|  |   | 
| 
 | |||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen | 
|  | 
|  | Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä | 
|  | 
| 
			 
			#1  
			
			
			
			
			
		 | |||
| 
 | |||
|   Vari-lokKertokaas nyt asiasta tietävät miten tämä vari-lok lukko toimii? Aiheuttaako ongelmia etuakselilla ajettaessa liukkaalla alustalla(jäällä)? Haulla ei oikeen löytyny tietoa, enkä oikee nuita vieraita murteita ymmärrä. 
 | 
| 
			 
			#2  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   
			
			http://www.allpar.com/model/99gc.html Eli toimii sillen, että tasauspyörästössä on öljynpaineella toimiva monilevykytkin joka ottaa voimansa akseleiden pyörintä erosta: jos pyörivät samaa nopeutta, ei painetta> kytkin auki. Jos pyörii eri nopeutta > pumppu tuottaa painetta > levyt kytkeytyy =lukitsee  http://www.4x4now.com/bd0599.htm Samanlainen on keskitasauspyörästössä tuossa Quadra-Trac II:ssa. Samanlainen on Hondan Dualpump systeemi H-RV ja C-RV malleissa _ _ _ _ _ _ _ #RR V8 -76# #LR S1 -55# #LJ 70 -90# Edited by - HäRVeli on 19/01/2008 00:28:07 | 
|  | 
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| 
 | 
|  Samanlaisia viestiketjuja | ||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti | 
| Jeep Vari-lok, mistä tunnistaa? | kany | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 16.08.2007 22:47 |