![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() ln 110 korotusyritin haulla mut ei selvyyttä.siis mitä vaatii jos korottaa rungon ja korin välistä 60mm.pitääkö ohjaus tankoa jatkaa.kuinkas keppien laita
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Ohjauksen jatko, puskurin korotus, jäähyttäjän lasku, tulipellin avarrus, piuhojen päästely, polttoaiheen täyttöletkun jatko, vaihdekeppien vääntely ja/tai jatko yms kukin tavallaan. Siinä kai tärkeimmät.
|
#3
|
|||
|
|||
![]() LN
kuinkas noita keppiä on toteuteltu.onko niitä vaan jatkettu jonka jälkeen keppi on painava ja vaarana et hyppii vaihteet päältä.vai onko jostakin saatavilla sellasta väli holkkia laatikon ja kepin väliin,vähä niiku vaihteen välin lyhennin mut vaan korottava.ja sitten toi ohjaus,akseli lattialle rälläkällä poikki ja parisenttiä väliin ja kemppiä perään vai onko olemassa laillisia juttuja
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Pikkusen mittava homma:
- jarruletkut/putket - jarrutehostajan putket - vaihdekeppien jatkaminen - lämityslaitteen letkut - rattiakselin vaihto (katsastuksessa EI HYVÄKSYTÄ hitsattua akselia --> jatka "rättinivelellä", jos mahdollista) - Vaihekeppit jatkoon - Syylärin "pudotus" tai sähköflektin asennus - vesiletkujen vaihto - polttoaineputket jatkoon - sähköpiuhat jatkoon - kytkin ja kaasuvaijerit???? - käsijarru??? Tossa nyt ensimmäisex eteen tulevat... Ja sitten PAINOPISTE NOUSEE ja TULEE kiikkerämmäksi --> mites renkaat, kun KOKONAISKOROTUSTA saa tulla 115 - 150mm??? (Jousitus Xmm + kori 60mm + renkaat Xmm = 150mm) KANNATTAAKO???
__________________
--------------------------------------------- # # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # # --------------------------------------------- |
#5
|
|||
|
|||
![]()
YRITETÄÄN AINAKIN
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Vähän ehkä liioitellaan homman vaikeutta. Ei se mitään sähköjohtojen jatkamista vaadi. Rattiakselissa on pultti"karvi", laitat siihen väliin jonkun vahvan välikappaleen ja pitkillä pulteilla kiinni. Syyläri täytyy laskea ja polttoaineen täyttöputki jatkaa, ihan niin kun edellä mainittiin. Tunkkaile koppaa pikkuhiljaa ylös ja kuuntele ja katsele mistä ahdistaa, sitten vaan päästelet paikkoja löysäksi tarpeen mukaan. Ja jos sitä painopisteen nousua pelkää niin sitten ehkä parempi siirtyä noihin madallettuihin harrasteautoihin.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
HDJ:n korotus | IVP4x4 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 14.09.2007 06:45 |
Korotus | Offimatti | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 18.07.2006 15:45 |
LJ:n korotus 2" | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 30.01.2005 19:48 | |
K-A:n korotus? | miksu1 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 23.01.2005 21:05 |
HJ-60 Korotus | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 16.06.2003 04:49 |