![]() |
Jimny 35":lla
Aika nätti peli:
http://www.overkill4x4.com/Jimny__7_.jpg http://www.overkill4x4.com/Jimny__8_.jpg http://www.overkill4x4.com/Jimny__10_.jpg Näyttää olevan Toyotan akseleilla... http://offroad-forum.de/viewtopic.php?t=3525 Näitähän saa nykyään myös ainakin Saksassa 1.5 DDiS -turbodieselillä (63 kW (86 hv)/200 Nm), kulutus 5.6/7.0/6.1 (maantie/kaupunki/yhdistetty). Hauska peli varmasti vaikka vähän pienemmilläkin kumeksilla. Hommaiskohan joskus tollasen... http://www.petrisimolin.com/ThePalsta/icon_mi_19.gif http://www.suzuki-auto.de/auto/live/...RJimny0906.pdf Edelleenhän Jimnyissä on jäykät akselit, erillinen runko ja jakovaihteisto. http://www.petrisimolin.com/ThePalsta/icon_mi_6.gif _______________________________________________ Toyota 4Runner 3.0TD, SDORI spacerit, BFG AT 33x10.50R15 |
Nätti on peli, tosin suomessa ei varmaan 35":nen kelpaa, mut muuten toi jäykkä aksula/erillinen runko houkuttelis,,,,
-Kyllä Lähtee,kun aikansa odottaa- |
no ei ainakaan vääntö riko murroksia
Note! This message was posted anonymously! |
Lainaus:
_______________________________________________ Toyota 4Runner 3.0TD, SDORI spacerit, BFG AT 33x10.50R15 |
no se oli vaan sellainen humalaisen offarin heitto =)
t: huntteri ano Note! This message was posted anonymously! |
|
Lainaus:
_______________________________________________ Toyota 4Runner 3.0TD, SDORI spacerit, BFG AT 33x10.50R15 |
rupesin ihmetteleen ettei tos ekas jimmys oo jousia ollenkaan, mut olihan siinä yks niistä on vain asennettu ton rampin viereen maahan.
|
Kaivellaanpas vähän wanhoja, ja haaveillaan porukalla hieman lisää isopyöräisistä jimnyistä!:D
Kovasti visioissa pyörii aika ajoin mielikuva jimnystä 35"-38.5" renkailla, tojotalaisilla akseleilla, ulkoisilla kaarilla ja mieluiten juurikin tuolla harvinaisemmalla dieselikoneella.:rolleyes: Ei oikein täällä kotomaassa tunnu dieseleitä olevan tarjolla, mutta saksastahan niitä saisi. Onko kellään tietoa millaisia teho- ja vääntölukemia tuosta koneesta on revitty maailmalla irti? Haaveilu jatkukoon, ja laitetaan muutama kuva lisää tähän jatkoksi, jos vaikka muillakin alkaisi kuumottamaan vastaava laite, niin me persaukiset sitten voitaisiin seurailla rakentelutopikkeja:D http://3.bp.blogspot.com/_WtXM2hz37N...600/jimny1.jpg http://www.offroad-armory.com/images...S/JIMNY-LG.gif 37" http://www.4x4offroads.com/image-fil...-iceland-9.jpg http://www.4x4offroads.com/image-fil...iceland-10.jpg |
jumppahuiti, onneks on peukalo sen verran keskellä kämmentä ettei tuu ihan herkästi alettua veisteleen mun jimnystä tollasta :rolleyes:
finlex.fi antaa tuota alla olevaa tietoa. Onkohan kukaan koskaan saanut suomessa lupaa jimnyn korin korottamiseen? (Omapaino on lähempänä 1000 kg kuin 1500 kg) 24 § Korin korotus 1. Maastoauton, jonka omamassa on suurempi kuin 1500 kg, korin saa korottaa erilliseen runkoon nähden korotussarjalla seuraavin ehdoin: a) korin ja rungon väliin tulevat korotuspalat ovat korkeintaan 76 mm:n mittaiset; ja b) korotetussa avomallisessa autossa on käytettävä 27 §:ssä tarkoitettua turvakaarta, jollei turvakaari ole autossa vakiovarusteena. 2. Korotettaessa maastoautoa, jonka omamassa on enintään 1 500 kg, tai jos korin korotukseen käytetään omavalmisteisia osia, on noudatettava seuraavia ehtoja: a) korotuksen vaatimat muutokset hallintalaitteisiin ja jarruputkiin sekä -letkuihin ja korotuksessa käytettävät osat on yksilöitävä; b) mahdollisten korin ja rungon välisten kumityynyjen on oltava paikallaan myös muutoksen jälkeen; c) lupahakemuksessa on selvitettävä mahdollinen jousituksen korotus; ja d) auto ei muutoksen jälkeen saa olla kaatumisherkkä. |
Itellä tommonen renkaiden virkaa toimitaa 35/16/15 boggeri ja joutus oikeen sahaamaan ja lekaamaan
vielä edellisen omistajan tekemien sahailujen lisäksi , ettei nappulat kaikki häviäisi pois jos joku jostain löytää semmoisen diesel koneen niin saa ilmoitaa , ite mietiskellyt vw konetta mutta orgis ois silti parempi. sitten vois miettiä jo hytikka vinssiä.. auton alla huoltopäällikkö tuimana miksi ei puslat korjaannu! http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=72621 |
Mitenkäs tota Moggin autoa on korotettu? Jousien korotus kuinka paljon? Korin korotus kuinka paljon? Onko suzukin omat akselit alla?
|
Lainaus:
|
Rellu K9K. :D
|
Lainaus:
|
Lainaus:
takana rupee olemaan jo hiukan kuolleet.. korotus senteistä ei oo tietoa. |
Lainaus:
|
Lainaus:
The K9K is a family of straight-4 automobile engines co-developed by Nissan and Renault. Renault calls it the K engine.It is a straight-4. It is called 1.5 dCi. It is fitted to the following vehicles:
|
http://en.wikipedia.org/wiki/Renault..._Diesel_Engine
E: myöhässä. Jimnyssä ollu kans kaks eri tehoversioo, 65 ja 86 hp. |
Hyvinkin suurella todennäköisyydellä commonrail-moottori...
|
vw?
Juu, relluhan se ja itte en arvosta koko pataa. Kuullu vähä kaikenlaista tarinaa koko moottorista mutta olisin melko epäilevä noihin rellun motoreihin,noin swappaamalla sihen varmaa sais kyl volkkarin 1.9 tdi konetta josta sitten sais löylyä runsaasti. Ja osia on ja hyviä moottoreita.
|
Kesällä parkkeerasin toisen Jimnyn viereen sen omistaja tullessa paikalle, todetessani että harvemmin näkee kiisselinä, tuo totesi että. "Joo, sääli että hyvä idea pilattu Ranskan riesalla..." ja nakutti pois paikalta.
|
Lainaus:
|
Sivu luotu: 00:32 (GMT +2). |