![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() EUROTRIAL 5.-7.8. 2011 Sedlčany,TsekkiVuoden 2011 Eurotrial järjestetään Tsekeissä 5.-7.8 .Ensimmäistä kertaa Eurotrialkokous pidettiin kisat järjestävässä maassa,eli allekirjoittaneella oli mahdollisuus päästä vakoilemaan kisamaastoa etukäteen,ohessa jokunen kuva ko. paikasta. Maa-aines on hiekka/savisekoitusta,ja ainakin nyt kun se oli märkää,myöskin hel...tin liukasta.Kuivana se taasen on tod.näk. kivikovaa,samantapaista kuin San Marinossa. Kokouksessa käsitellyistä asioista Junde lupasi laittaa yhteenvedon tänne kunhan saapi oikoluettua ne. Osoitteesta www.eurotrial.cz löytyy lisäinfoa ajan mittaan kunhan saavat sitä sinne laitettua,tällä hetkellä siellä on vain ilmakuva alueesta. Eli nyt kaikki suunnittelemaan tulevan suven loma/kilpailumatkaa. Örkki P.S Reiman saa vissiin jo laittaa listaan ![]()
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Tässä muutama kuva lisää:
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Hyvältä näyttää. Aika makee "officrossi" rata olis jo niillä oikein lähtövaloineen. Oliko mitään huhua, että tuleeko alueelle esimerkiksi tehtyä kivikkoa tai betoni esteitä? Vai ajetaanko maapohjalla?
Toihan näyttää kivan mäkiseltä ja vähäisesti olis kiviäkin, joten pitäsköhän alkaa Willysteriin sovitteleen talvella sitä nelipyöräohjausta taas takaisin ![]() ![]() PS. pitääks toi pistorasian yks tappi repiä irti, että härmäläinen pistoke siihen sopii ![]() ![]() ![]() ![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
650 kilsaa rostockista ilmeisesti eli kiire tulis tuoda muksut kouluun taas
ja jare poraa härmäläiseen pistokkeeseen reiän ni ei tartte seuraavalla kerralla tuhota tsekkien pistorasioita ![]()
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Jaksot on suunniteltu sijoitettavaksi pitkin mäkiä ja metsiä eli ihan luonnon pohjilla mennään.Huoltoalue,parc fermé,katsastus, ruoka/juomateltta ym. ns. "ei-kilpailutoiminta" sijoittuu tuohon stadionalueelle.
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Kysyin itseltäni lomaa ja lupasin
![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Kuski Reima Kirsiaho Apukuski Päivi Kiertonen Auto NajaMog Ryhmä Prototype Katsastuskorttii en oo viäl tilannu. |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Laitan lisää tietoo kunhan kerkiän vääntää sen älyttävään muotoon, mutta niistä sähkörasioista sen verran että uusimmissa mneikäläisissä pistokkeissa on jo se reikä tota maadotusta varten! Katsokaa vaikka :-)
Rinteistä sen verran että ne ovat todella pitkät ja jyrkät! |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Ja tässä ote tekemästäni raportista..
