![]()  | 
	    | 
		
			
  | 
	|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä | 
| 
	 | 
| 
		 
			 
			#1  
			
			
			
			
			
		 
		
	 | 
||||
		
		
  | 
||||
		
	
		
		
			
			Nissan KC:n syötönsäätöEli vuosimallin -88 Kingcap 2.5td(vapari) koneella Syötönsäätö A:Miten ![]() B:Miksi/Mitä hyötyä ![]() ![]() Ja haut on käyty läpi,joten jelppiä kaivattais kiittäen etukäteen   Tuntuu vaan niin laiskalta![]()  
 
				__________________ 
		
		
		
		
		
	
	MudastaPois.Com Tai sit not Team Rotta-Racing Ry K-Nummi  | 
| 
		 
			 
			#2  
			
			
			
			
			
		 
		
	 | 
||||
		
		
  | 
||||
| 
		
	
		
		
			
			 
			
			A: Pumpun päässä (kannessa) 12-14mm kannalla oleva mutteri, jossa "törröttää" 6-8mm kannalla ruuvi (jossa myös taltta ura). Käännä 1/4kierros kerrallaan ruuvia auki ja KOKEILE 
		
		
		
		
		
		
			  miten kulku paranee (ja savutus pahenee ). Kun savuttaa jo liikaa, palaa 1/4 takaisinpäin. Tämän operaation mukana myös tyhjäkäynti hieman suurenee , joten sekin sitten kannattaa laittaa kohdalleen.B1:ITTE PÄÄTÄT KANNATTAAKO B2: Kulkee "herkemmin", soppaa palaa vähän enemmän kovaa ajaessa, hiljaa pyöriessä pienenee!!!! ![]() ![]() ![]() HUONOA! Väljään koneeseen lisää palamislämpötilaa ja tuhoaa koneen nopeasti + liikaa lisättynä halkaisee männät... ![]() ![]()  
		
				__________________ 
		
		
		
		
		
	
	--------------------------------------------- # # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # # ---------------------------------------------  | 
| 
		 
			 
			#3  
			
			
			
			
			
		 
		
	 | 
|||
		
		
  | 
|||
| 
		
	
		
		
			
			 
			
			Ei kun kiinnipäin sitä ruuvia,jakajapumppu on tuolta osin järjenvastainen laite.
		 
		
		
		
		
		
		
		
		
	
	 | 
| 
		 
			 
			#4  
			
			
			
			
			
		 
		
	 | 
|||
		
		
  | 
|||
| 
		
	
		
		
			
			 
			
			juu kiinnippäin sitä veivataan kun lisätään, sitä ei paljo tartte veivata.. muistaakseni 12mm on kiristysmutteri ja 6mm hylsy käy siihen päähän.
		 
		
		
		
		
		
		
		
		
	
	 | 
| 
		 
			 
			#5  
			
			
			
			
			
		 
		
	 | 
||||
		
		
  | 
||||
| 
		
	
		
		
			
			 
			
			kiitoksia näistä.. eli kiinnipäin= lisää voimasavua ja ehkä hieman voimaakin..
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
		
	
	MudastaPois.Com Tai sit not Team Rotta-Racing Ry K-Nummi  | 
![]()  | 
	
	
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
		
  | 
			 
			Samanlaisia viestiketjuja
		 | 
	||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti | 
| Bosch/xexel ve4 pumpun syötönsäätö | Ooppeli | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 29.09.2007 11:47 | 
| O:3.3 TD Nissan | regular | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 07.07.2006 17:20 | 
| M: Nissan 4x4 | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 28.12.2005 19:20 | |
| Nissan KC -86 | Samppa | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 22.07.2005 18:23 | 
| Nissan | Borg | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 22.08.2003 12:51 |