![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() HJ, SOA ja suora runkopalkkiEilen illalla sain taka-aksilan jousipakkojen alle, ja siinä muutamia hetkiä auton alla ährättyäni sain älynväläyksen runkovaurioiden korjaamisesta: nyt kun SOA tulee, niin tarvitaanko tuota akseliylistysväistöä runkopalkissa? Olisi aikas komeeta uusia koko rungon takapuolikas suoralla palkilla. Ottaako kiinni? Ahdistaako? Miksi ei? Jos ei muuta haittaa, niin haittaisiko kilvittämistä (JOS joskus vielä...)?
__________________
A-P *Muovi on saatanasta* KAIKKI ihmiset ovat mölöjä, kunnes toisin todistavat. |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Tuo käynyt itselläkin mielessä, sais tehtyä tankin sinne rungon suojiin parempaan paikkaan.
Varsinkin jos meinää vielä lyhentää perän. Eikä tarvii tehdä niitä puolenmetrin joustorajoittimiakaan ![]() Leimamies vaan askarruttaa, ja taitaa olla enempikin inssistäkiinni kelpaako. Pitääkin kysyä samalla kun haen kikottimeen puuhalaput ens viikolla. |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
tulla ikinä purkamaan pois = hyvästi soasuunnitelmat (en varmaan ois kyllä tehnykää). Takajousien taaimmaisien korvakkojen ja runkopalkin väliin piti vaan askarrella paskarrella korotuspalat (luonnollisesti sen korkuset kun runko nous). Leimalla en oo vielä ehtiny käymään kyseisellä teoksella, itketään siellä sit. Omasta mielestäni sen verran hyvin toteutettu + tinattu kiinni, ettei pitäs olla rutisemista. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Täällä on juttua rungon tekemisestä suorasta, tässä tapauksessa vaan tehty ylityksen kohdalle mutka. Osa kuvista näemmä häippässy: http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=51798
Mittapiirroksesta luulisi olevan apua ko. projektissa myös. |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Hjoo, mittapiirrosta on kytätty kuin perkele pipliaa. No ei minun siitä mitn vikaa tarttenu löytää kuten hänen, mutta intensiteetti samaa luokkaa.
![]()
__________________
A-P *Muovi on saatanasta* KAIKKI ihmiset ovat mölöjä, kunnes toisin todistavat. |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Olisko tuo ollut kuitenkin väärä linkki? Kun me tehtiin kyllä alkuperäisen kaltainen runko, mutta joku toinen projektikertomus oli missä oli suora tuo rungon takaosa. Pitääpä yrittää kaivaa sitä esiin.
EDIT: niin tuossa varmaan se oikea topicci? http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=48719 Viimeksi muokannut Lanttola : 14.02.2009 17:51 |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Hiluksissa oli joku edellinen omistaja korvannut rungon taka-aisat paksuseinämäisellä profiililla tyyliin kantti kertaa kantti.. takapätkät suorat. Katsastuksessa tutkivat tarkemmin vain saumakohdat, ei sanoneet muuten mitään.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Rangeen TBI, Suikkaan suora sytkä yms... | pjtk | Linkit | 1 | 23.03.2006 21:13 |
Suzuki 410 Hyvä suora konepelti | O/M/V Muut | 1 | 30.10.2005 12:09 | |
O: SJ413/Samurai konepelti, suora | LaaLaa | O/M/V Muut | 0 | 11.10.2005 09:47 |
M: 2.0 24v toyon suora kutosmotti | bj45lava | O/M/V Muut | 0 | 15.10.2004 21:18 |