![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Jimny 35":llaAika nätti peli: ![]() ![]() ![]() Näyttää olevan Toyotan akseleilla... http://offroad-forum.de/viewtopic.php?t=3525 Näitähän saa nykyään myös ainakin Saksassa 1.5 DDiS -turbodieselillä (63 kW (86 hv)/200 Nm), kulutus 5.6/7.0/6.1 (maantie/kaupunki/yhdistetty). Hauska peli varmasti vaikka vähän pienemmilläkin kumeksilla. Hommaiskohan joskus tollasen... ![]() http://www.suzuki-auto.de/auto/live/...RJimny0906.pdf Edelleenhän Jimnyissä on jäykät akselit, erillinen runko ja jakovaihteisto. ![]() _______________________________________________ Toyota 4Runner 3.0TD, SDORI spacerit, BFG AT 33x10.50R15
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Nätti on peli, tosin suomessa ei varmaan 35":nen kelpaa, mut muuten toi jäykkä aksula/erillinen runko houkuttelis,,,,
-Kyllä Lähtee,kun aikansa odottaa- |
#3
|
|||
|
|||
![]()
no ei ainakaan vääntö riko murroksia
Note! This message was posted anonymously! |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
_______________________________________________ Toyota 4Runner 3.0TD, SDORI spacerit, BFG AT 33x10.50R15 |
#5
|
|||
|
|||
![]()
no se oli vaan sellainen humalaisen offarin heitto =)
t: huntteri ano Note! This message was posted anonymously! |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Vai mites ois 38 puolikkail?
![]() ![]() Viimeksi muokannut Palex : 28.12.2010 21:10 |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() _______________________________________________ Toyota 4Runner 3.0TD, SDORI spacerit, BFG AT 33x10.50R15 |
#8
|
|||
|
|||
![]()
rupesin ihmetteleen ettei tos ekas jimmys oo jousia ollenkaan, mut olihan siinä yks niistä on vain asennettu ton rampin viereen maahan.
|
#9
|
||||
|
||||
![]()
Kaivellaanpas vähän wanhoja, ja haaveillaan porukalla hieman lisää isopyöräisistä jimnyistä!
![]() Kovasti visioissa pyörii aika ajoin mielikuva jimnystä 35"-38.5" renkailla, tojotalaisilla akseleilla, ulkoisilla kaarilla ja mieluiten juurikin tuolla harvinaisemmalla dieselikoneella. ![]() Ei oikein täällä kotomaassa tunnu dieseleitä olevan tarjolla, mutta saksastahan niitä saisi. Onko kellään tietoa millaisia teho- ja vääntölukemia tuosta koneesta on revitty maailmalla irti? Haaveilu jatkukoon, ja laitetaan muutama kuva lisää tähän jatkoksi, jos vaikka muillakin alkaisi kuumottamaan vastaava laite, niin me persaukiset sitten voitaisiin seurailla rakentelutopikkeja ![]() ![]() ![]() 37" ![]() ![]()
__________________
-Pauli- |
#10
|
|||
|
|||
![]()
jumppahuiti, onneks on peukalo sen verran keskellä kämmentä ettei tuu ihan herkästi alettua veisteleen mun jimnystä tollasta
![]() finlex.fi antaa tuota alla olevaa tietoa. Onkohan kukaan koskaan saanut suomessa lupaa jimnyn korin korottamiseen? (Omapaino on lähempänä 1000 kg kuin 1500 kg) 24 § Korin korotus 1. Maastoauton, jonka omamassa on suurempi kuin 1500 kg, korin saa korottaa erilliseen runkoon nähden korotussarjalla seuraavin ehdoin: a) korin ja rungon väliin tulevat korotuspalat ovat korkeintaan 76 mm:n mittaiset; ja b) korotetussa avomallisessa autossa on käytettävä 27 §:ssä tarkoitettua turvakaarta, jollei turvakaari ole autossa vakiovarusteena. 2. Korotettaessa maastoautoa, jonka omamassa on enintään 1 500 kg, tai jos korin korotukseen käytetään omavalmisteisia osia, on noudatettava seuraavia ehtoja: a) korotuksen vaatimat muutokset hallintalaitteisiin ja jarruputkiin sekä -letkuihin ja korotuksessa käytettävät osat on yksilöitävä; b) mahdollisten korin ja rungon välisten kumityynyjen on oltava paikallaan myös muutoksen jälkeen; c) lupahakemuksessa on selvitettävä mahdollinen jousituksen korotus; ja d) auto ei muutoksen jälkeen saa olla kaatumisherkkä. |
#11
|
|||
|
|||
![]()
Itellä tommonen renkaiden virkaa toimitaa 35/16/15 boggeri ja joutus oikeen sahaamaan ja lekaamaan
vielä edellisen omistajan tekemien sahailujen lisäksi , ettei nappulat kaikki häviäisi pois jos joku jostain löytää semmoisen diesel koneen niin saa ilmoitaa , ite mietiskellyt vw konetta mutta orgis ois silti parempi. sitten vois miettiä jo hytikka vinssiä.. auton alla huoltopäällikkö tuimana miksi ei puslat korjaannu!
