![]() |
Nissan KC:n syötönsäätö
Eli vuosimallin -88 Kingcap 2.5td(vapari) koneella Syötönsäätö
A:Miten:eek: B:Miksi/Mitä hyötyä:confused::confused: Ja haut on käyty läpi,joten jelppiä kaivattais kiittäen etukäteen:) Tuntuu vaan niin laiskalta:o:o |
A: Pumpun päässä (kannessa) 12-14mm kannalla oleva mutteri, jossa "törröttää" 6-8mm kannalla ruuvi (jossa myös taltta ura). Käännä 1/4kierros kerrallaan ruuvia auki ja KOKEILE;) miten kulku paranee (ja savutus pahenee:(). Kun savuttaa jo liikaa, palaa 1/4 takaisinpäin. Tämän operaation mukana myös tyhjäkäynti hieman suurenee:eek:, joten sekin sitten kannattaa laittaa kohdalleen.
B1:ITTE PÄÄTÄT KANNATTAAKO B2: Kulkee "herkemmin", soppaa palaa vähän enemmän kovaa ajaessa, hiljaa pyöriessä pienenee!!!!:cool::cool::cool: HUONOA! Väljään koneeseen lisää palamislämpötilaa ja tuhoaa koneen nopeasti + liikaa lisättynä halkaisee männät...:mad::mad::mad: |
Ei kun kiinnipäin sitä ruuvia,jakajapumppu on tuolta osin järjenvastainen laite.
|
juu kiinnippäin sitä veivataan kun lisätään, sitä ei paljo tartte veivata.. muistaakseni 12mm on kiristysmutteri ja 6mm hylsy käy siihen päähän.
|
kiitoksia näistä.. eli kiinnipäin= lisää voimasavua ja ehkä hieman voimaakin..
|
Sivu luotu: 00:19 (GMT +2). |