![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Työvaloista??Saako auton katolla olla työvaloja jotka on suunnattu eteenpäin? Olen mielstäni jostain lukenut että saisi olla mutta en löydä sitä juttua enää! Jos jollain varmaa tietoo ja jotain linkkiä mistä sais tulostaa prosyyriä kattastusmiehelle, ku alkovat mariseen et ei saa olla. Autohan on LJ70 ja huoltoauto.
|
|
||||
|
||||
![]()
Huoltoautossa saa olla tarvittava määrä työvaloja, kunhan nämä on tehty sellaiseen käyttöön esim. lisäpitkät ei tässä tarkoituksessa käy. Käske soittelemaan aken suuntaan, siellä opastavat inssiä asiassa
Parempi 10 ruuvia löysällä, kuin 1 liian tiukalla Viimeksi muokannut Caddy : 25.11.2009 22:22 Perustelu: söörtsilläkin löytyy |
|
|||
|
|||
![]()
Olipas nopiaa toimintaa!
Yritin niille katsastumiehille sanoo et ne sais olla siä katolla mutta eihän mua uskonu, muutaku laittovat korjauskehotuksen lappuun! Kun ny vaan löytyys jostakin sellanen paperi missä lukee selevällä suomenkielellä että ne saa olla siä katolla. |
|
||||
|
||||
![]()
huolto ja pakettiautossa saa olla työ/lastaus valoja, erillisillä katkaisimilla jotka muistaakseni pitää olla merkkivalollisia.
|
|
||||
|
||||
![]()
Saa olla valot katolla, mutta eteenpäin niitä ei saa suunnata.
Tuolla tarkemmin -> http://forums.offipalsta.com/showthr...ght=ty%F6valot
Montenegro Offroad Club #21 Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96 Viimeksi muokannut HeikkiH : 25.11.2009 23:40 Perustelu: linkki lisätty |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mää oon ny yli 10v leimannu maasturia, ja aina ollu työvalot etuviistoon, ja 4 kpl muualllekkin. Tosin auton rekkariotteessa on ollu teksti: Vaihtotoehtoinen käyttö: AURAUSVARUSTUS. Koskaan ei oo kukaan valittanu asiasta, ei edes lentävät juhannuksena ![]() ![]() Mulla se aura kyl on aina ollut, mutta silti. Hakekaa muutosleima otteeseen et: Vaihtoehtoinen käyttö: AURAUSVARUSTUS... ![]() ![]()
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kokemuksia työvaloista??? | PeteTurku | Tekniikka & Jutustelu | 42 | 30.03.2008 14:36 |
Vielä kerran työvaloista | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 16.10.2006 20:01 | |
vielä työvaloista | Karhu67 | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 03.10.2006 17:20 |
Kymysys työvaloista | VonLeka | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 27.05.2006 16:00 |