![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Astro 4x4 tekniikka tietäjiä? (ja vähän muustakin)Eli aloitetaan kysymysten sarja sillä että mihin tuo neliveto tuossa pohjautuu? Jatkuvahan se on mutta onko tasauspyörästön lukkoja jne? Muuten astron tekniikka on sitä tuttua jenkkitouhua vaikka ensimmäinen V6:nen onkin, pari kasia ja yksi suorakutosella oleva ameriikanlaiva on joskus ollutkin. VKL:na pitäisi kokeilla että miten astro suoriutuu kesällä vähän pahemassa maastossa mutta sitä ennen olisi kiva tietää vähän tuosta tekniikasta ettei ensimmäiseen (pahaan)paikkaan jää kiinni ![]() Onko kukaan korottanut näitä maltillisesti? Ja millaiset rattaat olisivat parhaat ympärivuotiseen käyttöön jos tarkoitus on joskus poiketa ei-niin-auratuilla teillä? Mutta ajo olisi pääsääntöisesti maantiellä. Kiitän jo etukäteen vastauksista, joita toivon edes pari tulevan ![]()
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Tuossa kopio Wikistä..........
As mentioned above, the Astro and Safari were rear-wheel drive vehicles, but in 1990 a new all-wheel drive (AWD) system, designed and developed by FF Developments (FFD)[2], was made optional. The AWD models had a lower fuel economy: 17 miles per gallon highway versus 20-21 for rear-drive vans. Premature idler arm wear on the AWD front suspension is a common problem.[citation needed] Hundreds of instances of front torsion bar failure in the AWD suspension were reported to the NHTSA. The torsion bars failed without warning, resulting in bottoming of the suspension. Repair required replacement of both torsion bar assemblies with upgraded designs at a cost of about $1000. No fatalities were reported.[citation needed] Tuolla vähän tarinaa 4x4 Astron rakentamisesta......... http://www.slackeroffroad.com/ab/viewtopic.php?t=348 Onko jotain tuommoista suunnitteilla............. Viimeksi muokannut Rambleristi : 09.09.2008 12:30 Perustelu: linkin lisäys |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Ei ihan tuollaista että pääsee selkävammaisena auton kyytiinkin..
TS uusien mahdollisten rattaitten pitäisi mahtua sinne missä ne tälläkin hetkellä olevat, ei mitään järkyttäviä joustuvaroja olla hakemassa. Ainoastaan sitä ominaisuutta että tuolla pääsisi vähän pidemälle mettäautotietä kuin perus takatuupparilla. Nuo wikin jutut on tullut lukastua ja mahdolliset alustaongelmat tiedossa. Mutta vieläkin kiinnostaisi tuon nelivedon toteutus.. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Double-planetary tais olla jakolaatikon nimike (markkinamiesten keksintöä)!! Siinä on siis kaksi planettaa, joista toinen hoitaa tasauspyörästönvirkaa.
|
#5
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
(talvella olisi helppo kokeilla, nyt ei..) |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Eikös nuissa ollut automaattina th400? Tai joku toinen kirjainnumeroyhdistelmä joka tarkoittaa samaa?
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
O: Chevy astro tai tekniikka | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 07.05.2008 23:02 | |
m:4.3 efi+th700 astro 90 | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 09.04.2008 21:08 | |
M Chevy astro van myyty | höpis | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 19.10.2006 17:44 |
M: Chevy Astro -86 | V-P | O/M/V Muut | 0 | 03.11.2005 17:25 |
M: OT: Chevy Astro -86 | V-P | O/M/V Muut | 6 | 04.10.2005 20:59 |