Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 02.12.2014, 19:03
AtteL:n Avatar
AtteL AtteL ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 15.03.08
Sijainti: VALKEALA(kouvola)
Viestit: 850
Perusasetus

G mersu kuorma-autoksi


HOX HOX, nyt äkkiä kiertämään autoveroa ja rekisteröimään uudet Geemelit N2G luokkaan. Jää Antti Rinteeltä melkoinen tuppu kiskuriautoveroa saamatta!

Bongasin tuossa tänä vuonna käyttöönotetun uuden G:n, joka oli kevytkuorma-auto 3560kg:n kokonaismassalla...ja vuotuiset käyttökustannukset ajoneuvoverojenkin osalta huomattavan pienet vs. ha/paku!

__________________
KYM
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 02.12.2014, 19:14
petr:n Avatar
petr petr ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 31.01.04
Sijainti: Oulu, .
Viestit: 1.282
Perusasetus

ei taida onnistua vanhat mallit....noita "g-kuorkkeja "on vissiin ollut vasta pari vuotta tarjolla...että vielä laittaa "rahan äänellä" vaikka kuorkiksi rekkaiskin (halvimmat on ollut jotain 40-45t€ tuolla maailmalla)
__________________
Todistetusti kohtuuton käyttäjä ja ylikuormittaja...
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 02.12.2014, 20:15
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Viestit: 8.876
Perusasetus

Mitähän jos hakee ulkomailta G-mesen niin saakohan sen jotenkin rekisteröityä kuormuriksi? Onhan noita Hiluxejakin nykyään kuormurina. Olettaisi, että kantavuutta lisäämällä tuo voisi olla mahdollista. Mutta saako sitä kantavuutta jotenkin laillisesti lisättyä?
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 02.12.2014, 23:01
pee:n Avatar
pee pee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 21.02.04
Sijainti: Mäntsälä P
Viestit: 12.912
Perusasetus

Kokonaismassa vaan tuontipapereiss samaks kun noissa Vehon rekisteröimissä hyötyautoissa niin mikäpä sen estää kuorkittamasta

Alkuperämaastaan kun hakee, niin ei onGelmaa, siellähän niitä riittää

Pikkusen pitää silti olla lompakossa voimaa
__________________
- Levannon We(l)ho -
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 03.12.2014, 22:36
tepa250d tepa250d ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 17.08.08
Sijainti: oripää
Viestit: 533
Perusasetus

ja mahtaakos kuokissa olla jopa eri tyypi kilpi akseleissa eri painoille..
__________________
riiseli mersedes
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 04.12.2014, 06:55
sos:n Avatar
sos sos ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 16.01.06
Sijainti: Jyväskylä, Finland.
Viestit: 2.245
Perusasetus

ei välttämättä oikea topikki, mutta mites menee, jos auton kokonaispaino on 3500kg. eikös aurakäyttöön saanu nostettua etuakselin painoa hieman? jos saa, ni onko kyseinen auto silloin ha/pa ilman auraa ja auran kanssa ka? vai edelleen ha/pa johon tarvii c luokan ajokortin?
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
jeep Cherokee chief (FSJ) N1 paku, kevyt kuorma-autoksi? psychobilly Tekniikka & Jutustelu 5 05.03.2011 19:28
Chevy Van 6.2Diesel -92, 2+3 paku muutos Kuorma-autoksi -Captain- Tekniikka & Jutustelu 10 25.10.2009 02:16
Defender kuorma-autoksi hemi8 Tekniikka & Jutustelu 12 09.07.2007 13:25
landrover 110stw kuorma-autoksi... wenkku Tekniikka & Jutustelu 10 06.11.2006 22:33
1500 Suburban kuorma-autoksi? Tekniikka & Jutustelu 9 12.06.2006 18:58


Sivu luotu: 09:29 (GMT +2).