 04.02.06
Sijainti: länsirannikolla 64P/24I
Viestit: 1.569
Perusasetus

Kerro sitten, miten kävi! Henkilöautokäytössä ja henkilöautorenkailla niitä ei juurikaan rikki saa. Vaikka isoja tehoja ja rata-ajoa semmoisilla onkin vedetty.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 17.02.2011, 16:51
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.050
Perusasetus

Minkäköhän kokoinen lautaspyörä ja pinioni Audin perässä on?
Paino olisi syytäkin saada alle tonnin jos 90cm korkeita kumeja vetarin päihin sovittelee, tuolle murikalle tulee kuitenkin pyöritettävää massaa monta kymmentä kiloa/rengas enemmän kuin normaalisti.
Tulee varmaan erillisjousitettu?
__________________
Montenegro Offroad Club#10
Montenegro Racing #4
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 17.02.2011, 17:18
Viipo:n Avatar
Viipo Viipo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 06.09.06
Sijainti: Joensuu, .
Viestit: 4.183
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Repro Näytä viesti
Minkäköhän kokoinen lautaspyörä ja pinioni Audin perässä on?
Paino olisi syytäkin saada alle tonnin jos 90cm korkeita kumeja vetarin päihin sovittelee, tuolle murikalle tulee kuitenkin pyöritettävää massaa monta kymmentä kiloa/rengas enemmän kuin normaalisti.
Tulee varmaan erillisjousitettu?
En olis huolissani mistää pyörivästä massasta, vaan ihan vetarinpään ja maan välisestä vipuvarresta. Kun iso mersunkone vääntää, niin luulis, jotta tuossa tulee ekana hammaspeikko kylään...
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 17.02.2011, 19:41
mauriala mauriala ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 21.06.10
Sijainti: Vampula
Viestit: 95
Perusasetus

Kumpikin pää tulee erillisjousitteinen. Lapa tiimin pitäs tehdä runko siihen ja ne ajaa pajeroilla vallan,ihmeen hyvin niillä on vetovehkeet kestänyt.Jos siitä nyt jokunen murros hajoo ni kyllä niitä vielä vaihtelee,mut jos noi perät ei kestä ne loppuu aika pian. Niisä on muuten oikein kytkettävät lukot.
__________________
Team Kutunjuuston "päällikkö"

VOLVO ON HYVÄ PYÖRÄKUORMAAJA MERKKI
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 18.02.2011, 07:53
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

Kokemusta ei ole, eikä tietoa, mutta minkäs halkaisijainen lautaspyörä tossa on? Minkä kokoiset hampaat? Eli onko verrattavissa hiluxin perään, ford 9".....mikä?

Jos auton saa jäämään kevyeks, niin kyllähän hentoisemmatkin osat kestää, tietty millaisessa käytössä? Mut noi 90cm renkaathan ei ole ihan pienet ja sun kaasujalan tietäen, niin purkaisin sinuna yhden perän, jotta näkis ihan fyysisesti, että minkä näköiset rattaat siellä on, niin vois edes hieman päätellä siitä. Materiaalierojahan takuulla on eri välitysten valmistajilla.

Se että jossain sprintti tai rata-autossa on vaikka 600 heppaa, mutta ei ne slicksit on kuitenkin melkoisen pienet ja kevyet suhteessa rautavanteisiin ja beadlock kehällisiin maasturin renkaisiin.

Mutta pura yks murikka ja miettii sen jälkeen lisää
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 18.02.2011, 23:04
RIPAX RIPAX ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 24.04.09
Sijainti: vihti
Viestit: 2.246
Perusasetus

Asiassa on perää..


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jare Näytä viesti
Kokemusta ei ole, eikä tietoa, mutta minkäs halkaisijainen lautaspyörä tossa on? Minkä kokoiset hampaat? Eli onko verrattavissa hiluxin perään, ford 9".....mikä?

Jos auton saa jäämään kevyeks, niin kyllähän hentoisemmatkin osat kestää, tietty millaisessa käytössä? Mut noi 90cm renkaathan ei ole ihan pienet ja sun kaasujalan tietäen, niin purkaisin sinuna yhden perän, jotta näkis ihan fyysisesti, että minkä näköiset rattaat siellä on, niin vois edes hieman päätellä siitä. Materiaalierojahan takuulla on eri välitysten valmistajilla.

Se että jossain sprintti tai rata-autossa on vaikka 600 heppaa, mutta ei ne slicksit on kuitenkin melkoisen pienet ja kevyet suhteessa rautavanteisiin ja beadlock kehällisiin maasturin renkaisiin.

Mutta pura yks murikka ja miettii sen jälkeen lisää
Peristä puheen ollen,tuli mieleen(omituiseen?)eräs nippa tieto paikalliselta turbo sepältä: sillä oli muinoin Austin metro 6r4 ralliauto. Vehkeellähän ei oo mitään tekemistä vakio metron kanssa mut äijä sanoi mm.vetoakseleiden olevan jostain tuotanto austinista,ja kuten pirtaan kuuluu ei tämäkään britti ollut tunnettu voimansiirron lujuudesta. Kuulemma jonku bemarin perät ja vetarit oli helposti sovitettavissa. Liittyx tää johonki??..
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Audin ex-Kiesi Eskimo Chit-Chat 19 15.11.2009 00:32
Myydään Audin alumiinivanteet joackim O/M/V Renkaat ja vanteet 0 12.10.2009 19:33
Myyty M:Audin 3,6 V8 jallu80 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 14 20.07.2008 17:15
M/V: Audin 32-tappinen V8 Teukka O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 15 23.05.2007 16:14


Sivu luotu: 20:29 (GMT +2).