__________________
Harrastajatason autourheilu on 99.9%:sti rakentamista -mutta kannattaa sen 0.1%:n edestä- Viimeksi muokannut MOGGI : 29.12.2010 00:57 Perustelu: korjattu kirjoitus virheitä |
#12
|
|||
|
|||
![]()
Mitenkäs tota Moggin autoa on korotettu? Jousien korotus kuinka paljon? Korin korotus kuinka paljon? Onko suzukin omat akselit alla?
|
#13
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
takana rupee olemaan jo hiukan kuolleet.. korotus senteistä ei oo tietoa.
__________________
Harrastajatason autourheilu on 99.9%:sti rakentamista -mutta kannattaa sen 0.1%:n edestä- |
#14
|
||||
|
||||
![]()
Mitä sä sille entiselle omistajalle teit lekalla ja sahalla?
__________________
Harbor Cruisers |
#15
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#16
|
||||
|
||||
![]()
Kenen tekemä moottori, ei kai suzukilla oo dieseliä?
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#17
|
||||
|
||||
![]()
Rellu K9K.
![]()
__________________
"- Perusarvot kunnossa. Sanotaanko niin, että kun viimeksi tankkasin auton, niin laitoin polttoainetta tankkiin enkä pakoputkeen." T.Hakkarainen. |
#18
|
|||
|
|||
![]()
__________________
Harrastajatason autourheilu on 99.9%:sti rakentamista -mutta kannattaa sen 0.1%:n edestä- |
#19
|
||||
|
||||
![]()
K9K Diesel Engine
The K9K is a family of straight-4 automobile engines co-developed by Nissan and Renault. Renault calls it the K engine.It is a straight-4. It is called 1.5 dCi. It is fitted to the following vehicles:
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#20
|
||||
|
||||
![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Renault..._Diesel_Engine
E: myöhässä. Jimnyssä ollu kans kaks eri tehoversioo, 65 ja 86 hp.
__________________
"- Perusarvot kunnossa. Sanotaanko niin, että kun viimeksi tankkasin auton, niin laitoin polttoainetta tankkiin enkä pakoputkeen." T.Hakkarainen. |
#21
|
|||
|
|||
![]()
Hyvinkin suurella todennäköisyydellä commonrail-moottori...
__________________
www.OFFROADOULU.com |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: Suzuki Jimny | raw | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 04.04.2008 11:07 |
M/V 215/75/15 MT:t Suzukiin (SJ, Samurai, Jimny) | riude | O/M/V Renkaat ja vanteet | 6 | 10.10.2007 07:20 |
Jimny hyötykäytössä | raw | Linkit | 1 | 03.02.2007 20:04 |
M: Offi-Jimny 31":lla (Virossa) | -MaTTi- | O/M/V Muut | 0 | 14.06.2005 19:18 |
Offi-Jimny | -MaTTi- | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 29.11.2004 13:32 |