Komiteaan osallistuvat maat velvoitetaan suorittamaan jäsenmaksu, jolla katetaan komitean toiminnasta aiheutuvat pakolliset maksut, kuten kotisivuista aiheutuneet kulut sekä Eurotrial nimen tuoterekisteröinnin kulut. Tähän asti nämä kustannukset on hoitanut omasta pussistaan Saksan edustaja Klaus Hofmockel. Jokainen maa saa itse päättää kuinka maksuun rahat keräävät, suomessa pyritään saamaan raha kilpailuun osallistuneilta autokunnilta jolloin summa on 7€ per 2010 osallistunut autokunta. Jäsen maksun suuruus päätetään vuosittain kokouksessa ja sen on tarkoitus vain kattaa toiminnan kulut. Sääntötarkennuksia: - Original luokassa on korin suojaamiseksi tehdyt suojat kielletty! Turvakaaret saavat kuitenkin olla korin ulkopuolella vaikka näiltä osin suojaavatkin myös koria. Alustan suojaus on kuitenkin edelleen vapaa. - Täydellinen kaarikehikko pakolliseksi kaikissa luokissa kuten nyt Modified luokassa - Sallitaan polttomoottorin korvaaminen sähkömoottorilla prototype luokassa, akkujen tulee täyttää samat turvamääräykset kuin käynnistys akkujenkin. - Promodified luokasta poistettiin 2012 sääntö koskien korin pienentämis kieltoa - Ohjauspyörä jolla autoa on tosiasiassa ohjattava on pakollinen kaikissa muissa luokissa paitsi prototype luokassa jossa muutkin tavat ohjata ovat sallittuja - Ikkunaverkot tai käsiremmit pakollisiksi muissa kuin Origial ja Standard luokissa, näissäkin suositeltavat - langaton radioyhteys kuljettajien välillä (wireless intercom) on kielletty esiintulleiden väärinkäytösten seurauksena - Modified luokassa ei saa siirtää jousia sivuttais-suunnassa vaan vaihdetun akselin kiinnittäminen on toteutettava jollakin muulla tavalla! (ongelma etenkin norjalaisissa Suzukeissa) Seuraava Eurotrial kilpailu järjestetään Tsekin Sedlcanyssa 5-7.8.2011 Alueella on sähkön syöttö, suihkut (n.10kpl) sekä wc:t (n20kpl). Varikko ja parkferme ovat lähekkäin, mutta erilliset alueet joilla 24H vartiointi välillä 1.8–8.8.2011 parkfermestä auton saa vain tunnistus ”prikalla” joka vastaa autoon laitettavaa tunnistetta. Koko kilpailun ajan on alueella pelastushenkilöstö sekä ambulanssi. Alustavasti ilmoitettu ilmoittautumismaksuksi 210€ Kannustajille tiedoksi, lähin seuraava leirintäalue n. 10km päässä kilpailualueesta, varikolle ei mahdu ylimääräisiä ajoneuvoja ja kilpa-autojen mahdolliset traileritkin sijoitetaan erilliselle traileri parkkipaikalle. |
#10
|
|||
|
|||
![]()
Taitaa tuosta jousien siirtämisetä sivuttaissuunnassa tullla pikkuinen ongelma yhteen vihreeseen modi suzukiinkin.
Tuleeko tuo sääntö voimaan jo Tsekeissä?? -Jyki |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Valitettavasti sääntö on jo ollut voimassa, nyt vasta heräsivät että perhana noihan ovatten siirtäneet jousien paikkoja!
Eli on voimassa jo Tsekeissä. |
#12
|
|||
|
|||
![]() JEEBOULainaus:
Tai sitt ei, tai ehkä gummiski (ajatuksena egolooginen kavion jälki) Z Z Z Z Z Z Z Z Z Z Z Z |
#13
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Niin ja kai meeki sitä kisa putjettia kasaillaan ja pähkitään. olisko kellään kiinnostusta autojen yhteiskuljetukseen???????? T:Tero S |
#14
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() |
#15
|
|||
|
|||
![]()
Nyt kun tämä on sopivasti taasen noussut unhon yöstä esille niin ilmotelkaapa ne kiinnostuneet,ketkä ei vielä ole sitä tehneet,halukkuutenne lähteä puolustamaan Suomen mainetta ja kunniaa maailmalle.
Haluaisin saada selville mahdollisimman ajoissa lähtijöiden määrän per luokka,jotta osaisin sitten alkaa utelemaan mahdollisia paikan tarpeita muiden maiden joukkueista. Ilmoitella voi tänne palstalle tai henk.koht. s-postilla mika.finer@gmail.com,tai puhelimitse 0400-809210. Sivuilla www.eurotrial.cz ei toistaiseksi ole tapahtunut päivityksiä,mutta sieltä jossain vaiheessa sitten löytyy lisäinfoa. |
#16
|
|||
|
|||
![]()
Nyt onpi www.eurotrial.cz -sivuilla sen verran päivitystä tapahtunut että sieltä löytyy ilmoittautumiskaavakkeet,kisaviikon päiväohjelmat sekä infoa oheistapahtumista;ke 3.8. vesipuistotrippi ja to 4.8. sightseeing Prahassa.Ilmoittautumiset näille reissuille hoituu samalla ilmoittautumiskaavakkeella kuin itse Eurotrial-kilpailuun.
