![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() SJ 410:iin 5 vaihteinen modifioitu suzuki laatikkoOnko kukaan kasannut 410:iin 5 vaihteista laatikkoa hitaalla 3.652 ykkösellä siten että vaihteiston kuorien etuosa ja kytkinakseli ovat 410 vm 86 tai nuoremmasta ja pääakseli +sivuakseli + vaihteensiirtäjät + vaihteiston häntäosa ovat 413 mallista ? Jaksaako litranen voimanpesä vetää tuolla ylivaihteella? Mielipiteitä / mahdollisia kokemuksia kaivataan. vasemmalla 410 vanha laatikko, keskellä 410 nuorempi laatikko , oikealla 413 laatikko
Viimeksi muokannut 4WD : 30.09.2010 19:52 |
#2
|
||||
|
||||
![]()
isommat pyörät alle niin ei tarvii ylivaihteita..
![]() ![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]() ei jaksa
tuskin jaksaa, kun ei 413 jaksa vitosta 235/75/15 renkailla .
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Ai ei jaksa vai ???!!!! tosin meillä "tossun" välitykset mut ei ne isoo puolta niin paljoo tiputa,ja ennen välityksiä jakso mennä ihan hyvin 30" mutikoilla.
__________________
-Kaikki alta 100 tonnimetriset on laskureita, yli olevat on nostureita -Rantakunnossa se on hyljekkin -KYM#6 |
#5
|
|||
|
|||
![]() :(![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Onko tietoa sopiiko noi laatikoiden osat ristiin noin kun olen suunnitellut vai pitääkö vain laittaa laatikot osiksi ja kokeilla?
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan hj 4 tai 5 vaihteinen EHYT laatikko | VonLeka | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 22.06.2010 22:11 |
Ostetaan HJ:n 5-vaihteinen laatikko | Joske | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 24.05.2009 15:26 |
O: Patrolin 4 tai 5 vaihteinen laatikko | bluevan | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 15.04.2008 22:00 |
O:HJ60 5-vaihteinen Laatikko | sakari65 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 09.11.2007 18:22 |
M: Hj:n 5-vaihteinen laatikko+jakis | asko | O/M/V Muut | 9 | 12.04.2005 18:40 |