![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Mitsu pajeron rakenteluaJuu nivan tilalle tuli sitten tollainen 87v mitsu ostetttua. Ei ollu ostaessa kuuleria mutta nyt se jo on paikoillaa. Auto on tarkoitus pitää tiellä ajettavana pelinä millä nyt voi poiketa mettän puoleenkin aina tarpeen vaatiessa. Pientä korotusta pitää tehä ja ajan saatossa laittaa mutiaset alle. Nyt on 255 kitkat ja niillä ajetaan kunnes on rahaa rankaisiin. Taakse pitäis melkein uudet jouset laittaa mutta jos nyt jatkais riipukkeita ja laittais yhen lehden vain lisää. Kylki putket tulee ku on niin nätti peltinen pirssi että harmittaan alkais jos ottais puu kontaktia niin vähän suojaa laittaa. Kuvan laitan ku jaksan ottaa sellaisen. Vinssi pitäis kanssa saaha laitettua. Olisko muuten kellään mitsun mekaanista vakio vinssiä tahi sitten tojon mekaanista vinssiä joutilaana. Voisin halvalla ostaa sellaisen.
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
No niin nyt on jonkin moinen kuva. Kalvotin lasit tänään. ja kaikkea pientä muutakin tullut tässä viime aikoina tehtyä. Lähinnä huoltoa ja sit sen kuulerin laitoin.
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
No niin nyt olis sitten pitemmän riipukkeet takana. Huomenna jos jaksais keulaa ruuvata vielä korkeammalle. Joku päivä alkaa tutkiin mitä vaatii korin korotus.
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
Mites paksua kamaa noi riiput on? Kestääkö varmasti?
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
No ne on 5mm lattaa että jospa ne kestäis. Ja eiköhän tuon huomaa jos ei kestä
![]() Ja on siinä kuitenkin hitsattuna se keski tuki joka vaikuttaa ihan vitusti. Olis se aika vetelä ajaa jos ei sitä olis laittanut. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
itse tein kanss keskituen heti eka koeajon jälkeen..vaikka mull aoli korojouset ja ei noin pitkiä riippuja..
auto veti puolelta toiselle ym kun kiihdytti ja hölläsi.. kannaattaa kaikki noi takapuslat vaihtaa ei ole kalliita,ja kato että U-pultit ei ole löysät,mulla oli toinen puoli pallerossa löystyny,ja katkesi kun siihen koski joten piti tehä uudet se vaikutti paljon siihen ajoon kanss
__________________
Vittunko mä työnnän nää perrkele ! ! Viimeksi muokannut Heegi : 21.09.2009 22:27 |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=64170 |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Eteen aloin jo vähän puskuria hahmotteleen. Sama materiaali ku kylkiputkissa.
Tulee kaks tollaista putkee päällekkäin ja ylempään sit 60cm hahlo vinssiä ajatellen. Ja nautarauta tulee noihin putkiin suoraan kiinni. |
#9
|
|||
|
|||
![]()
No niin puskuri olis maalausta vaille valmis. Tuli siinä ajatus katkos että olis pitänyt tehdä hymynaama mallinen mutta eiköhän se mene nyt noinkin.
Joustoja kävin vähä kokeileen niin ei toi kyllä jousta yhtään mihinkään ku nivaan vertaa ![]() |
#10
|
|||
|
|||
![]()
Vähän päivittää tätäkin.
Elikkäs renkaat on tulossa vihdoin ja viimein. Kesän päälle ottaa kaarista ruosteet kiinni ku vielä pääsee ilman hitsauksia. Talveksi tuli tehtyä puskulevy keulalle ja sitä käyttämään laitoin 1300kg vetävän mökiä vinssin ku sellainen sattui hyllyssä olemaan. No se vinssi on mut pelastanut jo muutaman kerran ku pallero on jäänyt kannon/kiven nokkaan keikkumaan. Ei uskois mutta niin se vain on aina irronnut ![]() |
#11
|
|||
|
|||
![]()
Kyllä se vain niin on että renkaat tekee auton. Vaikka noi nyt ei ole ku 31" mutta silti.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
pätkä pajeron rakentelua | awd | Maasturiprojektit | 22 | 26.11.2013 23:35 |
hj-60 soa. yms... rakentelua | Jani E | Tekniikka & Jutustelu | 65 | 21.01.2008 19:10 |
L: Mitsu Pajeron takapenkki | Hujane | O/M/V Muut | 0 | 09.04.2007 07:09 |
vuoden 1997 Mitsu Pajeron orgis aluvanteiden.. | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 23.09.2005 16:45 | |
Rakentelua | paapu | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 15.08.2003 09:09 |