HUOM!!Ilmoittautumiset ja osallistumismaksut(sekä kilpailuun että mahd. vesipuisto/sightseeing) pitää olla kisajärjestäjällä viim. 15.6. eli viimeistään viikkoa ennen minulla eli 8.6. !! Eli minä kerään jälleen paperit ja rahat ja hoidan ne sitten keskitetysti eteenpäin. |
#17
|
|||
|
|||
![]()
www.eurotrial.org -sivuilta löytyy nyt tälle vuodelle päivitetyt trialsäännöt.
|
#18
|
|||
|
|||
![]()
onko säännöt muilta osin samat ku viime vuanna paitsi ne punasella kirjotetut
|
#19
|
||||
|
||||
![]()
Kuulemma liukkaita ja kapeita portteja luvassa, ilmoitteli Aapeli tänä aamuna. Tänään kuulemma pari harjoitus/testijaksoa auki, joten illemmalla saadaan ehkä lisää uutisia ja mielipiteitä tulevasta viikonlopun rutistuksesta.
|
#20
|
||||
|
||||
![]()
Tumppi veikkas, että näissä olosuhteissa vois paras rengas olla tyyliin 42" TSL Swamper ja TODELLA rohkeasti leikattuna, eli vähä niinku "Tennessee cut" meiningillä, jota harrastellaan siis USA:n eteläisemmissä osavaltioissa. Mutta nyt mennnään kuulemma IROKilla ja V6 koneen täydellä laululla
Aapelin kommentoi, että kyllä pitbull tuntui testijaksoilla pitävän höänen mielestään yllättävän hyvin noin niinku boggerin jälkeen, mutta epäili pitoa, jos lauantaina sataa. Portit on kuulemma kapeat ja jotenki jäi se fiilis, että pojaat ei ollu edes ajattelemassakaan voittoa ![]() ![]() Saksan Jürgen Wagner totesi muutamien jaksojen olevan todella vaarallisia, eikä meinannut itse ottaa mitään "hulluja riskejä". Oli kuulemma talven aikana korjaillut auton lähes uutta autoa vastaavaan kuntoon, eikä näin ollen halua edes tuhota sitä, mutta ei myöskään meinaa ajaa silti huvikseen. Eli tarkkaa ja varmanpäälle olevia linjoja oli hänen suunnitelmissa ja auto sunnuntain jälkeen ehjänä kotiin. Esa "Espen" Hakala on löytänyt taas voitontahtonsa ja ajohalunsa. Hyvä niin!!! Auto tuntuu kuulemma myös pelaavan ja hän toivoo, että tulisi hieman sadetta, jolloin hänen 38,5 ja 11 leveä (kapea) Boggerit pääsisivät oikeuksiin ja pesis muut renkaat 5-0 ![]() Norjan poika ja yhden vuoden Suomen Trial Cup Mestari Kjellis Rimstad taas ei pahemmin stressannut ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
#21
|
||||
|
||||
![]() |
#22
|
||||
|
||||
![]()
Aikas mutainen trial kisa
![]() ![]() |
#23
|
|||
|
|||
![]()
Todella upeeta, onnea Tumpille ja koko tiimille täältä Hämeenlinnasta HIANOO
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Sääntökirja 2011 julkaistu | Junde | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 12.11.2010 16:33 |
Myyty Nissan KingCab 2,5 D '89 (Leimaa 07/2011) | terppi | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 22.10.2010 15:15 |
Muutos 2011 puolueeksi | Arska-tehtaalta | Chit-Chat | 0 | 08.10.2010 20:06 |
Off Road säännöt 2011 | -B- | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 21.09.2010 18:52 |
Suomi - Tsekki tulosveikkaus | bono | Jääkiekko | 14 | 02.05.2003 09:47 |