![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() BJ-40:sen ehjäystäDodiin, eli aloitettiin isännän vanhan Bertan kunnostus. Tarkoituksena olisi hitsata kaikki ruosteet, tehdä SOA, tehdä koneremontti ja tarkastaa kytkin. Sitten kun on liikaa rahaa niin laitamma isommat rattaat jotta saahaan katu-uskottavuutta ![]() Koitetaan tehä mitä osataan ja jos ei osata niin sitte lämmitämmä saunan ![]()
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Nostettiinpa kori pois päältä. Korin ala-osassa on melko paljon paikkailtavaa, mutta ylä osa ei ole ruosteessa juuri ollenkaan. Auto olis tarkotus laittaa huoltoautoksi liikenteeseen eli ei tule mahottomia korotuksia, mitä nyt lain nimessä saa laitella. Hakusessa olis mersun 3.0 td kone, jonka uskoakseni saa istuttaa bj:hin, koska iskutilavuus lähelle samaa b moottorin kanssa.
![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Eli taas on pajotettu ruiseria.
Alotettiin soa:n tekeminen ja joku oli vetänyt takarattaat momenttiin, eihän ne lähtenyt muuten joten piti hienosäätölekalla naputtella avainta ![]() Toinen seppä alako hylsyä irrottelemaan ja sittehän siltä lensi t-väännin 60 litran saaviin joka oli täynnä polttoöljyä. Sai poka kunnon ihovoiteet ![]() Huomenna uuestaan. |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Ja vielä pari kuvaa pohjasta.
Tässä on kaks selostajaa mutta höpötetään samasta rojektista. |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Taas on hajotettu ruiseria.
Otettiin taka-akseli irti ja aloitettiin etuakselin irroitus. Hankalaa hommaa kun ei ole mitään tunkkia, kakkoskakkosen parrun ja pölkkyjen kanssa soveltaen saatiin keulakin ilmaan. Joutuu jonkun tunkin hommaamaan että saahaan kone irti ![]() Jos jollakin olisi myytävänä toimiva suoraruisku tiisseli kone (3.0-4.0 l) niin vois laittaa yv:tä ruiseribj40:selle. |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Joo taas vähän p(h)ajotettiin lisempää ruiseria. Ei tullut kuin yksi kuva. Otettiin etuakseli irti ja aloitettiin soa:n tekeminen. Osa tappiota tuli ko poka hienosäätölekalla kevyesti naputtaen yrittu purkaa taka-akselia, lyönti män huti ja pinnapultti katkesi.
![]() Haettiin motonetistä 2 kpl 2tn pullotunkkia. Helpottu muuten huomattavasti cruiserin nosto ko ennen nosteltiin käsivoimin ![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Taas tehtiin kovia hommia.
Ensin motti pois, 2 kpl pullotunkkia, kunnon nippu lauta kalikoita,harkkoja, laattoja, ruiserin puskuri ja kakkoskakkonen parru. Niillä se lähti, reilusti kone ilmaan ja runko takakautta pois. Saatiin jo taakse lehtijouset oikealle puolelle akselia. Vielä traction bar ja etuakselille soa. Katotaan mitä huomenna suahan aikaseksi. Hiljasta sakkia palsta täynnä ko kukaan ei etes hauku meän tekosia ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
410 ehjäystä | nuti-90 | Maasturiprojektit | 210 | 16.04.2017 17:04 |
rungon/korin ehjäystä mimmoset pohjamyrkyt? | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 10.02.2008 16:17 | |
brittiläisen maastoauton ehjäystä (pari kuvaa) | velikani | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 17.05.2007 16:09 |