Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 15.11.2008, 19:00
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

ln 110 korotus


yritin haulla mut ei selvyyttä.siis mitä vaatii jos korottaa rungon ja korin välistä 60mm.pitääkö ohjaus tankoa jatkaa.kuinkas keppien laita

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 15.11.2008, 21:20
ariman:n Avatar
ariman ariman ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 29.12.04
Sijainti: Eagle-City, Finland.
Viestit: 1.033
Perusasetus

Ohjauksen jatko, puskurin korotus, jäähyttäjän lasku, tulipellin avarrus, piuhojen päästely, polttoaiheen täyttöletkun jatko, vaihdekeppien vääntely ja/tai jatko yms kukin tavallaan. Siinä kai tärkeimmät.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 15.11.2008, 22:07
Ht35gte Ht35gte ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 02.10.08
Sijainti: Lapua
Viestit: 66
Perusasetus

LN


kuinkas noita keppiä on toteuteltu.onko niitä vaan jatkettu jonka jälkeen keppi on painava ja vaarana et hyppii vaihteet päältä.vai onko jostakin saatavilla sellasta väli holkkia laatikon ja kepin väliin,vähä niiku vaihteen välin lyhennin mut vaan korottava.ja sitten toi ohjaus,akseli lattialle rälläkällä poikki ja parisenttiä väliin ja kemppiä perään vai onko olemassa laillisia juttuja
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 15.11.2008, 23:35
Mikki:n Avatar
Mikki Mikki ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 14.06.05
Sijainti: Hyvinkää, Finland.
Viestit: 1.462
Perusasetus

Pikkusen mittava homma:
- jarruletkut/putket
- jarrutehostajan putket
- vaihdekeppien jatkaminen
- lämityslaitteen letkut
- rattiakselin vaihto (katsastuksessa EI HYVÄKSYTÄ hitsattua akselia --> jatka "rättinivelellä", jos mahdollista)
- Vaihekeppit jatkoon
- Syylärin "pudotus" tai sähköflektin asennus
- vesiletkujen vaihto
- polttoaineputket jatkoon
- sähköpiuhat jatkoon
- kytkin ja kaasuvaijerit????
- käsijarru???

Tossa nyt ensimmäisex eteen tulevat...

Ja sitten PAINOPISTE NOUSEE ja TULEE kiikkerämmäksi
--> mites renkaat, kun KOKONAISKOROTUSTA saa tulla 115 - 150mm??? (Jousitus Xmm + kori 60mm + renkaat Xmm = 150mm)

KANNATTAAKO???
__________________
---------------------------------------------
# # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # #
---------------------------------------------
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 15.11.2008, 23:48
Ht35gte Ht35gte ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 02.10.08
Sijainti: Lapua
Viestit: 66
Perusasetus

YRITETÄÄN AINAKIN
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 16.11.2008, 08:43
MF356:n Avatar
MF356 MF356 ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 08.04.07
Sijainti: lappi (tl), Finland.
Viestit: 523
Perusasetus

Vähän ehkä liioitellaan homman vaikeutta. Ei se mitään sähköjohtojen jatkamista vaadi. Rattiakselissa on pultti"karvi", laitat siihen väliin jonkun vahvan välikappaleen ja pitkillä pulteilla kiinni. Syyläri täytyy laskea ja polttoaineen täyttöputki jatkaa, ihan niin kun edellä mainittiin. Tunkkaile koppaa pikkuhiljaa ylös ja kuuntele ja katsele mistä ahdistaa, sitten vaan päästelet paikkoja löysäksi tarpeen mukaan. Ja jos sitä painopisteen nousua pelkää niin sitten ehkä parempi siirtyä noihin madallettuihin harrasteautoihin.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
HDJ:n korotus IVP4x4 Tekniikka & Jutustelu 2 14.09.2007 06:45
Korotus Offimatti Tekniikka & Jutustelu 8 18.07.2006 15:45
LJ:n korotus 2" Tekniikka & Jutustelu 2 30.01.2005 19:48
K-A:n korotus? miksu1 Tekniikka & Jutustelu 2 23.01.2005 21:05
HJ-60 Korotus Tekniikka & Jutustelu 0 16.06.2003 04:49


Sivu luotu: 18:30 (GMT +2).