Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Tekniikka & Jutustelu (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=150)
-   -   Nissan KC:n syötönsäätö (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=48464)

Rotta-Racing 29.06.2008 22:49

Nissan KC:n syötönsäätö
 
Eli vuosimallin -88 Kingcap 2.5td(vapari) koneella Syötönsäätö
A:Miten:eek:
B:Miksi/Mitä hyötyä:confused::confused:

Ja haut on käyty läpi,joten jelppiä kaivattais
kiittäen etukäteen:) Tuntuu vaan niin laiskalta:o:o

Mikki 30.06.2008 14:49

A: Pumpun päässä (kannessa) 12-14mm kannalla oleva mutteri, jossa "törröttää" 6-8mm kannalla ruuvi (jossa myös taltta ura). Käännä 1/4kierros kerrallaan ruuvia auki ja KOKEILE;) miten kulku paranee (ja savutus pahenee:(). Kun savuttaa jo liikaa, palaa 1/4 takaisinpäin. Tämän operaation mukana myös tyhjäkäynti hieman suurenee:eek:, joten sekin sitten kannattaa laittaa kohdalleen.

B1:ITTE PÄÄTÄT KANNATTAAKO
B2: Kulkee "herkemmin", soppaa palaa vähän enemmän kovaa ajaessa, hiljaa pyöriessä pienenee!!!!:cool::cool::cool:
HUONOA! Väljään koneeseen lisää palamislämpötilaa ja tuhoaa koneen nopeasti + liikaa lisättynä halkaisee männät...:mad::mad::mad:

Jappi 30.06.2008 20:24

Ei kun kiinnipäin sitä ruuvia,jakajapumppu on tuolta osin järjenvastainen laite.

landruiseri 30.06.2008 21:31

juu kiinnippäin sitä veivataan kun lisätään, sitä ei paljo tartte veivata.. muistaakseni 12mm on kiristysmutteri ja 6mm hylsy käy siihen päähän.

Rotta-Racing 30.06.2008 23:30

kiitoksia näistä.. eli kiinnipäin= lisää voimasavua ja ehkä hieman voimaakin..


Sivu luotu: 00:19 (GMT +2).