|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
Pajeron korotus ym.Pitäis saada pajeroon 33" all terrainit alle. kertosko joku tartteeko mitä kaikkee seikkoja ottaa huomioon kun ajattelin nostaa koria rungolta?, ja kui paljo tarttee et 33" rinkelit mahtuu pyörii?. entäs sitten jousituksen korotus, kuin pitkät riiput pystyy pistää jos vetää keulan ylös vääntötanko juosilla, kun auton pitäs pysyy vielä niin ettei se perse keulaan nähden ois korkeemmalla/toistepäi
__________________
Autokorjaamo palvelut, hyötyajoneuvojen varustelu. Auto-Haukka Ky. 0400 898 987 |
#2
|
|||
|
|||
Aiheesta on nippukaupalla keskustelua jo aiemminkin. Kirjoitapa hakukentään esim. paje korotus, niin johan ryhtyy löytymään. Samoin löytyy keskustelua myöskin www.mitsubishiclubfinland.com sivuilla samoin haulla...
l-200 4X4 2.5Td -96 |
#3
|
||||
|
||||
Ei tarvi välttämättä korottaa jousitusta aikä koria mulla mahtu 33 set vanhaan pajeroon ilman korotuksia hieman raapi monttuun ajaessa lokarin kaareen kiinni.
|
#4
|
|||
|
|||
mahtuu pyörimään ilman korotusta ja hienompi kun jos koppaa nostat ni sit tulee runkonäkyvii. tää on vaa mun mielipide.
|
#5
|
|||
|
|||
ja se runko ei ole todellakan kyllä kaunista katseltavaa ruosteenraiskauksineen...
---------------------------------------------------- Antaako ajokunto aiheen ajaa aamulla? Alkoholi poistuu verestäsi hitaasti. Yleensä hitaammin kuin luulet. Arvioi oikein ajokuntosi, jos aiot ajaa. ---- www.students.tut.fi/~koivune3/index.html |
#6
|
||||
|
||||
joop, elikäs eile kävin pultit ja jääkiekot ostamamassa, renkulit / valssit tilattu, allterrainit ja dotzin kromi peltsarit :P
|
#7
|
|||
|
|||
tarkotin et hienonmpi kun ei nosta koppaa, vahingos kirjotin väärin
|
#8
|
|||
|
|||
mun mielestä kannattaa korottaa, koska et varmaan pysty ajamaan edes katukiven yli ettei renkaat raavi lokariin 33" pyörillä. ja antaa samalla maastossa vähän enemmän varaa halmoihin. ainakaan mun pajerossa ei tule runkoa juurikaan näkyviin muualta kun lokareiden sisältä. senkin pystyy kätevästi hoitamaan kumimatolla, tulee ihan siisti asennus. puskurit pitää tietty rakentaa uusiks korotuksen jälkeen. mut kannatan korotusta alkaa pajerokin ees vähän näyttämään maasturilta korotuksen ja 33" jälkeen.
|
#9
|
|||
|
|||
mulla omas näkyy reilusti 60mm korotuksen jälkeen, ihme jos ei muil näy.
|
#10
|
||||
|
||||
joo kyl se runko pikkuse paistaa sieltä korin alta mut eise mitää meinaa, oha tuo paljo miehekkäämmän näkönen nytte, puskurit vielä pitäis modata vähä istuvammaks, eestä ei nyt niin hirveen kauheen näkönen mut perässä ilkee rako korin ja puskurin välissä. joo ja 50mm tuli jääkiekoilla nostettua, eikä mitään onkelmaa, käsärin vaijerin kiinnikkeet piti löysätä vaihekepin kehyksen otin pois, sillekkin pitäis keksii joku kikka kun kehys paikallaan ei 2, 4 ja pakki ei pysy päällä. muuten nous tosi nätisti. noh nyt tässä odotellessa all terraineja alle
Edited by - tdic-89 on 13/10/2007 14:54:23 |
#11
|
|||
|
|||
leikkaa sielt juurest niit kumii pois et sinne tulee tilaa ettei oo painalluksissa kun on vaihe pääl, mettäs ne ei ees mee päälle kun auto on kallellaaa.
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja | ||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kierrejousillisen pajeron korotus | kallekoo | Tekniikka & Jutustelu | 28 | 02.01.2010 02:31 |
Pajeron korotus | Kantonen | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 26.09.2005 19:41 |
pajeron korotus ? | Tekniikka & Jutustelu | 33 | 14.08.2005 21:34 | |
Pajeron korotus? | Teppo2 | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 13.12.2004 14:44 |
Pajeron korotus ??? | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 14.05.2003 14:35 |